Güzel Şeyler... 1.


Canım günlükçüm benim, bitanemmm... 

Olmadı dimi... 

Bence de. Bi eğreti, yapmacık durdu...

Beni çapkın sevgilin gibi düşün blogcum, yeni ve daha genç sevgililer bulup, seni de elinin altında isteyen... Ve lütfen 'peki ama biz noolucaz?' diye de sorma, kapatırım dükkanı...


Bakarmısın günlükçüm, yağuşukluma, otur diyorum oturuyor, gül diyorum, gülüyor, yerim ben bu modeli, çok profesyonelim, sonerarıca saçlım benim...
 Annemlerdeki 30 senelik koltuk. Babam pek severdi, attırmazdı,  yenileri geldikçe ordan oraya taşındı, sonunda da aşağıya atıldılar. Ben de İkea dan kumaş alıp yeni kılıf diktim (havama bakma, annemle Sevim teyze diktiler) Bir nev-i fıntış eyledim (vintage) 

Bahçeye atıp bir otuz sene de ben keyif yapmayı, statusumu, 'kahfe keyfi' olarak güncellerken, içtiğim fincanın fotoğrafını da ig aracılığıyla sosyal ağlarda paylaşmayı hedefliyorum...







1. Spor salonunun çıkışına bir kaç tane araba geliyor, çıkışta kadınlar arasında bir toplaşma oluyor, ahşap boyama yapanlar için satış yapıyorlar. Ağaçlara asmak için kuş yuvası bulunur belki dedim, bende karıştım geçen gün araya. Minibüs gibi bi arabanın arkasında bi girdap var sanki, kafamı uzattım, beni de içine çekmeye başladı, bissürü tepsi, biblo, sepet mepet, kendime geldiğimde, kuçağımı doldurmuştum,

- 'bunu da boyarım ben, bunu da eskitme yaparım kii..' diye kendimden geçerken, silkindim ve kendime geldim, 

-''Bir turkuaz bir turuncu boya, bir de kuş evi  alacağım amca'' diyerek hızla uzaklaştım, Duruş anneannesiyle boyadı, müdehale etmemiş annem, böyle bir iş çıkarmış bizimki...





2. Şeker makinesi , 50 kuruş atıyoruz şeker veriyo bize. İçine şekeri de biz dolduruyoruz, paramızla rezil oluyoruz , böyle bi icat... Ama baktıkça bi seviniyo insan niye bilmiyorum :) 

3. Pazar günü, beyimle, çocukları anneme satıp elele bi dolaşalım dedik. Cafer Erol beyin şekercisine girdik, vitrindeki marzipanların da hipnotize edici bir etkisi var, (bi girdap ta orda var dikkat) Çocuklara bişeyler alıp vicdan rahatlatırken, kendime de bir kavanozcuk portakal reçeli almışım...Çok mu?

4. Annemin haşhaşlı çöreği ve kayınvalidemin portakal reçeli... Beni mutlu etmek için elele vermişler, sağolsunlar, çok başarılı bir çalışmaya imza atmışlar, ben de boş durmadım afiyetle yedim, dinimiz, amin...




8 yorum:

  • yaruze... diyor:
    19 Mart 2013 01:48

    Esprili kadın,güzel kadın;seni yerim kadın :)

  • Unknown diyor:
    19 Mart 2013 03:08

    Aşkımmm bende yerim bendeee

  • Deniz diyor:
    19 Mart 2013 07:05

    Büyümüş 2 numara :)

  • Fatma diyor:
    19 Mart 2013 09:09

    Güzel bir yenileme olmuş güle güle kullanın. Oğluş ise pek yakışıklı maşallah. Sevgiler:)

  • Bal Yanağın Hikayesi diyor:
    21 Mart 2013 06:34

    AHH ne tatlı bir yazı çocuksuz dışarı çıkınca ona bir şey alıp eve gelme psikolojisi bende de var :)))

  • Unknown diyor:
    22 Mart 2013 00:13

    denizcim, büyüdü wallahi :)))

    fadiş, çokkk teşekkür ederim, çok incesin, sevgiler bizden...

    bal yanağın hikayesi, suçlu psikolojisi :) sevgiler canım...

  • annesiningülü diyor:
    27 Mart 2013 05:05

    Büyüttün iki numarayı da Aysun'cum :)

  • Zeugma diyor:
    15 Nisan 2013 09:30

    Yahu Demir görmeyeli büyümüş, neredeyse delikanlı olmuş Aysuncum :))
    40 yılın başı post girmişsin yine arada kaynamış.Ama çok şenlikli postmuş doğrusu, ellerine sağlık.
    Öptüm....

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar