ben, kendim, günlük, münlük...


Seyrek görüşebildiğimiz günlüğümle aramızda geçen dialog:
-Wayyy günlüğüm nassın görüşmeyeli?
-İidir ya noolsun, bildiğin gibi!
-Geçen gün aynada yine kendimle konuşuyoruz, senden laf açıldı, dedim, bende hiç göremiyorum bi girip bakim...
-Hımmm... kendinle konuşurken diosun...peki... benden de selam söleseydin kendine...


Duruşla babası sürekli bir film keyfi içindeler. Çocuk filmleri, çizgi filmler... Ferhat, en son 'yeni filmler getirmeliyim!!!' derken görüldü...Bense katlanamıyorum tv. daki çizgi filmlere bile. Birbirlerini buldular tencere-kapak ikilisi....Hafta sonu ist. daydık (ilgiiinnnççççç) Ankara'dan yengem geldiiiii, ilknur ablamlar Kartal'an geldiiii, oturduk, çocuk-çoluktan bahsettik... İlknur ablam da benden bir hafta sonra doğum yaptı, çocukları bir araya toplayıp kardeş kardeş resimlerini çekmek istedim tabi bir araya toplamak ve ikna etmek çok kolay olmadı. Hiç görmedim ama çil yavruları herhalde böyle dağılıyordur...

Demir'in kime benzediği konusuna son noktayı koymak isterim; Bariz Dalai Lama...Ya da Zekeriya Beyaz da olabilirmiş sanki... Dr.a gittik, kilomuza, boyumuza baktı, 2 kilo fazlamız varmış. 'Biraz gürbüz' dedim, ' biz ona obez diyoruz' dedi doktor. Yüzümüze karşı, olurmu, böyle hakaret edilirmi amaaa???
Gören de eline bebek alıpta oynuyor zanneder. Barbi bebeklerle, prenseslerle, winxlerle fln hiç işi olmaz. 'Çok salak' larmış! (e bencede...) Ama evde deney yapıcam diye gezmeler, heryeri ıslatmalar, dökmeler , karıştırmalar... Hep o Sid'le bilimden, Arka bahçe bilimcilerinden özenti bu hareketler... Onlar yapıyo bizimki özeniyo burda...


Bütün çocuklarım...
Her gün Leyle ile Mecnunu izliyoruz Duruşla. Üstün Dökmeni de seyretmek istiyorum ama hep kaçıyor. Bir zamanlar ailecek pazar kahfaltısında seyrederdik...
Kendisini Feshane'de ailesiyle gezerken gördüm, yanına gidip hayranlığımı belirtmek için 'savaşçıyı iki kere okudum!' dedim ama tepki vermedi :) (şaka şaka yapmadım günlük)
Ben neden yokum? Yine elinde makineyle ben geziyorum da peşlerinde ondan günlük...

25 yorum:

  • Piramit diyor:
    8 Şubat 2012 03:40

    Maşallah size :)

  • yaruze... diyor:
    8 Şubat 2012 03:42

    ohhh nasıl da saadet kokusu aldım resimlerden...

  • Unknown diyor:
    8 Şubat 2012 03:58

    eywallah çok teşekkür ederiz, eksik olmayın...

  • Aktuelmoda diyor:
    8 Şubat 2012 04:06

    Aralarında 1 hafta olduğu dikkate alınırsa maşallah pek gürbüz Demir paşa :).Maşallah :) Sağlıklı olsun da..

  • Deli Anne diyor:
    8 Şubat 2012 04:12

    Biliyor musun Demşr gelince daha bir tadından yeznmez oldu senin yazılar:) bir de Dalai Lama aşkolsun:)

  • Deli Anne diyor:
    8 Şubat 2012 04:13

    bi de bi de doğum günün kutlu olsun yine:)

  • Unknown diyor:
    8 Şubat 2012 04:18

    gönülüm daha iyisi sizlerin olsun, en güzel günler, yarınlar...

    aktuelcim, bence de, öptüm canım...

    müminem, yazı konusunda üstad sensin, teşekkür ederim bi de :)))

  • sevilay diyor:
    8 Şubat 2012 04:19

    maşallah demire çok tatlı çok.

  • Çiçeklendim diyor:
    8 Şubat 2012 04:49

    Maşallah çok güzel, huzurlu resimler bunlar:) Keyif aldım:)

  • annesiningülü diyor:
    8 Şubat 2012 05:16

    bak çocuğu benzetme abuk sabuk :D
    maşallahı var maşallahı ;)
    öperim seni sahnelerde göremesemde :D

  • nagihan diyor:
    8 Şubat 2012 05:49

    masallah size valla bence cok tatli i bebeginiz var benzettiklerinize hicc benzemiyor cennet kokulu mis gibi bi bebeginiz var allah size bagislasin

  • Fatma diyor:
    8 Şubat 2012 05:51

    İyi gördüm sizi:)

  • Unknown diyor:
    8 Şubat 2012 06:42

    çok güldüm yazdıklarına:)))))))))
    ya bende nefret ediyrorum şu çizgifilm vs den oturuyorlar kalmıyorlar başından:)
    aa birde belgsel bizimki bağırıyo
    -aaaa baba büyk miyav mamayiyo(aslan geyiği yakalamış:))

  • Filiz diyor:
    8 Şubat 2012 10:31

    çok şekersiniz yaaa:)ayrıca Demir'e de maşallah yani tam bir tosun paşa olmuş görmeyeli...nazar değmesin..

  • Emre Bora Bebek diyor:
    8 Şubat 2012 12:36

    İkisi de çoook tatlı ama Demir'in özellikle anasayfadaki şu fotoğrafına bayılıyorum. Emre Bora Bebek Kasım doğumlu Demir'i de biliyordum ama hatırlayamadım? Aralarında ne kadar var ki? Demir'in maşallahı var tontiş sadece obez filan değil!

  • Unknown diyor:
    8 Şubat 2012 12:45

    sevilaycım, sağol, öperiz prensesleri...

    çiçeklendim, beğenmenizden de ben keyif aldım, sevgiler...

    baharcım, bir gece ansızın gelebilirim :)

    nagihan teşekkür ederiz...

    fadiş, çok sağol, sevgiler canım...

    sezobigo, belgesel sevmesi çok güzel ama anlatması daha güzel :)

    filizcim öpüyorum çok teşekkürler...

  • Unknown diyor:
    8 Şubat 2012 12:49

    Emre Bora Bebek , 1 aralık doğum günümüz, siz kasımın kaçında kavuştunuz? sevgiler bizden...

  • Hüma Kuşu diyor:
    8 Şubat 2012 13:07

    Ya ben de hep kamera/fotograf makinasi elde dolsip cok az fotografta yer aliyorum maalesef demek ki annelerin kaderi bu :)

  • zeynep diyor:
    9 Şubat 2012 05:00

    MaşAllah sizlere bende gelebilir miyim çizgifilm izlemeye:)

  • bahriye-krm diyor:
    9 Şubat 2012 05:01

    aysun'cum nasıl iyi geldi yazın...birçok konuyu bir çırpıda anlatmışsın...hep böyle mutlu kalın olur mu?
    ah benim de en büyük problemim o...fotoğrafları çeken benim...fotoğrafı olmayan benim :((

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    9 Şubat 2012 10:07

    Ah lokum olmuş senin bu minik. Yerler onu yerler :))
    Çok eğlenceli post olmuş. Fotolar çok güzel Aysunum :))

  • Unknown diyor:
    10 Şubat 2012 05:50

    amanın maşallahh ya tompuka bak.
    2si de çok tatlı. Duru'yu ayrıca takdir ettim. winx kime lazım diğ mi ama :)?

  • Ra55 diyor:
    10 Şubat 2012 14:24

    Merhabalar,

    Mutlu bir aile tablosu. Allah mutluluğunuzu daim etsin.

    Selam ve dualarımla.

  • sevda s. diyor:
    13 Şubat 2012 14:08

    Maşallah diyeyim ben de ama en büyük maşallah gürbüz Demir'e :)

  • didem diyor:
    13 Şubat 2012 15:40

    Alemsin Dalai Lama demis cocuga:))
    Bak buarada senin bloga her girdigimde senin kapaktaki guzellere bakakaliyorum bir sure. Cok sekerler masallah. Resimlerin arasina bir yere nazar boncugu gibi birsey sikistiramaz misin???
    Happy Birthday!!!

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar