Virüs Bayramı



Durucum yine hasta. Şu anda çok yaygın bir boğaz enfeksyonuymuş. O çok yaygın grip enfeksyonu için test yapıldı, zaten o korkuyla panik halinde koşturduk, negatif çıktı, rahatladık. İstanbulda olduğumuz için yine başka bir doktora gittik, yine negatif elektrik aldık, şuruplar, vitaminler... Bir şişe immunex i yazıverdi, acımadan, 'benim çocuğum herşeyi yiyor, ben hergün ona nar suyu sıkıyorum' bile diyemedim, dinlemediki... Ben o şurup için kaç gece sayfalarca forum okuyup, kullanmamaya karar vermiştim ama seni ilgilendirmiyor bütün bunlar tabi, gereksiz evham hepsi...



Çok takip ederim aslında doktorların söylediklerini, yazılarını, tv.da gördüğüm zaman da mutlaka dinlerim, hatta bir dönem Erkan Topuz un sözünden hiç çıkmaz olmuştum, bu ara da Mehmet Öz ne derse onu yapıyorum mesela.
'bu belirtiler varsa doktorunuza anlatın, şu belirtiler varsa doktorunuzla konuşun'
geyiğini anlamıyorum sadece. Bizlerin hastalık belirtilerini paylaşabileceği, doktorlarımız yok aslında. Ağrılarımız varsa, bekleriz, geçmezse biraz daha bekleriz, dayanılmaz olunca, önce, ne doktoru bakar, onu sorup öğreniriz, yakında hangi hastane var ona bakarız, doktorda bize bakar, standart işlem neyse onu uygular, aynı ilaçlar, kısa tarifler, çıkarız.
'Doktor bey bide şöyşe bişey vardı bende' yaklaşımıdan da çok hoşlanmazlar genelde. Yani durum bu olunca erken tanısıdır, teşhisidir (yanlış yazdım muhtemelen), yaygınlaşamıyor belkide.






Bayramdan enstantaneler. Babamız ava gitti, bize et getirdi, anneannemiz onu kavurma yaptı, teyzemiz de hani bana hani bana dedi. Durucum yemedi, hastayız malum.



Bu bayram sadece bir kere çocuklar geldi şeker için , kuvvetle muhtemel, kaybolan, hala da bulunamayan Kayserili çocuklar yüzünden.

0 yorum:

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar