Durucum Hasta :(


Kış hastalıkları sezonunu açtık, çok şükür domuz gribi falan değil, idrar yolları enfeksiyonu. Çorap giymeye alışamadı, sesi çıkmadığı zamanlarda hep çoraplarını çıkarıp gezerken buluyorum. Bi de 'cıpcak cıpcak geziyorum anneee' diye sempatiklik yapıyo maymun. Üşüttük sonunda. Tabii doktorla paylaşmadık bunları,
-alla alllaaa, nerden buluyo çocuklar bu hastalıkları,cıkcıkcık, hiç bozuntuya vermeden 4 tane iğne, iki şişe şurupla ayrıldık. Bide ağzında çıkan yaralar yüzünden sıkıntısı arttı, hiç yemiyor, çoookkk mızmızzzz, imdat diye bağırmak istiyorum.



Her hastalıkta yaşanan doktor krizi yine hanemizi teğet geçmedi. Hiçbir doktordan memnun kalmayan bizdemi , sağlık sektöründemi ağrıza bilemiyorum ama gerçekten memnun ayrıldığım bir hastaneye rastlamadım hala. Özellikle çocuk dr.ları bana çok soğuk ve ilgisiz geliyor. Malesef, kedimi götürdüğüm veterinerler bile hastalarını daha çok seviyorlardı sanki. Gün içinde belki çok fazla hastaya bakıyorlar ama bunu bu kadar yansıtmasalar keşke. Hep aklıma gelen bir söz var;
-artık bilgisi olan dr. bulmak kolay, ilgisi olan dr. bulmak zor, muş
katılıyorum.



Tahlil sonuçlarını beklerken, Duru hnm tost yermiş gibi yapıyor.

4 yorum:

  • munise diyor:
    3 Kasım 2009 07:56

    Çok geçmiş olsun Duru'ya.. Kış kapıya geldimi zaten hastalıklarda ard arda gelir peşinden.. Mümkün olduğunca ayakları sıcak tutmak gerekir. Özellikle kız çocukları genelde ayaklardan üşütür der hep büyüklerimiz. Haklılar bence..
    Umarım çabuk atlatır..
    munise

  • Unknown diyor:
    3 Kasım 2009 10:25

    sağol munise, melis atlattı duru hasta şimdide,
    evde giydirmiyodum ama uzun çorap falan giydiricem artık.

  • Crebro diyor:
    3 Kasım 2009 15:49

    Geçmiş olsun. Ayrıca kolaylıklar diliyorum...

  • Unknown diyor:
    4 Kasım 2009 09:02

    sağol meltem geçti zaten bugün çok daha iyi, öpüyoruz sizi...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar