bir köpeğin varsa efendisindir, ama bir çocuğun varsa, kölesin demektir !


Duruyu beklerken nerdeyse tüm annelerin hemfikir olduğu o mükemmel duyguların hiç birini hissedememiştim, kalp atışlarını duyabildiğiniz , sıvı dolu bir göbeğin içinde yüzmeye çalışan hamur gibi bir canlıyı görebildiğiniz aletlerde beni heycanlandırmamıştı -sardı korkular, gelecek yıllarrr- sendromuyla uğraşıyordum vs, ama Durunun gelişiyle birçoğu kendiliğinden halloldu. Kalanlar bazen beni zorlasada Durunun ve zamanın yardımlarıyla belki tamamen iyileşirim , belki burda yazar içimi döker, rahatlarım belki herşey süper olur bu dünyanın en güzel gönüllü köleliği için ikinci kez cesaret bulurum. Belki yorgunluklarda paylaşıldıkça azalıyordur, deneyelim bakalım.

4 yorum:

  • Gokcenin-mutfagi diyor:
    23 Haziran 2009 05:15

    Ben de bu duyguları bir tek ben mi hissediyorum diye üzülüyordum.. çok güzel ifade etmişsin, içimi rahatlattın..

  • Unknown diyor:
    23 Haziran 2009 12:30

    merhaba defne,annesi bende bir kızım daha olursa adını defne koymak istiyorum.
    blog şimdiden işe yaradı, bende çok sevindim yorumunuza. öpüyoruz kızımla birlikte, sevgiler...

  • Gokcenin-mutfagi diyor:
    24 Haziran 2009 05:54

    :))) ben de "Duru Defne" koymak icin cok diretmistim ama iki isme karsi ciktiklari icin sadece Defne oldu:)
    guzel kizina ve sana sevgiler:)
    öptük:)

  • Unknown diyor:
    8 Temmuz 2009 11:58

    bende hep yeğenimin adı aylin olsun istemiştim ama olmadı napalım:))

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar