saaarı gelin...amannn...


Durucum önceki hafta sonuna doğru hafif hararet yaptı. Bir kaç gün ateşi vardı, çok yüksek değildi, ateş düşürücü şurubuyla atlattık. Anneannesine tel.da;
-ben hastayım amaaaa, gelmek zorundasııınnn ,
deyince, dayanamadı tabi anneanneyüreği, koştu geldi. Hafta sonunu, 'Duru tam düzelmeden tekrar üşütmesin' korkusuyla, evde bir türlü tamamlayamadığım işlerle uğraşarak, çay içerek, arada film izleyerek geçirdik.
Duru bu deniz yeleğinin kutusunu keşfedince, çok merak etti, anane şişirip giydirdi, bende konsepte uygun aksesuar konusunda yardım ettim, eee tabi birde fotoğrafını çektim hemen...

4 yorum:

  • Deniz diyor:
    13 Nisan 2010 07:53

    geçmiş olsun... İyi şurupla atlatmışsınız. Biz antibiyotiğe geçtik.

  • Unknown diyor:
    13 Nisan 2010 08:00

    Denizcim, geçmiş olsun, kuzulara.
    aslında antbytiksiz atlatamazdık biz ama son hastalıklar da ateş düşürücüyle geçirebiliyoruz, sanırım bünyesi güçleniyor, pekmez, pekmez, pekmez diyorum,
    sanada tavsiye ediyorum, iksiri
    öptüm cnm

  • ayşegül diyor:
    13 Nisan 2010 13:26

    Duru kızımdan Duru ablasına kocaman öpücük :)

    Çok geçmiş olsun Duru'cuğa.

  • Unknown diyor:
    13 Nisan 2010 23:42

    Minik duruya bizden de sevgiler, çok teşekkür ederiz, annesi.

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar