Bebek şekeri & kapı süsü

IMG_8255

Cumartesi Ayşe, Aylin, ben ve göbeğim Eminönü'ne geçtik. Mevkiinin kurdu olmuş Ayşe bizi bir hana soktu, girişten aşşağıya doğru 5 kat döne döne iniyor, her kat ta benim için harikalar diyarı gibi. Yani inanırmısın günlük herşeyi satın alsam, onluk yirmilik banknotları böyle saça saça dönerek insem en alt kata kadar... Asansöyle tekrar çıksam, bi tur daha dönsem...
IMG_8333
Tam bir sektör haline gelmiş, bebek şekerleri, kapı süsleri, vs... Bir sürü mağza ve çeşit var. Hazır halde de satılıyor tabiki. Maliyet açısından arada çok büyük fark olmuyor, kendin hazırladığında ama, biz hamarat!!! blogcular seviyoruz galiba ' ben yaptım' demeyi.
IMG_8335
Dediğim gibi, çok fazla çeşit, çok kafa karışıklığı durumu oldu, küçük kovalarla ve saplı meleklerle iki çeşit hazırlamaya karar verdik, Tül, kurdele, bir kaç çeşit aksesuar beğendik. Badem ve renkli şeker aldık. Evde Aylinle yapmaya başladık, annem de dayanamadı, çok kısa sürede bitti, yapımı da zevkliydi, bitmiş hali de çok hoşumuza gitti...
IMG_8344
IMG_8346
IMG_8296
İğne korkusuyla çok düzenli içmeye başladığım demir şurubumun şişeleriyle, bunları yaptım. gerçekten oyuncak gibi, şişelerle, şekerlerle eğlendim bir müddet.
IMG_8308
IMG_8311

IMG_8351
2 Numaranın adı tescillenmiş oldu böylece... Keçe işlerine daha önce hiç bulaşmamıştım ama çokkkk zevkliymiş. Keçe ustası hatunların bir bildiği varmış! Kapı süsü konusunda üstümde bir baskı oluşturdu annem, Aylin ve Ayşe. Sevmediğimi söylesem de ikna edici olamadım, bir süre sonra benden bağımsız olarak bakmaya başladılar çeşitlere. Aylin
-abla almadan dönemeyiz, annemiz kızaaaarrr!!! diye, korkutmaya çalıştı beni ama o tüller, üstündeki bebekler... Çok sevimsiz geldi. Keçeden bunu yaptım.
IMG_8361
Duruşun hastane sepeti. Annemle Sevim Teyze içindeki kılıfı ve minik yatak örtüsünü yeni kumaşla tekrar diktiler. Çok seviyorum bu sepeti. Gerçekten leylek gagasına takmış, çocuğu sepetle birlikte getirip bırakmış gibi...
IMG_8358

41 yorum:

  • okuyan diyor:
    20 Kasım 2011 08:45

    fotoğraflar içimi açtı... ne güzel renk renk... şişeler çok şeker olmuş...
    keçe çalışmana bayıldım...
    sepet de sade ve şık olmuş...
    sevgilerimle...

  • Aktuelmoda diyor:
    20 Kasım 2011 09:11

    Hepsi harikalar,sağlıkla gelsin inşallah Demir bebiş :)

  • Unknown diyor:
    20 Kasım 2011 09:59

    okuyan teşekkür ederim, sevgiler bizden...

    aktuelmoda, amin canım, sevgiler...

  • sevda s. diyor:
    20 Kasım 2011 10:21

    Çook güzel şeyler yapmışsınız elleriniz dert görmesin. Bu malzemeleri Eminönünde hangi handan aldınız acaba? Aralık'ın ortalarında doğması beklenen kız yeğenim için bende birşeyler yapmak istiyorum da :)

  • Gezgin Kız - Traveler Lady diyor:
    20 Kasım 2011 11:01

    allahım nası marifetli bir annesin yaaa bayıldım hepsine harikasıınnn...

  • Unknown diyor:
    20 Kasım 2011 11:23

    sevda, arkadaşımdan öğrenip yazıyim sana , hatırlamıyorum çünkü, yeğenin de sağlıkla gelsin, uzun ömürler dilerim şimdiden, çok teşekkür ederim, sevgiler...

    hamide, pek şımarttın beni koltuklarım kabardı walla:)))

  • Adsız diyor:
    20 Kasım 2011 11:25

    süperr bunlarrr bayıldımm ellerinize sağlıkk.. :))

  • Gulcin diyor:
    20 Kasım 2011 11:41

    her biri birbirinden guzel olmus. kapi susune ayrica bayildim. ben de sevmiyorum sanirim o cok tulluleri falan ama bunu evde oda kapisinda bile hayal edebildim sahane. hele o sekerlerdeki melekler cok guzel cok.
    leyleklerin gagasinda kolayca konuversin guzel sepetine Demir. Saglikla gelsin mutlulukla buyusun
    sevgiler

  • Unknown diyor:
    20 Kasım 2011 11:52

    adsız, çok teşekkürler, Gültaç?

    Gülçincim, inş. sevgiler bizden, öpüyoruzzzz...

  • Noblesse diyor:
    20 Kasım 2011 12:02

    ah ahhh İstanbul aynı zamanda malzeme cenneti....

  • Deli Anne diyor:
    20 Kasım 2011 12:03

    aysunum ismi de çok güzel.. duru ve Deniz.. maşallah..Demir bebeğimiz geldin de hayırlısıyla güle güle kullanılsın herşey.. nefisler:)

  • Unknown diyor:
    20 Kasım 2011 12:08

    noblesse, aynen, kendini kaptırmamak imklansız :) sevgiler...

    müminecim anladığım kadarıyla aceleye gelmiş güzel yorumun ama ben anladım seni :))) öptümmmmm...

  • SERRA diyor:
    20 Kasım 2011 12:23

    ayy sepete bayıldım:))
    Allah içini doldursun,sağlıkla inşl...

  • yaruze... diyor:
    20 Kasım 2011 12:25

    Aysuuuuuunnnnn beni çok heveslendiriyorsun bilesin.Sepete ve kapı süsüne bayıldım.Yerinde olmak istedim yaaaa:(((

  • İkiz Annesi diyor:
    20 Kasım 2011 14:21

    Bayıldım hepsi birbirinden güzel.Adı ile yaşasın inşallah sağlıkla , huzurla...

  • Unknown diyor:
    20 Kasım 2011 14:33

    serra, ilahi :) amin teşekkür ederim...

    gönülcüm, uslan artık deli gönül demek istiyorum sana...

    aylincim, çok sağol, inş. canım...

  • olsada yesek suzan diyor:
    20 Kasım 2011 14:51

    hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık bebiş çok şanslı sevgiler....

  • Unknown diyor:
    20 Kasım 2011 16:27

    küçük şişelere ve minik bey'in ismine bayıldım. adıyla yaşasın inşallah.

  • Ayla diyor:
    20 Kasım 2011 22:12

    Ellerine sağlık onları hazırlamak bile inanılmaz mutluluk,hepsini çok beğendim.Özellikle de demir yazılı keçeyi.İnşallah sağlıkla alırsın kucağına.

  • Filiz diyor:
    21 Kasım 2011 01:42

    Eminönünde Şark han'a gitmişsiniz sanırım, tarif ettiğin tek yer orası :) eski bir eminönü esnafı olarak tahmin ediyorum, hazırladıklarına bayıldım hepsi çok güzel, demir şurupları süper olmuş, bebeğine sağlıkla kavuşmanı diliyorum :)

  • annesiningülü diyor:
    21 Kasım 2011 03:59

    ay kızım ya bunları görünce bebiş çekti canım :)
    çok güzel şeyler bunlar :D
    sağlıcakla doğsun inşallah, adıyla yaşasın

  • kpsszede diyor:
    21 Kasım 2011 05:20

    kapısüsü hiç acemi işi gibi durmuyor,gerçekten çok güzel olmuş.şurup şişeleri de iyi iş çıkarmış yani:)onlar ne güzel şeyler öyle rengarenk,hepsi albeni diyor...

  • Unknown diyor:
    21 Kasım 2011 07:37

    suzan, çok teşekkürler, senin kadar hamarat olamasamda, elimden gelen budur :)

    banyosuyu, sağlıkla kavuialım da gerisi boş... sevgiler...

    ayla gerçekten, hazırlıklar insanı heyecanlandırıyor, teşekkür ederim...

    filiz evet şark han dı, sen yazınca hatırladım, sağol, teşekkür ederim.

    baharcım, sen hazır olduğunda inş. beraber yaparız şekerleri :) teşekkür ederim cnm.

    kpsszede, şurupları severek içmeye başladım artık :) sevgiler...

  • Sitare diyor:
    21 Kasım 2011 10:35

    Ya biz hasta olduk resimlerdeki her şeye hele sepet nasıl zevkli
    Anlasilan demir ilacı içe ice isim beyninde yer etmiş adı gibi çevik olsun inşallah

  • Unknown diyor:
    21 Kasım 2011 10:39

    sitare, demir ilacını bir haftadır içiyorum, vicdan azabı itti desem daha yerinde olur, teşekkür ederimmmmmmm:))))

  • birincisin diyor:
    21 Kasım 2011 13:48

    hayırlısı ile gelsin demir bebek,güle güle büyütün..:)hazırlıklar çok şık..kapı süsü keçeden çok daha güzel olmuş...şekerler,hele sepet hepsi birbirinden güzel...ellerinize sağlık..iyi günlerde kullanın...sevgiler...

  • pasta köşesi diyor:
    21 Kasım 2011 22:33

    Evet canım çok haklısın maliyet konusunda önemsenecek bir fark yok ama yapmak çok eğlenceli oluyor eee birde böyle güzel şeyler yapmak ve sonucu görmek başka birşey olsa gerek :) Bencede kapı süsü klasik olanlardan çok daha güzel :))Emeğine sağlık...

  • Mutlu Eller diyor:
    22 Kasım 2011 06:27

    Hangi detaya bakacağımı şaşırdım. Kapı süsüne mi, küçük şişelere mi, bebek süslerine mi....Hepsi birbirinden renkli, güzel. Keçe ile ilk defa çalışılmış gibi hiç değil.

  • Unknown diyor:
    22 Kasım 2011 06:40

    birincisin, çokk çok teşekkürler, sevgiler bizden de...

    pasta köşesi, hazırlar da çok daha güzel mutlaka ama böyle daha çok hatıra kalıyor sanki, teşekkür ederim...

    semi, kolaymış keçe üstelik yaratıcılığa da çok açık, bundan sonra ' biz ayrılamayız' sevgiler...

  • Ahu Türkyaşar diyor:
    22 Kasım 2011 11:57

    Hepsi birbirinden şahane. Maşallah :)

  • Esra diyor:
    23 Kasım 2011 00:37

    Harika fotoğraflar! Bazen sırf oğlumun doğumunda içimde kalan ne varsa yaşamak için ikinciyi yapsam hemen diyorum. Bu fotoğrafların üstüne de nasıl tutucam kendimi bilmiyorum :) Hepsi çok güzel ama şişeler ve kapı süsü olağanüstü. Sağlıkla ve kolaylıkla gelsin Demir diliyorum. Bir de bunca işi bir çocuk ve koca bir göbekle yapmışsın ya ona da ayrıca gıpta ediyorum.

  • caferengigül diyor:
    23 Kasım 2011 01:07

    Bunlar ne kadar güzel şeyler.İnsanın baktıkça neşesi yerine gelir.Keçe kapı süsü çok güzel olmuş, orjinal.Hele bebek sepetine ne demeli, masal gibi.Emeğinize sağlık.

  • NzN diyor:
    24 Kasım 2011 02:24

    muhteşem görünüyor hepsi!!
    ellerine sağlık.
    insan kendinden geçer bu süsleri yaparken :))

  • sevilay diyor:
    24 Kasım 2011 11:40

    ellerine sağlık aysuncum.çok şirin olmuş hepsi.Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin yavrunu inş.

  • ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı diyor:
    24 Kasım 2011 11:40

    çok güzel herşey sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle

  • Unknown diyor:
    24 Kasım 2011 13:46

    ahucum, çok teşekkürler, sevgiler...

    esra, sürekli yeni bişey keşfediyo insan, 3 senede bir yeniden doğurmamız gerek, bütün içimizde kalanları yaşayabilmek için :) sevgiler...

    caferengigül, gerçekten baktıkça heyecanlanıyorum, inşallah güzel olur herşey, sevgiler...

    nzn, uğraşmak zevkli gerçekten, çok teşekkürler...

    sevilaycım, sağol, inş. canım...

  • Unknown diyor:
    24 Kasım 2011 13:47

    örgüçantam, eksik olmayın, çok çok teşekkürler, sevgiler...

  • didem diyor:
    25 Kasım 2011 23:26

    Ne guzel seyler bunlar! Bayildim cicili bicili sekerlere, senin demir haplari siselerine:)) 2 numaranin adi da belli olmus super. En onemli sey isim onu buldun mu gerisi kolay. Saglikla kucagina al insallah bebisini.

  • Unknown diyor:
    26 Kasım 2011 02:43

    Didemcim, hiç atlamazsın, çok teşekkür ederim, isim tamam tescillendi :) öptüm canım...

  • Adsız diyor:
    27 Ağustos 2012 08:50

    merhabalar aysun hanım..öncelikle bebeğiniz için hazırladığınız herşey çok güzel..elinize sağlık.Allah izin verirse bizim de bir meleğimiz geliyor..sepetten hazırladığınız puseti çok beğendim...ama yaşadığım şehir biraz küçük olunca sepetin benzerini bile bulamadım..siz istanbulda nereden aldınız diye sorsam hatrınızda mı?oradaki dostlara rica ederiz belki..ya da internet üzerinden alabilceğimiz bir yer var mıdır ki?..

    çocuklarınızla bir ömür sağlıklı günler geçirmeniz dileğiyle..

    mail adresimi de bırakayım,
    misaliyunus@hotmail.com

    ebru

  • Unknown diyor:
    27 Ağustos 2012 13:42

    merhaba ebru,teşekkür ederim, sağlıkla kavuşursunuz inşallah meleğinizle,
    sepet puset değil, doğduğunda bir kaç hafta yatması için, mothercare lerde hala satışta aynı model ama anladığımkadarıla ulaşım sorununuz var, dilerseniz bizimkini hediye edebiliriz, toplamda iki çocuğum içinde bir kaç hafta kullanıldı zaten. sevgiler.

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar