Çalınmış Saatler...



Eğer şanslı günümdeysem, sessiz, sakin, yanlız sabah saatleri günün en kıymetlisi oluyor. Çok sık gerekli şartlar bir araya gelmiyor tabi, ender zamanlar onlar... Duruşun okul koşturmacası olmaz da anneanne ya da baba okula bırakırsa, Demir kendini aşar da uzun uzun uyursa, Ferhat erken çıkmış ama çıkarken Demiri de uyandırmamış olursa... Hemen mutfağa koşup kahfemi hazırlıyorum, pazar gününden kalma gazeteleri okuyorum, blogcum seninle buluşyorum ama en güzeli sessizlikte kafamı dinliyorum... 

Sessizlik gerçekten nimet ve benim yüksek sese hiç tahammülüm yok, muhtemelen hatırlayamadığım bir yaşlının fena ahını aldım ki, artık bende o lanetli cümleyi kuruyorum;
- susuuun çocuklaaaaarrrr bağırmayınnnn, kafam götürmüyooorr...

Daha önce bahsetmişimdir belki, evdeki çocuk sayısı klasik hesaplamalarla doğru sonuç vermiyor, mesela 1 +1 = 2 çocuk değil, daha fazlası. Bir araya geldiklerinde müthiş bir sinerji! çıkıyor meydana. Çünkü birbirlerinin yemek, uyku, oyun gibi ayarlanmış düzenlerini bozuyorlar, örneğin, ses olunca daha az uyuyor, daha keyifsiz oluyorlar , daha az yiyorlar gibi gibi... Ama bazen de çok güzel kaynaşıyorlar, tarifsiz fotoğraflar veriyorlar, hayranlıkla seyrediyorum, o da ayrı...

Bu günlük yakınmalar bu kadar... Oooopppppsss Demir uyandı, görüşürüüüüzzz...

4 yorum:

  • Unknown diyor:
    20 Ocak 2013 06:35

    hahaaaaaaa o yaşlı bana da rastlamış bir ah da bana etmiş olabilir.son beş sene öncesine bas bas şarkı dinleyen ben sezsizliği bozan herşeye sinir oluyorum ki oğlumun sesi bir mikrofon yutmuş gibi en kısık sesinde sorun yok ama sesi yüksek eşimle akşamları bir araya gelince o huysuzu ihtiyarlar gibi habire bağrıyorum"susun susun lütfen susun".allah seni inandırsın oğlumla eşim konuşunca ben tv de ki hiç birsei duymuyorum yeminle:)onlara karşın daha çok açıyorum tv nin sesini ve içinden çıkılmaz bir hal alıyor ben ikinci çocuklu halimi şimidlik düşünmüyorum bile:)

  • Unknown diyor:
    20 Ocak 2013 10:37

    Ahhh canimmmm sende cok çekmişin yaff...

  • annesiningülü diyor:
    21 Ocak 2013 02:25

    Damla'nın sesini duymalısın, ben böyle ses görmedim :)

  • yaruze... diyor:
    22 Ocak 2013 04:55

    ya birde beni düşünsene...
    Sessiz sakin bir yemek yemeyeli sahi ne kadar zaman oldu?
    :(

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar