Amasya günleri...

En güzeller en üsttedir hep ...
Resimler anneanne objektifinden :) Duruş vişne toplarken...
Küçük çırak, İrem.
Tatil yan gelip yatma yeri değil! Arada sırada ders çalışmak ta lazım.
Bu havuzcuk bu kadar küçükmüydü ben çocukken de? Çok daha büyükmüş gibi hatırlıyorum :)
Asya-Duru el ele kol kola...
Yine düşmüş suratı bizimkinin :)
Fırındaki çocuk işçi.
Aaaa benim pozumu vermişşşşş :)))
Asya-Duru sulu sulu...
Konu mankenim benim...
80'lik genç kız anneannem.
Asya-Duru kokoşluğu...
Erik ve kayısı zamanı şimdi...

9 yorum:

  • annesiningülü diyor:
    1 Ağustos 2011 06:35

    hoşgelmişsiniz ;)
    Duruş ve 80'lik genç kız bitirdi beni :))

  • Nil diyor:
    1 Ağustos 2011 06:51

    Ağaçlara baktım ağzım sulandı. Duru'nun yerinde olmak için neler vermezdim

  • Gezgin Kız - Traveler Lady diyor:
    1 Ağustos 2011 07:16

    cannıııım ben senin o kızını yerimm yanaklarını ısıra ısıra maşallah pek bi tatlı, babanneye de bayıldım candır onlar can :D

  • Gezgin Kız - Traveler Lady diyor:
    1 Ağustos 2011 07:16

    cannıııım ben senin o kızını yerimm yanaklarını ısıra ısıra maşallah pek bi tatlı, babanneye de bayıldım candır onlar can :D

  • Unknown diyor:
    1 Ağustos 2011 13:27

    Duru çok şirin çıkmış fotoğraflarda , maşallah temiz hava yaramış gerçekten de ...

  • Unknown diyor:
    2 Ağustos 2011 04:02

    baharcım sizde hoşgeldiniz, anneannemin maşallahı var :)

    nihalcim benimde içim gitti, atlayıp gitmek içinde çok çabaladım ama ayarlayamadım bi türlü :(

    hamide bende seni yerim o zaman hoşuna gidermi :)

    içimizdeki karnaval, bunlar bana buralarda çürüdüğümüzü düşündürüyo biliyomusun ...

  • Oglak Kizlari diyor:
    4 Ağustos 2011 06:08

    Aysun, Ah ben bunları ne yapayim. Soyle ne yapayım.

    Dellenmiş anne Çiğdem

  • Unknown diyor:
    10 Ağustos 2011 00:15

    amanın ..hemşeriyiz galiba..amasya filan deyince sevindim..bende biliyorum meyve bağlarını, kirazları, kayısıları..sevindim..

  • Unknown diyor:
    16 Ağustos 2011 03:19

    öz'üm evet öyle görünüyorki fena halde hemşeriyiz :)

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar