Demir + Hasta Duru


Çok sevdiğimiz 'eskrim' duruşu, süpermen uçuşu da olabilir, yanlış anlamaya hiç gerek yok!

Günlükçüğümü biraz ihmal ettim, diğer çocuklarımdır bahanem. Anneanne tatil köyünden kesin dönüş yapınca, iş-güç-yedir-içir meşgalesi, yorgunluk uykusuzluk vs... 'boş vakitlerinde kitap bile okuyamaz, zaten boş vakitte bulamaz' haldeyim.

Eve döndük ama bir sürü poşet, çanta, ötesi berisi, ıvırkıvırı yığdık evin girişine, yerleştirmek için eksta iki fincan daha kahfe istedi bünye. Temizletip bıraktığım ev tozlanmış, temizlik tabi arkadan. Duruşun okula dönüş yapması işimi kolaylaştırdı, Demircikte uzun uzun uyuyarak yardımcı oldu annesine. Biraz da Duruşun yüksek perdeden sesi olmayınca hem iş yapıp hem kafamı dinledim, bazen huzur verdi, bazen de çok canım sıkıldı, kendimi yanlız hissettim. Sonra misafirlerle hareketlendi yine günler, geçti sıkıntımda.

Sadece sürekli evde olmak ve istediğim zaman dışarı çıkamamak klostrofobik bir stres yaratıyor bende. Duruyla evde olduğumuz zamanlarda tanışmıştık. Fanusun içindeymişim, hayattan soyutlanmışım gibi hissediyorum, şimdilik çok zorlamıyor, belkide iki çocuk buna da vakit bırakmıyor...

Duruş'un tasarımı bu uğurlar :) Yoksa manasız bi süsleme yapıp çekeyim, sanat olsun değildi amacımız:)
Hafta sonuna doğru, Duruşun ateş belirtileri başladı, tabi benim dünyam karardı yine birden, çok zordur Durunun hastalığı, yemez, içmez, her türlü tedavi girişimini reddeder, bir de son aylarda şuruplar kusturmaya başladı, en son iğne yaptırmak zorunda kaldık. Aynı gün de okulla sinema günleri vardı, evde dinlenmesi gerekirken, ikna edemedik ve okula gitti. Sinemada iyiyimiş ama dönünce ateşi yükselmiş, babasıyla eve döndüler. Demir solumda, Duruş sağımda yattık, Demire hastalık geçme riskini Allaha havale ederek, ateşli- kusarak ve inleyerek geçen gecenin sabahında ayaklarımı sürüyerek Duruşa nane-limon yapmaya çalışıyorum, bi taraftan Demir de başladı ağlamaya, odaya girdiğimizde nedense kafaları birbirine yaklaşmış ağlaşan iki çocuk bulduk. Ferhatla gülmeye başladık,
-niye ağlaşıyoki bunlar? dedi
-garip onlar, kimsesiz, başbaşa verip ağlaşıyolar hep! dedim.
Gün bir şekilde bitti, akşama misafirlerimiz vardı, onları da ağırladık, bende çok korktuğum Demir + hasta Duru sınavının vizesini vermiş oldum, umarım finali daha kolay olur, büte kalmayız...

Bu arada, ben yazana kadar Duruş iyileşti, atlattık, Demire geçmedi, anne sütü koruyor sanıyorum, çok teşekkür ederim güzel yorumlara...

29 yorum:

  • annesiningülü diyor:
    18 Ocak 2012 04:45

    tatlı böcük :D
    Duru'ma geçmiş olsun :(
    gel daha çok gel fırsat bulda. baktıkça yemek geliyor Demir'i içimden :D

  • Burcu diyor:
    18 Ocak 2012 05:00

    çook geçmiş olsun:(
    allah kolaylık versin ne diyim..

  • Sitare diyor:
    18 Ocak 2012 05:03

    ablamıza acil şifalar,anneye de boool sabırlar dilerim.

  • Fatma diyor:
    18 Ocak 2012 05:05

    Çok geçmiş olsun Duru'ya, Demir'de demir hani çok şeker maşallah, harekete bayıldım, maşallah kuzuya, size de kolay gelsin.

  • bahriye-krm diyor:
    18 Ocak 2012 05:45

    hoşgeldin aysun :))
    ablaya çok geçmiş olsun...bu çocukların hasta halleri gerçekten çok mızmız oluyor...en kısa süre de kendini toparlar umarım...
    tatlı demir'e de maşallah..tam bir lokum :))

  • u.aydin diyor:
    18 Ocak 2012 05:49

    gecmis olsun hayatim kolaylar gelsin.o minnosun yanaklarinda optum kocaman sevgilerle.

  • neslinameblog.blogspot.com diyor:
    18 Ocak 2012 05:55

    oy oy yer bitiririm ben bu tosun pasayi Masallah Subhanallah. Gecmis olsun ayrica. Allah size ve sevdiklerine bagislasin Rabbim.

  • Unknown diyor:
    18 Ocak 2012 06:00

    çok geçmiş olsun.yaa kafasındakilere baktım baktım güldüm demir i oyuncak sanmış olabilir mi?:))
    zor dimi iki çocuklu hayat ama eminim bir o kadar güzeldir.
    kolaylıklar diliyorum

  • Unknown diyor:
    18 Ocak 2012 06:01

    güzel duru ya çok geçmiş olsun umarım bir an önce iyileşir.Benimde eşim hastaydı grip boğazı falan yanıyordu çocuğa geçerse diye çok korkmuştuk. Ama anne sütünün antibiyotik etkisi gösterdiğini öğrenince rahatlamıştım. Zor bir sınav vermişsin Allah kolaylıklar versin:)

  • Unknown diyor:
    18 Ocak 2012 06:05

    geçti hastalığımız teyzeleri, ben yazana kadar iyileşti zaten, çok teşekkür ederiz, aman dikkat salgınlar dört koldan :(((

  • Minik Kelebek Fısıldıyor... diyor:
    18 Ocak 2012 06:18

    Benimde kızım hastaaa :( Ateş 40.5º yi buldu ilk defa çok korkuttu bizi. Geçti çok şükür bi öksürük kaldı ama dediğin gibi salgın var heryerde...
    Çok geçmiş olsunnn. Demir hasta olmasın bariii...

    Sevgilerimle...

  • Aynur (Küçük Hala) diyor:
    18 Ocak 2012 06:24

    Demir'in fotosuna bakınca burnuma mis gibi bebek kokuları geliyor...vallahi billahi

    maaşAllah...her ikisine de

  • GüzelDuruGünler diyor:
    18 Ocak 2012 07:02

    geçmişler olsun..geçmiş gitmiş zaten:)..Rabbim sağlık versin kuzulara..fotoğrafları çok sevdim çok orjinaller buarada:)

  • bir güzel çift diyor:
    18 Ocak 2012 07:38

    Ayyy fotoğraflara bakmaya doyamadım.Maşallah...geçmiş olsun...sevgilerle....

  • Hülya diyor:
    18 Ocak 2012 08:51

    Duru'ya geçmiş olsun. Demir'de çok tatlıymış maşallah, maşallah..

  • Gezgin Kız - Traveler Lady diyor:
    18 Ocak 2012 12:03

    ayyy yarabbiiim ben yerim o uğur böcekli kafayı nası akıllı bi bebektir o maşallah onaaa :)

  • Grace Happy diyor:
    18 Ocak 2012 13:06

    masallah dıyerek soze baslayım duru ıcın acıl sıfa dılıyorum hemencecık ıyılessın demıre ıse nazar boncugu gonderıyorum:)

  • miu diyor:
    18 Ocak 2012 13:47

    cok geçmiş olsun.maşallah kuzucuklara :)

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    18 Ocak 2012 14:48

    Oy yesinler o kuzuyu :)) Duruşa da geçmiş olsun çok, öperim sizi..

  • didem diyor:
    18 Ocak 2012 23:47

    Masallah Demir'e. Neyse Duru'cuk atlatmis hastaligi. Anne sutu antibiyotikten bile guclu. Iyiki emziriyorsun.

  • Unknown diyor:
    19 Ocak 2012 00:47

    çok teşekkürler annişler, şimdiden geçmiş olsun hepimize, uzun bir kış bizi bekliyor, öpüyoruz...
    tekrar teşekkürler güzel yorumlarınıza...

  • İkiz Annesi diyor:
    19 Ocak 2012 08:14

    Maalesef toplu olarak hastayız Duru prensesin atlatmış olmasına çok sevindim canım.Minik prense de 41 kere maşallah :))

  • Esra diyor:
    20 Ocak 2012 01:44

    Aysuncum Demir ne kadar büyümüş maşallah, üstündeki pijama takımından benim oğlumun da vardı :) Duru'ya çok geçmiş olsun, şükür geçmiş gerçi, diyelim o zaman son olsun.
    Ablanın uğur böceği tasarımları da pek hoş olmuş.
    sevgiler

  • ayak izleri-sevgi diyor:
    21 Ocak 2012 03:19

    duru kızıma çok geçmiş olsun.. demircim de pek bi çabuk büyüyor sanki.. sağlıkla inşallah.

  • yadigar olam diyor:
    23 Ocak 2012 00:53

    Geçmiş olsun diyecektim ama geçmiş bile.Uzak dursun artık hastalıklar çocuklardan...

  • İrem diyor:
    23 Ocak 2012 07:47

    sen nasıl lokum bişeysin ya uğurböcüklü. Allah nazardan saklasın cümlesini

  • sevda s. diyor:
    24 Ocak 2012 12:51

    Süpermen pozuna bayıldım Demir'in maşallah :)

    Duru'ya da çok geçmiş olsun

  • Hatice Mungan diyor:
    24 Ocak 2012 15:10

    Gelmis gecmis bile cok sükür... cocuklarin hasta olmasi demek annenin isinin 10 katina cikmasi demek oof... Allah yavrularinizi size bagislasin.

  • yaruze... diyor:
    26 Ocak 2012 13:56

    Demircik sumo güreşçisi kıvamına gelmiş,maaşallahhhh.
    Sütün yarıyor desene.Memba verimli bir maşallah da sana...
    Öperim çoookkk...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar