Annemin Hobisi



El işi yatak örtüsü, ya da örgü patcwork. Bayağı meşakkatli aslında, bitmesi aylar sürüyor, motifleri tek tek örülüp birleştiriyor. Yinede herşekilde renklerle oynamak zevklidir sanıyorum, yapmayı denemesemde...



Bu ipler de annemle birlikte seyahat edebiliyor, Gebze-İstanbul gidip geliyorlar birlikte. Bir de annem ustalaştığı için cnbce seyrederken örebiliyor şu anda. Gözlüğün üstünden alyazılar okunur, aşağıya bakılarak, örmeye devam edilir...






Bu da Duru bebek gelmeden önce hazırlanan bebek battaniyesi. Soldaki etine dolgun genç irisi hatun da Durunun annesi.



Bunları eklemek te sonradan aklıma geldi, bandanalar yine annemin fikri. Kızımın küçüklük resimlerini eklemek için de bahane oldu :)







6 yorum:

  • Özden diyor:
    3 Aralık 2009 05:14

    Merhabalar,
    Öncelikle en başa "kimse okumaz ben okurum" yazmışsın ya ben yazdıklarını okumaktan keyif aldım belirtmek isterim:))
    Ayrıca 4 hoş hanımın başındaki bandana şu soğuk kış günlerinde harika göründü, sanırım annen yapmış ellerine sağlık.
    Sevgiler
    Özden&Can

  • Unknown diyor:
    4 Aralık 2009 05:45

    bizden de sevgiler, çok sevindim gerçekten, teşekkür ederiz, öpüyoruz çok :)

  • yaruze... diyor:
    6 Eylül 2011 02:32

    Ne hoş olmuş hepsi Aysuncum,annenin ellerine sağlık.
    Bende çok özendim valla yapıcam kışa hazırlık olsun.
    Sevgiler...

  • Unknown diyor:
    6 Eylül 2011 02:38

    gönülcüm üç çocukla buna cesaret edebilmeni hayranlık ve de gıptayla izliyorum, bravo wallahi :)

  • Erkİpek diyor:
    6 Eylül 2011 08:17

    böyle yaratıcı akıllı kadınlara bayılıyorum. örtü benim kapasitemin çok üzerinde ama şu bandana olayına bayıldım bayıldım bayıldım. deneyip sonucu bildiririm. :)

  • tülin diyor:
    14 Nisan 2013 08:43

    Marifetli anne :)

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar