Günlerin Getirdiği...

Kapıyı açınca Duruş bağırdı;
-Aylin gelmediiii, diye.
Aylin gelmiş süpriz yapmak için, kızım gelmiş okuldan, hediyelerim, pastam, kocam gelmiş, ne güzel günmüş doğum günülerisi...
Abla yavaş yavaş delirmeye başladı. Sesiz kızım içine atar diyordum ama baya dışa vurumcu bir hali var. Önce anneanneye çıkıştı;
-Sen beni sevmek için gelmemişmiydin, neden Demir kucağında? diye. Aylin'e
-Hani o şaşıydı, bıyıklıydı, neden seviyosun? diye sordu. Bana da Demir kucağımdayken;
-İkiniz de ordasınız, beni sevmiyosunuz! dedi. Çok serinkanlı ve net cümlelerle ifade ediyor korkuyorum biraz. Duruşun cd çalarını Demirin yanına getirdim, yine Duruşa bebekken dinlettiğim cd. leri dinletiyorum uyurken. Görünce hemen;
-bebeğe mi müzik dinletttin? dedi, sorguya çeker gibi. Sanıyorum duygularını ifade ediyor olması iyi bir şey, bunları hissetmesi de çok normal. Bir de okuldaki rehber pedagogumuz sohbet edecek, çözebilecekmi bakalım Duruşu...


19 yorum:

  • Fatma diyor:
    15 Şubat 2012 03:40

    Maşallah Duru'ya, doğum günü kutlu olsun, çok güzel fotoğraflar.

  • Unknown diyor:
    15 Şubat 2012 04:52

    çokkk teşekkürler, sevgiler...

  • sevilay diyor:
    15 Şubat 2012 04:55

    allah yardımcın olsun aysuncum aynı sıkıntılar bizde de var ve sevde büyüdükçe daha da belirginleşiyor... bu arada doğum günün tekrar kutlu olsun nice senelere...

  • annesiningülü diyor:
    15 Şubat 2012 05:23

    Demir ele avuca gelip ona gülücükler vermeye oyunlarına katılmaya başladığında iyi ki kardeşimsin diyecek eminim... ama galiba biraz sabır gerekiyor dimi, umarım çok uzun sürmez bu durumlar :)

  • Unknown diyor:
    15 Şubat 2012 05:32

    sevilaycım, öğrendim ki büyük çocuk ne kadar büyükse, o kadar uzun sürüyormuş kardeş kıskançlığı ve evde kabullenmesi bir yıl alıyormuş minimum, bakalım nasıl atlatıcaz... öptüm canım meleklerinle seni...

    baharcım, biraz büyüdüklerinde sağlam bir kardeşlik bağı kurmaları tek dileğimiz... öptüm yağmurcuğumu...

  • my little world diyor:
    15 Şubat 2012 06:01

    eltimin kızıyla oğlu arasında 3,5 yaş vardı,bizim kız da çok kıskanıyordu,zamanla azaldı,şimdi oyun arkadaşı oldular,Duru'şunda Demirle kanki olacağı günler yakındır,Allah kolaylıklar versin..
    bir de Aylin gelmedii'ye bayıldım..çocuklar ne tatlı!

  • Filiz diyor:
    15 Şubat 2012 08:42

    çoçuğunuzun kardeşini kıskanması sizin kumanızı kıskanmanıza benzer demişti bir psikolog, ne alaka demiştim önce şimdi hak veriyorum. Hep sizinle ilgilenen seven anne babanız, eve gelen kumayla (kardeşle) sevgiyi ikiye bölüyor :)) ama sonra en yakın arkadaşı olacak :)

  • ELFony diyor:
    15 Şubat 2012 14:03

    Mutlu yaşlar dilerim..
    Sırf kardeş kıskançlığı yaşamayalım diye peş peşe doğuruyorum ben ^_^ (anne tavsiyesi, kardeşimle aramda 15 ay var) :) Araları 20 ay kadar olacak.. Bakalım, hayırlısı..

  • Deniz diyor:
    16 Şubat 2012 01:38

    cankuş bunlar ya, kıyamam... Suçluluk duymasın hislerinden, dediğin gibi, o kadar normal ki...

  • Unknown diyor:
    16 Şubat 2012 15:04

    my little world , gerçekten çok tatlılar, öperiiiizzzz...

    filiz, benzetme tam isabet gerçekten, kolay değil kabullenmek galiba...

    elfony, ilginç bir yöntem, kolay gelsin şimdiden...

    denizcim, yumuşak geçer inş. bu normal dönem...

  • seyabb diyor:
    16 Şubat 2012 23:15

    benimde çocukların arasında 4 yaş var.Bir süre sürdü ama şimdi ayrılmaz ikili oldular.Nice senelere...

  • Oglak Kizlari diyor:
    17 Şubat 2012 04:52

    Hah.. haa.. bizimki 30 yaşımızı geçince geçti. Bizde küçük büyüğü kıskandı.

    Geçer ama zor dönem. Allah kolaylık versin. Doğumgünün kutlu olsun.

    Kıskanç olmayan abla Çiğdem

  • Yasemin Kokulu Bir Hayat diyor:
    18 Şubat 2012 04:55

    cok tatlıymıs masallah mutlu yıllar dılerım:)

  • sevda s. diyor:
    18 Şubat 2012 11:34

    Doğum günü kutlu olsun Duruşun :)

  • didem diyor:
    19 Şubat 2012 13:36

    Kiyamam. Boyle hissetmesi cok normal. Evde kucuk bebek olunca ister istemez butun ilgi direk bebege kayiyor. Misafirler, gelen giden maalesef bazen ablayi unutabiliyor. Bizde de cok yasandi. Biliyorum.
    Acigi sen kapat, bolca sev op oksa kucagina al Aysun. O da minik daha:)
    Nice mutlu senelere Duruuuuuu! Bizim icin opersin

  • Zeugma diyor:
    20 Şubat 2012 03:01

    Güzel kızının yeni yaşını kutlarım.
    Sağlıkla mutlulukla nice yılları olsun inşallah.
    Kardeşinin mumlarını da üflesin :)
    Sevgilerimle...

  • deeptone diyor:
    20 Şubat 2012 09:26

    bende bir miminiz var.
    :)

    bloguma üyesiniz ama okumuyor musunuz hiç anlamadım ki.
    :)
    aradada gelip hoş aile haberlerinizi okuyorum. siz doğum için giderken de gelmiştim.
    görüşmek üzere.
    :)

  • Unknown diyor:
    21 Şubat 2012 01:48

    kardeşimcim, darısı başımıza o zaman, sevgiler ...

    çiğdemcim, çabuk atlatmışsın :) espri iyiydi :)

    biricitconsungunlugu, eywallah, çok teşekkürler...

    sevda s, benim d.günümdü, teşekkür ederim :=)

    Didemcim, inan aynı fikirdeyim ama bazen aksatıyorum galiba farketmeden, özellikle de demir huysuzsa sürekli kucağimda oluyor, mahzunlaşıyor sanki duruş :(

    Zeugmacım, gel sen beni kutla :) öptük ikimizde :)

    Deeptone, affet beni, hemen bakıyorum, bayılırım mimlere :)))

  • Recep Altun diyor:
    21 Şubat 2012 03:29

    Merhabalar,

    Duru'nun doğum gününü kutlarım. Tüm sevdikleriyle birlikte Sağlıklı, huzurlu ve mutlu nice seneler dilerim. Zihni ve bahtı açık olsun.

    Selam ve dualarımla birlikte hayırlı günler dilerim.

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar