Pis adi iğrenç hırsız...



Hafta başında evimize hırsız girdi günlükçüm.  Günlük gezmelerimde takıp takıştırırım diye evde tuttuğum ama hiç takmadığım altın takılarımı almış, hepsinin hatırası vardı, onları almış, bozuk para kutusunu fullemiştim onu bile patlatmış ki görünce şu repliği haykırmak istedim;

- kaputu açmışlar bir de aküyü çalmışlar, kaputu açtınız bari aküyü çalmayın. aküyü çalmamış olsalar hani…

Fotoğraf makinamı da almak istemiş, nedense onu yere atıp kaçmış evden, o da gitseydi, üzülürdüm wallahi günlükçüm. Yerde makinanın çantasını görünce anladım zaten, hızla yukarı bakınca dağılan yatak odasını gördüm, bacaklarım titredi, çok korktum. Yan komşuma haber verdim, beraber evin her yerini aradık, hala içerde olma ihtimaline karşı. Komşumuza da daha önce girmiş hırsız, bütün birikimini almış, o da o anın hıncıyla aradı benimle evi, çok şükür ki, biz gelmeden çıkıp gitmiş evden, karşılaşmadık.

Akşam Ferhatla karakola gittik, önce gelip yüzeysel bir inceleme yaptılar, sonra olay yeri geldi. 'Parmak izi alalım mı, istermisiniz, odayı topladınızmı' gibi biz kararsız onlar kararsız bi durum oldu. Evet odayı topladım, tabiki biliyorum inceleme için hiç dokunulmaması gerekir, 3 sezon Behzat Ç seyrettim ama, hırsızın parmak izi bırakmamayı akıl edeceğini düşündüğüm için, gerçekten peşine düşüp aranacağı konusunda güvensizliğimden belki, olayı bir an önce unutmak istediğim için de olabilir, topladım bitti gitti. 

Yine de gidenlerin bir listesini verdik, bulunduğunda içinde isim yazan alyanslarımız ya da mesela üzerinde durunun adı yazan künyesi bize ait olduğunu kanıtlayabilir şeylerdenmiş...

Herhangi bir zorlama izi yok, kapıyı çekip çıktığım, kilitlemediğim için çok kolay açıp girmiş olabilirmiş, artık kilitliyorum hem el koyduğum, kulağımdaki Durunun küpelerinden başka bir şey de kalmadı zaten evde. Lütfen tekrar gelme pis adi iğrenç hırsız... 'Ayakkabılarıyla gezmiştir bide bu içerde şimdi ' düşüncesi de ayrıca beni rahatsız ediyor zaten... Bunu da yazdım bi kenara... Pis adam...

İşte böyle günlükçüğüm... Bazen acı bazen tatlı... Hayat...Çok acayip... Kuşlar falan...






14 yorum:

  • Unknown diyor:
    6 Eylül 2013 10:25

    ooooooooo çok geçmiş olsun yaaa üzüldüm.:(

  • resimli günlük diyor:
    6 Eylül 2013 10:53

    Çok geçmiş olsun, ne fena şeyler yaşamışsınız.

  • Unknown diyor:
    6 Eylül 2013 11:15

    geçmiş olsun,çok kötü bir psikoloji ben de yaşadım;daha yeni aldığım plazma -3 sene önce-çalınmıştı.Üstüne 6 aydır uyumama sendromu,ev değişikliği yaptım.
    Neyse güzel günler var,diyelim.Sevgiler.

  • seda h. diyor:
    6 Eylül 2013 12:18

    Cokcok gecmis olsunni daha hibbi eve giremesin o hirsiz :(

  • Unknown diyor:
    6 Eylül 2013 12:40

    Sagolun kizlar ayy bahce perisi çok geçmiş olsun sadece ağır olmuş :(

  • Durucayaşamak-Eda diyor:
    6 Eylül 2013 22:25

    Çok geçmiş olsun ne kadar can sıkıcı bir şey ya..

  • Defne Soysal diyor:
    6 Eylül 2013 22:58

    Ben de yıllar önce yaşadım aynı hisleri. Sizi çok iyi anlıyorum. Okurken haksızlığa, hırsızlığa öfkem hiç dinmemiş anladım. Gidenlerin maddi değil ama manevi değeri asıl üzen insanı. Ben hiç kitlemezdim kapımı. Çocukluğumun geçtiği evde anahtar kapının üstünde dururdu.Susadığımızda yada tuvaletimiz geldiğinde kapıyı çalmaz anahtarı çevirip girerdik eve. Evlenince o alışkanlık hep sürdü eşim hep uyarırdı.Anahtarı kapının üstünde bırakırdım. Ama hırsızlığın olduğu gün kapıyı kilitlemiştim. Zaten ordan uyandım. Kapı kilitlediğim halde kilitsiz girdim içeri. Hırsız ne var ne yok almış zaten çekmecedeydi anılarla dolu hiç takmadığım takılarım. Bide alay etmiş kutularını bırakmış kapalı. Polis gelip parmak izi için üç beş yere pıs pıs siyah bir toz sürüp defolup gitti sanki zoraki görevini geçiştirir gibi. tabi birdaha asla bulunmadı hiçbiri. Benzerlerini kuyumcularda ikinci el satanlarda görsem de kime ne anlatılır.Velhasılı öfke hiç bitmedi.Pis adi iğrenç hırsız deyip ilahi adalete havale etmekten başka çare yok ne yazıkki.

  • Unknown diyor:
    7 Eylül 2013 00:26

    Defnesoysal , cok uzuldum cok etkilemis sizi ama insan dusununce uzuluyor tabi alyanslarimiz bile gitti ... birde evde bir yabancinin rahat 'da dolasabilmesi cokcan sikici, napalim saglik olsun ...

  • okuyan diyor:
    7 Eylül 2013 03:48

    Çok geçmiş olsun. Seneler önce bizim eve de girmiş ve nişan, düğün takılarımı alıp gitmişti. Tabii hırsız bulunamadı, giden gitti...
    Çok şükür siz evde yokken girmiş, tekrar çok geçmiş olsun.
    Allah (c.c.) beterinden korusun.
    Sevgilerimle.

  • Zeugma diyor:
    7 Eylül 2013 10:24

    Kulağına Duru'nun küpelerini takmışsın.
    Hırsız da kulağına küpe hediye edip gitmiş bence.
    Ya, kapı çekilir de çıkılır mı Aysuncuğum ? İstanbul orası hem de.
    Biz, gece gündüz, hatta ben evde yalnızken bile kilitli tutarım kapıları. Evdeyken anahtar da kilidin üstünde ve yan çevrilmiş olur. Ha, başımıza hiç hırsızlık olayı geldi mi? Gelmedi. Ama komşularımızdan epeyce soyulan oldu, onun stresi yetiyor.
    Çok geçmiş olsun. Bir daha olmasın, aman dikkat.
    Umarım yakalanır da ağzının payını verirsin...

  • Unknown diyor:
    7 Eylül 2013 13:35

    çok geçmiş olsun canım
    Rabbim yenisini göstemesin uzak etsin evlerden

  • annesiningülü diyor:
    7 Eylül 2013 15:27

    of canım ya :(
    neyse ki siz evde yokken olmuş desem, saçmalasam :(
    ne denir ki, geçmiş olsun :(
    en korktuğum ev olayıdır hırsızlık :(

  • Unknown diyor:
    10 Eylül 2013 23:21

    okuyan, tekrar geçmiş olsun, hırsız gider izi kalır :(

    zeugmacım, bizde de düz ayak kapılar kolay açılsın, mümkünse kapalı olmasın mantığı var hala :( onuda çaldı bu hırsız :(

    tombul trifler, çok çok sağolun, geçti gitti zaten...

    baharcım, aynen öyle, iyiki bi yokken...

  • ukash diyor:
    17 Nisan 2014 08:33

    ooooooooo çok geçmiş olsun yaaa üzüldüm.:(

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar