OYALAMA ÇALIŞMALARI



Sütü birtürlü sevdiremedim bu luluya ben. Biberon hiç kullanmadık. Sabah bir çay bardağı sütü içmesi yarım saat sürüyor. Bu arada oyun oynuyoruz, resim çiziktiriyoruz, artık canı ne yapmak isterse. Süt bıyığıyla da sevimli olmasa çekilecek dert değil yani...




Boncuklarımı feda ettim, kafasına göre diziyor, döküyor, ama pamacıklar minnacık, böylee körpecik bahçe biberi gibi, bide ciddi çalışıyor, maymun surat.






Tv u artık daha dikkatli seyrediyor, herhalde bıraksam sıkılmadan uzun süre bakıcak artık, bir kaç tane sevdiği programı saatinde açıyorum, genelde susam sokağı türevi kuklalı şebekli olanları tercih ediyoruz, çok işim olursa biraz daha fazla seyrediyor ama sonra da vicdan azabı çekiyorum. Baby tv , Trt çocuk iyi ama Yumurcakta çok fazla reklam var, Duru da hipnotize olmuş gibi izliyor, çocuk kanallarında reklam sınırlaması olmalı diye düşünüyorum, hem epilepsiyi tetikliyor, hemde bütün gün çocuklarda abur cubur ve saçma sapan oyuncak özentisi yaratıyor. Yerini doldurmakta herzaman kolay olmuyor, nasıl vakit geçireceğimizi şaşırıyoruz bazen.

4 yorum:

  • Adsız diyor:
    19 Kasım 2009 13:39

    yarim o parmacıkları ben

  • Sen Gelince diyor:
    20 Kasım 2009 02:12

    Bu ne şekerlik böyle:)

  • Unknown diyor:
    20 Kasım 2009 23:17

    teşekkür ederiz öperiz nilsu yu :)

  • Netereyon diyor:
    25 Kasım 2009 05:31

    Çok güzel

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar