Üç şeyden nefret ederim:)



Üç şeyden nefret ederim!

1. Evde kullandığımız internet paketi yüzünden telefonlarıma musallat olan genç arkadaşlardan. Bende bir müddet çağrı merkezinde çalıştığım ve kart satış bölümünde çabalayanları gördüğüm için empatimin sınırlarını zorladım, nezaketimi bozmadım. Ama cep telefonumdan aradılar 'tarife değiştirmeyi düşünmüyorum' dedim, hemen arkasından ev tel. dan aradılar. Defalarca 'not alın, tekrar aramanıza gerek yok' dedim, gene aramaya devam ettiler. Sadece ttnet değil birsürü başka şirket te arıyor, bu nasıl bir taciz? En son ağzını bozmak gibi huyları olmayan kocam da cinnet geçirdi ama sonuç değişmedi. Pöffffff!!!!!

2. Bizi gerizekalı olarak gördüklerinden eminim de, kendileri utanmıyormu bu 118 reklamını çekenler, yazanlar yönetenler ve hatta oynayanlar? Ezberleticez diye bu ne basitlik? Deterjan reklamlarından sonraki en itici olanlar bunlar. Sadece bunun için kızgın değilim. Üç kez farklı zamanlarda, farklı numaraları istemek için aradım, bir tanesi büüyük bir hastaneydi, hepsinde yanlış bilgi verildi. Bir bilinmeyen numaralar servisinin hazin sonu...

3. Cilt bakımına gittiğimde umutsuz vaka muamelesi yapılması, özel bir bakım uygulamadığımı söylediğimde bir şaşkınlık dalgası yayılması, yüzüme acıyarak bakılması. Esra çekerek götürdü, yine aynı şey oldu. Öyle kötü bir tablo çıkardıki sayın çilt uzmanı hanımefendi, 'yaşıycakmıyım doktor?' dedim, gülümsemedi bile. Sonra da bir sürü başka ürün önerdi. Nedense hep farklı ürünleri övüp, diğerlerini 'kozmetik' olmakla suçluyorlar. Ben naaptım günlük? gittim bütün omegaları, aloeveraler ne bileyim Q10 leri bünyesinde barındıran aşağıdaki süper ürünü aldım, çok ta memnunum. 5 Lira. Bir de badem yağı aldım, duruşu beklerken de kullandım, sıfır çatlak!

13 yorum:

  • Unknown diyor:
    30 Mart 2011 13:27

    şu 3 lü nefretlere bayılıyorum dizde seninkide pek altta kalmamış:)
    bende kullanmıştım bu acıbadem kremini en iyisini yapmışsın.saç kestirmeye her gittiğimde de bana nasıl yıpranmış diye bir başlıyorlar zaten saçımdan memnun olmayan ben hepten çöküyorum:(

  • İkiz Annesi diyor:
    30 Mart 2011 13:53

    118 reklamlarına o kadar sinir oluyorum ki bende.Çok sinir bozucu.
    Hele o güzellik uzmanlarını hiç sorma hangi markayı temsil ediyorsa o cici diğerleri tü kaka.
    Badem yağını birebir deneyenlerdenim ikizlere hamile olduğum halde aynen sıfır çatlak:)
    Ve gül suyunu da tavsiye ederim çok iyi bir temizleyici:)

  • Unknown diyor:
    30 Mart 2011 23:46

    sezogibo, kuaföre gittiğimde, gazete dergi ne varsa toplayıp kafamı hiç kaldırmıyorum, beni de sıkıntı basıyor, her yerde bir reklam bombardımanı, tel. larda mesajlar, mailler, uzun reklam kuşakları bir de bunlar... bak bundan da nefret ediyomuşum dört etti :)
    ( bu arada buluşuyoruz dimeee :)

  • Unknown diyor:
    30 Mart 2011 23:47

    ikiz annesi, ikizlerde bile işe yarıyor, hemde kimyasal yok içinde en güzeli işte :)

  • Nil diyor:
    31 Mart 2011 01:00

    1. madde de en son ben bile inanamadım ses tonumu yükselttiğime. o derece taciz edildim

    2 madde: ben de bir kere çok ihtiyaç duydum aradım ve yanlış numara elde ettim. bu bilinmeyen numaralarda iyi para var galiba. reklamı bile bu kadar basitse.

    3. madde şimdiye kadar hiç cilt bakımı yaptırmadığım için öyle muhabbete maruz kalmadım. tek yaptığım nemlendirici ve bazen gül suyu kullanmak.son zamanlarda yatmadan makyajımı bile silmekten acizim. buruşacam az kaldı

  • Unknown diyor:
    31 Mart 2011 01:06

    küçük mucizem, gülsuyu merak uyandırdı, deniycem bende :) teşekkürler

  • annesiningülü diyor:
    31 Mart 2011 02:15

    1. bende nefret ediyorum. zaten 444'lü başlayan no'ları açmıyorum. onlarmı inat benmi inat :)
    2.118 en birincei nefret ettiğim reklam :) hiç aramadım. umarım arama mecburiyetinde kalmam :)
    3. o cilt uzmanları kullandıkları ürünlerdenmi acaba bu kadar suratsızlar :)) en iyisini yapmışsın badem yağı alarak. birde ben hep bepantol kullanırım. zararsız ve faydalı.

  • didem diyor:
    2 Nisan 2011 23:49

    3. maddeye kesinlikle katiliyorum. Oyle seyler soylerler ki cuzzamli sanirsin kendini. Birde kuaforde ayni muamele olur. Ilk laflari burunlarini kivirarak "Kim kesti bu saci" olur:)

  • Funda Ceyhan diyor:
    12 Nisan 2011 04:31

    Güzel yorumunuzu gördüm ve hemen geldim. :)) çok hoş bir yazı olmuş. Hakikaten güzel noktalara dokunmuşsunuz. Memnun oldum bu arada. Sevgilerimlee..

  • Unknown diyor:
    12 Nisan 2011 04:48

    baharcım, betantol bir vazgeçilmez klasik gerçekten :)

    didemcim, bir de birbirlerini beğenmiyorlar dimi :)

    hoşgeldin funda, sevgiler bizden...

  • neval diyor:
    12 Nisan 2011 07:40

    üç şeyin ikisinin altına den den atarım.(ev telimizi iptal ettirmeseydik üçte üç olacaktı)
    cilt bakım uzmanlığı sertifikam var ama kimseye bakıp da o muamaleyi yapmadım.biz sadece sigara ve uykusuzluğun meyve sebze tüketmemenin cilt üzerindeki olumsuz yanlarından bahsederdik insanlara.
    hoşgeldiniz

  • Oglak Kizlari diyor:
    26 Nisan 2011 00:30

    Herkesin şikayetiaynı. peki bunlar nasıl aynı şeyleri yapmaya devam ediyorlar.

    Cık.. cık..

    ben kremlerimi kendim yapıyorum ama bebak alınacaklar listeme ekledim.

    Kızgın anne Çiğdem

  • Unknown diyor:
    28 Nisan 2011 03:26

    nevalcim sende hoşgeldin :)

    aaa çiğdem bekliyorum tarifleri o zaman:)

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar