Naptın sen Bruce ? Ne işin vardı o kutunun başında? Bir de bağırmazlarmı 'Bruce babaaa' diye. Neyseki bitti de kurtulduk. Tek bir bölümüne bile katlanamadım, seyredemedim, İğrenç tv kuklaları, neyseki toptan yok oldular, yoksunuz siz, yokkkk!!!



Bruce Acuna çıkmadan önce, bu filmde, çok sempatikti mesela:)

Durucumla bugün, google da poğaça tarifleri yazınca çıkan ikinci sitedeki tarifi denedik, hakkaten çok kolaymış, beğendik, herzamanki gibi doğaçlama bir salata yaptık, içine kuru üzüm, fındık attık, tatlıekşi değişik bir tadı oldu, o da beğenildi, çay ve komşu eşliğinde, yenildi, içildi, üstüne birde fırında kestane pişirildi, öbür komşuya tabaklar gönderildi, içleri dolu olarak geri alındı, pek bir hamarat hanımhanımcık bir günümüz oldu.

Hafta sonu oynanan ölümüne street fighter ın tadı damakta kaldı. Baş parmakta da ince bir sızı...




Kanal d de bir dizi var, Bir Bulut Olsam, içinde de acayip çarpık ilişkiler var, Adam öz amcakızına patolojik boyutta takıntılı, bir kaç kez tecavüz etmişliği de var, ama sürekli aynı mekandalar, normalmiş gibi, aynı sapık adam babasının metresiyle de yatıyor, birde normal ailesi var, çocuğu var, ensest diz boyu yani.

********

Bir de listemiz var, yapılacaklar listesi. Çok iş var. Astık, hallettikçe çiziyoruz üstünü. Baba bir madde çizildi bile. Ferhatçımla da akşam küçük bir kutlama yaptık. Uzun zamandır, kovaladığımız işi halletmenin verdiği haklı gurur ve sevinç eşliğinde minik bir kaçamak işte.



İki kızım daha oldu; fesleğen ve reyhan. Duru rahat bırakmıyor kardeşlerini.

Pazar rehaveti içinde baba kız değişşik bir oyun arayışındalar. Montessoride çareler tükenmez. Blog dan aklımda kalan bir oyunla gereken yönlendirmeyi hemen yapıyorum; herhangi bir odadan bir nesne alınır, çocuğa gösterilir, nereye ait, yerine koyalım vs... eğlendirilir, öğretilir, öpülür, koklanır...

2 yorum:

  • Adsız diyor:
    2 Kasım 2009 08:46

    Keyifle takip ediyorum :)))
    Adsızmı yazar bilmem,tanıtayımda ben kendimi ne olur ne olmaz...
    Yümüt :)

  • Unknown diyor:
    3 Kasım 2009 07:05

    hadsiz yazdı ama tanıdım ben :)

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar