Vialand


Merhabalaar günlükçüm... Gözünün bebeğinde sitem göremiyorum, öğrendin sen bu işi... Günlükçüm bilirsin pek gezdim, tozdum, yedim, içtim yazısı döşemek adetim değildir lakin  Vialand çok merak ediliyor sanıyorum, çok soran oldu, kısaca anlatmak istedim.




Hoşumuza gidenleri yazıyorum önden, 
Avm'si çok güzel, mimari olarak yani. Açık alanda alışveriş için yaz aylarında güzel olur herhalde, ben deneme yapamadım, vakit kalmadı :) Bildiğim bütün markalar var, çok büyük, hatırı sayılır bir Arap popülasyonu var, arabialand olaymış, gideri de olurmuş yani.


Kaçışı olmayan bir ebebeyn ikilemidir vardır, blogcum, bilirsin, 
-çocuksuz gidelim de bi kafamız rahat etsin ---- mi?
-ama çocuklar da gelsin onlar da eğlensin  ----   mi?

Biz çocuklarla gittik, Duruş için herşey çok keyifliydi. En çok oyuncağa o pindi. Ufaklıklar, çocuk bölümünde bir kaç saat eğlendiler ama günleri, bizimle sıra beklemekle geçti gariplerin üstelik te büyüklerin oyuncaklarına tabiki binemediler. Yine de huysuzlanmadılar hiç, gayet iyi idare ettiler. 






Girişte büyük trenin hala yapım aşamasında olduğunu görmek hayal kırıklığı oldu benim için, gidiş sebebimdi çünkü, bir de Fatih'in Rüyası adında büyük bir alan var, surların içinde o da kapalıydı, gitmek için tamamlanması beklenirse daha mantıklı olur diye düşünüyorum. Ekime açılıyormuş tamamı.  Diğer oyuncaklar da çok iyiydi, hatta aklımda kalan ,binemediğim bir sürü şey var, içerde 12'den 10'a kadar kalmamıza rağmen. 


İçerisi ne çok doluydu ne de tenha ama yine de çok uzun kuyruklarda vakit kaybettik, ortalama 30-45dk. bekleme süresi bir çoğunda ve çok kısa sürüyor hepsi.  Bir kandırılmışlık hissi de uyanmıyor değil.

Çok hoş bir atlıkarınca var, dönüşte bir baktık hepimiz atların üstündeyiz, iki tur da ona pindik ve yemek üstüne tatlı faslını da kapatıp, parkı da kapatıp öyle ayrılabildik mekandan....







Bir de hiç hoşuma gitmeyen şeyler var, 
Yeşil alan yok bu tema parkta, çimlere yayılalım bir ayaklarımızı uzatalım, desen yok, bir ağaç gölgesine konuşlanalım desen, o hiç yok. Sadece yemek yenebilecek yerler serpiştirilmiş, dinlenmek için de buralara mecbursunuz. Giriş ücreti 55 -44 tl, içerde bütün oyuncaklar ücretsiz. Bana biraz 'fakirgelmesinlend' şeklinde hissettirdi... 
 Bu arada genele yayılan ,rahatsız edici de bir lağım kokusu var,
 bu profile de tezat oluşturuyor...


Bir bölümde çocuk bakım ünitesi bulabildim, o da dönüşte, özellikle büyüklere göre olan bölüme iniş çıkış pusetlerle felaket zor, uzun merdivenler var çünkü, aşağıda, ne emzirmek için ne alt değiştirmek için uygun bir yer bulmadım,' bebeklegelmeynlend' mi olsaymış adı acaba dedim, mecburen kavanoz mama aradım, onuda bulamadım, pek çocuk dostu  gelmedi bana, ona göre hazırlıklı gidin derim anneler...


Olumsuz yanları faza gibi olmuş tekrar okuduğumda, ama çok güzel bir gün geçirdik biz, 'neticede biz Türküz, uzun kuyruklar, kötü kokular ve diğer olumsuzluklara alışkınız, bizi yavaşlatamaz, eğleniriz' der Dadaloğlan ve yeni keşiflere doğru yola çıkar...

Öpüyorum seni blogcum...Kib.



10 yorum:

  • Banyo Suyu diyor:
    14 Ağustos 2013 03:23

    O nasıl bir delicesine zayıflamaktır öyle? Ayıptır. Neyse.
    Geçen bir arkadaşım bu vialandın fotoğrafların gösteriyor. Şöyle büyük, böyle geniş, yeme içme alışveriş filan. Bak yapay gölümsü birşey de var diye. EE hani ağaç dedim? Park bahçe? Dediğin gibi ayakları uzatıp azıcık dinlenmece?
    Bu kadar geniş metrekareli yerlere, hatta bütün avmlere metrekaresinin belli bir oranı kadar park, bahçe, ağaç şartı konmalı.
    ve bana da biraz parası olmayan gelmesin gibi geldi.
    Bu arada Duru hep şahane ama Demir Adam olmuş resmen :)

  • yaruze... diyor:
    14 Ağustos 2013 06:12

    valla vialand falan umrumda değil de sen iki çocukla böyle fit olmaya utanmıyor musun onu söyle???
    Doğum belgelerini isteyeceğim bak ona göre :)
    Giriş ücreti 80 TL biliyordum ben.İnsafa mı geldiler acep?

  • Aysun ercan karakaş diyor:
    14 Ağustos 2013 11:52

    banyosuyu, özlemişim blog arkadaşlarımı vallahi, alisle akrandı demir, seninde büyütmüşsün, baktım şimdi:) öpelim kuzuları hemen :)

  • Aysun ercan karakaş diyor:
    14 Ağustos 2013 11:54

    gönülcüm aç yatıyorum aç kalkıyorum, çok basit bi formül, harp zamanı dieti :) sen üç çocukla taş olmaya utanmıyorsan ben de utanmam arkadaş :)

  • yaruze... diyor:
    15 Ağustos 2013 01:29

    beni ortadan ikiye bölseler iki tane Aysun çıkar kızım..Taş olduğum doğru da,biraz iricesi..kaya gibi yani :)

  • annesiningülü diyor:
    16 Ağustos 2013 16:11

    buz gibi soğudum gitmeden ;)
    o Demir oğlan var ya ♥

  • Zeugma diyor:
    17 Ağustos 2013 13:59

    Güzel kadının güzel çocukları maşallah ;)

    Harika bir ailesiniz.
    Keyfiniz daim olsun Aysuncuğum.
    Sevgiler...

  • Adsız diyor:
    28 Ağustos 2013 12:23

    Yayın dışı!!!!
    Aysuncuğum, ben bu posta yorum yazalı 10 günü geçti. Neden yayınlanmadı merak ettim. Gelmedi mi yoksa :(((
    İmza:ZEUGMA

  • Aysun ercan karakaş diyor:
    29 Ağustos 2013 14:16

    zeugmacım çok özür canım 10 gündür minik bi tatildeydik :) ancak açabildim bi daha olmaz :)

  • Zeugma diyor:
    7 Eylül 2013 10:16

    Hee..Tamam..
    Ben de hırsız benim yorumları da çalmış mıdır diye düşünerek geldim :P

    Ne özürü yahu.
    İyi yapmışsınız minik tatile çıkmakla...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar