Canım BENim!



Her bloğun bir okuru, takipçisi var ama ben 'şunu yedik, bunu içtik' kabilinden yazıları okumayı ve yazmayı pek sevmiyorum. Sanki annem kaş göz yapıp 'ayıptır göstere göstere yenmez, arkadaşlarının da canı çeker' diye ikaz edecekmiş gibi geliyor. Uyarının dozu zamanında fazla kaçmış sanıyorum ki, dışarıda da bişeyler yiyerek gezemem ben. 


Ama güzel sofralar kuranları, değişik yemekler yapanları okumayı  seviyorum, hatta özeniyorum maharetlerine. Kendimi yetersiz hissediyorum mutfak konusunda. Hani çoğunluk olarak yabancı dil özürlüyüz de, 'anlıyorum ama konuşamıyorum' deriz ya, onun gibi, 'yiyorum ama pişiremiyorum' bende. 'çat pat, hayatımı idame ettirebilecek kadar yemek yapabiliyorum' da olabilir. Hele sunumu için, fotoğraflamak için fazladan enerji bulamadığım bir dönemdeyken, yapabilenleri takdir ve takip ediyorum. 


Ne yalan söyliyim, 'şu kombinim, bu kombinim , ahanda bunlar benim yeni cicilerim' yazılarından da pek haz etmiyorum. Yine içimdeki dış ses, 'ne o öyle hava atar gibi, görmemiş demezlermi insana???' diye uyarıyor beni. Yeni aldıklarımı hemen giyemem mesela bi süre demlenmeye bırakırım dolapta, sabırla benim elimin uzanacağı günü beklerler, elbiselerimin yüzüklerimin efendisiyim ben!


Ama arada sırada ziyaret de ederim kombici ay pardon kombinci hatunları. Bakim bu gün ne giymiş, ne takmış takıştırmış diye. Kendimce kritiğimi yaparım. Sonuçta biz hatunlar birbirimiz için giyinmiyor muyuz? Ademler fark ediyormu acaba, bu sene neon renkler modaymış, Gömlekler kuşluymuş, elbiseler puantiyeliymiş...


Sadece şunu merak ediyorum, hazırlıklar tamamlandığında o güzel fotoğrafları kime çektiriyorlar? Sokaktan geçen birinden mi rica ediyorlar, kocaları mı 'tabi hayatım sen poz ver ben makinayı hazır ediyorum' diyor, yoksa yanlarında gezen fotoğrafçılarımı var? Bunu bilmek istiyorum.


Ah bir de çekiliş yazıları yok mu? Zaten reklamlar sarmış dör bir yanımı, bir de bloglar reklamdan geçilmiyor. Hediyeyi lütfeden zatı muhterem, bir de emirler yağdırmıyor mu, 'duvarında paylaş, listeni davet et, yazısını yaz, resimli olsun, linkimi ver, amuda kalk, kuyruk salla... Biz ne zamandan beri böyle hediye veriyoruz birbirimize? Olmaz, çok çirkin, sinirleniyorum yine...Tamam sakin günlükçüm... Yani bakıyorum da benim gibi yazan yok be günlükçüm. Ben bitaneyim ben, beeennn , bennnnnnn!!!











16 yorum:

  • Gezgin Kız - Traveler Lady diyor:
    16 Temmuz 2012 13:18

    ahahah :)) çok güldüm özellikle de "kuyruk salla" kısmına :D

  • Unknown diyor:
    16 Temmuz 2012 14:10

    öncelikle şunu söylemeliyim ki katıldığım konular da var katılmadıklarımda. sizin fikrinize tabiki saygılıyım. herkes özgür sonuçta. ama özellikle çekiliş konusunda kuyruk sallama lafı hoş değildi. siz bloğunuzu günlük gibi yazabilirsiniz bu düşünceyle ortaya çıkmış ve böyle devam eden biri olabilirsiniz. ama hiç düşündünüz mü belki birileri bundan para kazanmak yada başka diğer düşüncelerle yola çıkmış olabilirler. zaten bu tür faaliyetler büyümek adına yapılıyor. Ayrıca sanal ortamda paylaşım herşey demek. ne kadar çok paylaşım o kadar çok kişiye ulaşım. aslında o eleştirdiğiniz şey sizin bizim ve hatta bu ortamda herkesin yaptığı yegane şey. kalın sağlıcakla...

  • Nil diyor:
    17 Temmuz 2012 00:33

    :D kesinlikle öylesin Aysuncum.
    Kombincilere benim de tahammülüm yok ne yalan söyleyeyim. Kombin kelimesini de bloglardan öğrendim. hele o fotoğraf olayına gerçekten anlam veremiyorum. tek hayran olduğum şey özgüvenleri :D

    Yemek bloglarını okumayı seviyorum ama çekiliş için şart şurt hiç bana göre değil. allahtan face im yok. yüzsüzüm ben :D
    özletme kendini öperim

  • SadeAnne diyor:
    17 Temmuz 2012 00:44

    Artık hepimiz birer modacı, hepimiz birer gurmeyiz :)

  • Unknown diyor:
    17 Temmuz 2012 00:47

    hamidecim, öperim datlummm

    tombul tarifler, bende size saygı duyarım, sevgiler

    nilhancım, ben de iki kere öper, sarılır kucaklarm...

    sadeanne, birazda sonradangurmeyiz galiba :) sevgiler, saygılar...

  • ty diyor:
    17 Temmuz 2012 02:14

    tebi ki de bitanesin sen
    ama bazen kızıyorum iki cümleyle geçiştiriyorsun çok canım sıkılıyo çokk o zamnalarda

  • Unknown diyor:
    17 Temmuz 2012 02:53

    ya özledim ama değmiş özlediğime:))bende utanırım bunu aldım BAKIN1bunu YEDİM!! bakın demeyi ama bu bana mahsus yapan da kendisi bilir.sen bi tanesin kabul edilmiştir:)

  • Unknown diyor:
    17 Temmuz 2012 02:54

    aa nilhanın dediğinide onaylarım "özgüven konusu"o ne "özgüven "o:)ezikmiyim neyim yahu:))

  • elif-kayra diyor:
    17 Temmuz 2012 03:32

    bak o resim çektirme olayını bende merak ettim şimdi :))
    çok eğlendim gerçekten yazını okurken

  • AdanınAnnesi diyor:
    17 Temmuz 2012 03:59

    Bende çekilişe katıl, duvarında paylaş olayına takılıyorum ama geniş kitlelere ulaşmak için olunca sanırım başka yapacak birşey yok!

  • annesiningülü diyor:
    17 Temmuz 2012 04:44

    harikasın sen, güldürdün yine beni :D

  • Unknown diyor:
    17 Temmuz 2012 05:01

    ty, bidaha olmaz affet beni :)

    birgülcüm sen o enerjinle nasıl ezik olabilirsin, mümkünmü datlum benim :)

    elifçim çok sevindim, görüşmek üzere ...

    adanın annesi, öyle galiba, sevgiler...

    baharcım sen daha harikasın öperim canım...

  • bahriye-krm diyor:
    17 Temmuz 2012 13:28

    aysun'cum tüm bunlar bizden uzak dursun...biz güzel güzel çocuklarımızı,kendimizi yazalım...öperim sizi :))

  • Ra55 diyor:
    21 Temmuz 2012 00:40

    Merhabalar,

    Tarzınızı ne güzel, çok açık ve sade bir dille anlatmışınız.

    Evet, bahsettiğiniz gibi blogculuğun özünden uzaklaşan ve amacını kaybeden bloglar da yok değiller.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun. Hayırlı Ramazanlar dilerim.

  • Unknown diyor:
    21 Temmuz 2012 04:31

    bahriyecim bende çok öperim...

    recep bey, çok teşekkürler, sevgiler...

  • Zeugma diyor:
    25 Temmuz 2012 15:32

    Bir de yeterince izleyen oluşturduklarında kimselere uğramaz olanlar var aralarında. En berbatı bu bence..
    Her horoz kendi çöplüğünde ötüyor işte deyip can sıkmamak gerek :) Canı ne isteyen yapsın. Hoşumuza gitmeyenleri okumuyoruz zaten..

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar