Demir Emilimi

Neşeli Demirciğimiz 6 aylık oldu. Pamuk gibi yumuşacık ve ılık elleri var, bir de kapanmayan göbüşü! Anne sütüne devam, ek gıdalara da başladık. Günlük yoğurdunu, sebze çorbasını ve meyvesini yiyor, artık su da içiyor. Şu an sevmediği yiyecek yok gibi, umarım beni yemek konusunda Duruş kadar zorlamaz ve böyle devam eder. Yemeyen çocuk bir çeşit ömür törpüsüdür malum...


Ablamız okuldan gelirken, moda olan virüslerden bir demet yapıp eve getiriyor ve kardeşine de ikram ediyor, üst solunum yollarıyla ilgili sıkıntılar yaşıyoruz bazen, ben de anne sütü ikram ediyorum, birkaç sıkıntılı geceden sonra hallediyor kendi içinde, ilaçsız devam etmeye çalışıyoruz, bakalım nereye kadar...


Yatırdığımda yana doğru hamle yapıp biraz debeleniyor, tam dönüşünü tamamlayıp kaplumbağa gibi başını kaldırıp biraz bakınıyor, akabinde, yorulup huysuzlanmaya başlıyor, yani oyun halısına bıraktığımda biraz oyalandığı güzel günler de çabuk geçti...
Kucağıma aldığımda yumuşak omuzlarına, gıdısına kafamı gömüp kokluyorum, öpüyorum...Anneyle çocuğun en çok tensel temas halinde olduğu, en çok öpüşüp koklaştığı zamanlardayız. Biliyorum, giderek azalacak , çocuklar büyüdükçe daha az öptürecekler kendilerini bize...

12 yorum:

  • Zeugma diyor:
    7 Haziran 2012 12:31

    Oyy oyy, ne çabuk 6 ay oldu..

    Pek de yakışıklı. Paşa maşallah annesi :)
    Kocaman adam oluncaya kadar öpersin ya, neden öpemeyecekmişsin :)

  • Adsız diyor:
    7 Haziran 2012 14:27

    maşallah ona,çok sevimli.benim kızım da sadece anne sütü aldığı ilk 6 ayda böyle tombişti,hatta gören mama ile beslediğimi düşünüyordu.şimdi 15 aylık ve bu tombik halinden eser kalmadı.Ama Demir iştahlıymış maaşallah,nazar değmesin,benim kızım çok iştahlı değil ve dediğiniz gibi bu durum ömür törpüsü.Öperim,hem Duru hanımı hem Demir beyi...

  • Ayla diyor:
    7 Haziran 2012 22:17

    Maşallah,son fotoğraftaki bakışına bayıldım..

  • elif diyor:
    7 Haziran 2012 23:49

    Çok şeker, maşallah diyelim, yiyen çocuk gibisi yok di mi,süper..

  • terspabuclar diyor:
    8 Haziran 2012 00:00

    6 aylıktı oğlumda heryeri bazlama gibiydi sonra emekledi yürüdü çıbık kraker formunda tadını çıkar yastık gibi oluyorlar bu dönem

  • Duru Ecrinin Annesi diyor:
    8 Haziran 2012 04:28

    OYY MAŞALLAH TOSUN BU TOSUN. VALLA ELİME DÜŞEN 7 YAŞ ALTI HER TOMBİDİK ÇOCUK MINCIRLANMAYA MAHKUM:)) HİİİÇ TUTAMAM KENDİMİ

  • Kitap Cumhuriyetim diyor:
    8 Haziran 2012 05:55

    Aman Allah'ım ne tatlı şeysin sen öyle:)Yanaklara bak:).maşallah,bin kere maşallah...

  • *mehtap diyor:
    8 Haziran 2012 09:49

    maşallah ,ne tatlı şey bu.

  • didem diyor:
    8 Haziran 2012 11:05

    Oyyy ne de tatli kokar o simdi. Benim icin de op gidisindan. Tombul tombul tam yumulmalik.

  • Adsız diyor:
    9 Haziran 2012 01:02

    Ne güzel doğurmuşsun Aysun Abla muhteşem bişey şu tosun. çok tatlı çok. bakmaya doyamıyorum..
    İmzaus Gültaçus

  • annesiningülü diyor:
    11 Haziran 2012 04:48

    canım :) özlemişim ;)

  • Ra55 diyor:
    11 Haziran 2012 07:55

    Merhabalar,

    İnsanın yaratılışındaki bu muazzam tablo karşısında insan çaresizdir. İnsan bu yaratılış tablosuna sadece araçtır. Onu yaratan Cenab-ı Hakk'ın gücü, kudreti ve ilmi karşısında O'nun önünde tazimle eğiliyor ve O'na hamd ediyoruz.

    Yüce Allah, Demir'i nazarlardan ve kem gözlerden koruması için maşallah diyorum. Allah akıl, fikir versin. Sevdiklerine bağışlasın. Analı babalı büyütsün. Bahtı açık olsun inaşallah!

    Sizin de deiğiniz gibi şimdi onların koklanma ve öpülme vaktidir. Bu yaştaki çocuklar, her ne kadar inkişafını tamamlayamamış olsalar da onlar sevgiyi bilirler. Onlardan sevgimizi asla esirgememeliyiz.

    Selam ve dua ile

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar