Kedili geçmiş zamanlar...


Duru koştura koştura yanıma geldi
-anne bulutlar geliyo, gel bak bulutlar geliyooo' diye tekrarlamaya başladı.
balkona götürdü, baktım gerçekten bulutlar üstümüze üstümüze geliyormuş.
-İzinsiz gösteri yapmak suçtur, dağılın dedik, ısrar etmediler.



Kuşlar iyice alıştılar bizim balkona, bizde onlara alıştık, kar yeniden başladı burda, birlikteliğimiz sürecek gibi görünüyor, sonrada kopamayacağız korkarım.
Keşke evde Durucumun bi hayvan arkadaşı olsa, keşke biraz daha enerjim olsa, yeniden bi kedi alabilsem eve. Önceden Patik'im vardı, ben Durucumu beklerken, o iki ay içinde, iki yavru doğurdu. Sabaha karşı gerçekleşen doğumu Ferhatle birlikte oturup seyrettik. Hatta doğumları. Benim bulantılarım hat safhadaydı, seyrederken, kendimi zor tutmuştum ki, hala hatırlayınca midem bulanır. Sonunda, Gökçeada'dan gelen patiki, yanında iki yavrusuyla geri götürmek zorunda kaldık. Gökçeada Yeşil Vadi Pansiyon'a yerleştirdik, güzel patik ve yavruları nicer&dicer'ı. Çok güzel kediydi, gerçek.

Patikten bahsetmek hiç aklımda yoktu, laf lafı açtı günlük. Bi de pamuk vardı, Eskişehir'deyken, sevgilim -ki kendisi şu anda kocam olur- hediye etmişti,hiç bir arkadaşımızdan hoşlanmaz, dişlerdi, kedi görünümlü bir sırtlandı, sevimsiz ve naletti, geçen sene rahmetli oldu. Düşünüyorum da, hiç özlemiyorum Pamuk'u.



Şimdi bu kedi var evde, bizim evden gelmiş geçmiş bütün kedilerden daha çok ortalık dağıtıyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar