PAZAR GEZMESİ

Havalar süper, pazar günü için tüm günü dışarda geçirme planı yaptık. Aslında akşam; Gebzeden trenle Kadıköye geçelim, ordan vapur şurdan metro burdan bilmemne diye konuştuk ama sabah kahvaltıda dialog şöyle gelişti;
- trenmi araba mı?
- araba.
- bencede.
- dimi
- evet abartmayalım.
- yaani...
- haklısın.
Okuldayken Eskişehire hep trenle gidip geldik, çok ta keyifliydi tren yolculuğu. Dışarda kar manzarası varken, genelde fazla sıcak trenden dışarıyı seyretmek te güzeldi, tanıdık görüp muhabbet etmekte, vakit kısıtlaması olmadan kitap gazete okumakta, restoranda takılmakta.Durucumla da nostalji yolculuğu yapmak ilginç olur gibi gelmişti ama düşününce zor geldi. İşte buda yaşlandığımızın başka bir işareti...

Taksim anıtının önünde fotoğrat çektirmek adettendir ama Duru hnm, çayır çimen daldı parka. E biz bu tarafların yabancısıyız olur o kadar. Çocuk çocuk...

Kuşlara yemde attırdık kızımıza, hiç bir aktiviteyi es geçmedik, ne gerekiyorsa, ne lazımsa artık,

Durucum 11 aylıkken gitmiştik mc donalds a birde şimdi. Senede birrr günnnn ancak gidiyoruz demekki bizde.

Yoruldular...

Başladığından beri Beyoğlu sahaf fuarına gitmek istiyordum ama çok sapa! kalıyordu, son gününe yetişmek süper oldu, Beyoğlu turumuz da bonusu...

Bizimkiler doğaçlama olarak fuar panosunun önünde dans ediyor, ben yönlendirmedim...

Duru eski fotoğraflarla bayağı ilgilendi, ben kitap bakarken babasıyla Meraklı Minik'in eski sayılarından almışlar. Tübitak yayınlarından, çocuklar için bilim teknik dergisi, çok eğlenceli, seviyoruz ailecek.

Parka uğramadan olmaz tabi. Hüseyinle Yavuz da geldi, Duru öğlen uykusu yapmadığı halde bütün gün keyifliydi. Evde hazırlanırken giyinmemek için sürekli benden kaçtı, babası da ben de bayağı efor sarfettik,
-biz gidelim, duru evde kalsın,
-tamam çıkalım biz
taktiği de işe yaramadı ve beni çok gerdi ama sonrasında bizimle çok uyumluydu, çok eğlendi.

Otopark manzarasını da eklemeden edemeyeceğimmmmm

Bir de akşam kahvesi, günü tamamladık, Durucum 9buçukta koltuğunda uyudu, eve girince kucağımda yatağına bıraktım, gözünü açmadı bile...