DİŞ ALBÜMÜ



Çok uzun zamandır gidiyoruz Ebru'ya. Diş sorunu olunca
'bi Ebruyu arıyım ben '
diyesimiz geliyor. Bu günde üç kuşak halinde gittik. Babam hastalığının son dönemlerinde yine gitmek zorunda kalmıştı, çok zayıfladığı için dişleride sıkıntı vermeye başlamıştı artık, ne kadar kötü göründüğünü duymak çok üzücüydü gerçekten. Koltukta hiç konuşmadan oturmuş sadece, elleriyle kafasını tutup, yere bakıyormuş. Dinlerken yüzünü görür gibi oldum, ne kadar sancısı olduğunu hissettim sanki, annemle kendimizi tutamadık, çok acı çekmiş olmalı, babam...



Ebru içerden çalışma sesleri geliyordu, sanırım elektrikli matkap ya da testere olabilir :) Duru
-anne uçakkk!
dedi, neşelendik biraz.
Durunun dişleri neden seyrek görünüyo, böyle mi kalır diye düşünüyodum ama dişlerinin düzgün olacağının göstergesiymiş, yanyana olan dişler büyüdüğü zaman birbirini sıkıştırıp çarpık gelişmesine neden olurmuş, sevindirdi Ebru beni.

Bir de DİŞ ALBÜMÜ diye bi icat buldum ki her eve lazım... Aslında Ebrudan sonra gezerken bulup aldık, hiç alakası olmasada tamamen diş sağlığı temalı bir günümüz oldu, sevgili günlük.



Üstüne yavrunun resmi yapıştırılıyor, yanına adı yazılıyor, düşen dişler sırayla yerleştiriliyor, tarihleri de doldurarak, bir diş albümü oluşturuluyor.



3 yorum:

  • Adsız diyor:
    10 Kasım 2009 03:35

    offf galoşlu lulu da ayrı bi tatlı:)

  • Güneş Akay diyor:
    18 Mayıs 2010 01:05

    Canım diş albümü çok hoşuma gitti nereden aldın.

  • Unknown diyor:
    18 Mayıs 2010 01:54

    İST. DA eczaneden aldım, bakim bi kaldıysa alıp gönderirim sanada.

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar