Hey Heyy Heyyy Murphy, Bütün İşlerim Gitti Aksi...

Bir ev hanımının aşırı acıklı Murphy'si;

***Çamaşır makinasını tam doldurmak için bütün kirli ve yarı kirlileri toparladığımı sanıp, makinayı çalıştırdığımda, yakında bir yerlerden farketmediğim kirliler bana bakar...


***Ocağı yeni temizlemiş, silmiş parlatmışsam, o gün sütün taşma günüdür, kahfenin arkamı döndüğüm anda yanardağ gibi püsküreceği gündür...


***Özenle ve istekle masa hazırladığımda, ev halkı tok ya da iştahsızdır, yemek yapmamışsam, herkes birden acıkıverir...


***Misafir geliyorsa, çocuklar huysuz, uykusuz, ve bazen hasta olur, fazladan ilgi ve bakım ister, kafamdaki misafir ağırlama planını sabote eder, ellerimi ayaklarıma dolandırır, ter ve toksin attırırlar...


***Boş hafta sonunu plansızlıktan değerlendiremem, çok gitmek istediğim bir yer olduğunda, aynı güne bir nikah, bir okul gösterisi ya da bir ağır misafir denk gelir...


***Çocukların fotoğrafını çekmek isterim, makinanın şarzı (şarjı, şarcı, neyse işte) biter, hafıza kartı dolar, ya da toptan evde kalmıştır, bütün bunlar olmadıysa, ikisini bir araya getirip gülümsetmeyi başaramam bir türlü...


***Seyretmek için beklediğim programa, yemek saatini denk getirmek isterim, masayı hazırlarken en güzel yeri kaçar, oturup yemeye başladığımda reklam girer, yemek biter softa toplanırken tekrar dizi (pardon belgesel:)) başlar.


***Özel bir gün için, açık elbise seçerim, hava serin olur, fön çektiririm, manasız bir kafa karıştıran rüzgar olur, ya da yağmur çiseler düz fönüm kadayıf olur. Soğuk olur diye seçtiklerim kalın gelir, güneş açar terlerim, yine fönüm yalan olur...


***Kolları, omuzları bir sürü apoletler, düğmelerle dolu kocamın havalı gömleklerini, kargo pantolonlarını ütülemek beni sinir eder, bunları kendisine benim hediye ettiğimi farkedince kendim ettim, kendim buldum'u mırıldanır, bir kere daha sinir olurum...


***Markete 'aman allahım, acil almam gereken bisürü bişey var' diye koşturur, acil olanlar eksik, gereksiz olanlar fazla alınmış olarak eve dönerim...


***Minicik tozu üç tekrarda çeken elektrik süpürgesi, bişeyin lazımlı bir parçasını 'flööppp' diye çekiverir, koltuk arkasındaki çorap tekini iştahla yutuverir...


Bu kadar yeter bence günlük, şimdi yatağa kapanıp hlykçyğt gibi ağlamaya başlıycam... Blogcu hatunlar sizde varmı başka kanunlar?

Not: yorumlara cevap yazamadım bir süredir , özür dilerim zaman ayırıp görüş beyan edenlerden, effedin beni nüftennüftennüfteeennnn...



16 yorum:

  • Adsız diyor:
    4 Temmuz 2012 03:02

    hepsini "evet aynen böyle olur" diyerek okudum :)

  • Unknown diyor:
    4 Temmuz 2012 03:14

    eklemek yokmu amaaa:)

  • julyasia diyor:
    4 Temmuz 2012 03:49

    tam evden acil çıkmak zorunda olduğun bir zamanda çocuğun uykusu gelir ve saatlerce uyanmaz.

    ya da hazırlanır kapıdan adımını atarsın o saniyede bücürük kakasını yapıverir :)

    birgün de bu murphy şaşırtsın bizi

  • Seymsomething diyor:
    4 Temmuz 2012 03:54

    Surekli kuzenlerine bakan bir ogrenci olarak 1 ekleme de benden olsun.

    Yetistirmen gereken odeve ragmen cocuk bakman gerektiginde o cocuk asla uyumaz ama odevin olmadigi ya da bir isin olmadiginda bakman gerekiyorsa butun gun uyuklar.

    Ev hanimligi da zor zanaat ya :D

  • Ra55 diyor:
    4 Temmuz 2012 05:26

    Merhabalar,

    Cenab-ı Hakk'tan size kolaylıklar dilerim. Sevgili kızınız Duru'ya da sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Cenab-ı Hakk'a kul olmanın idraki ve bilinci içerisinde hata ve kusurlarımızı itiraf ederek işlediğimiz günahların farkına vararak tövbe ve istiğfarda bulunmakla birlikte Allah'ın rahmetine nail olup günahlarımızdan kurtulacağımızı ümit ettiğimiz Berat Kandiliniz, hayırlı ve mübarek olsun. Ümmet-i Muhammed'in af mağfiretine vesile olsun inşallah!

    Selam ve saygılarımla.

  • Banuca diyor:
    4 Temmuz 2012 07:08

    *Arabayı yıkarım, ya da camları silerim yağmur yağar....
    *Güzel bir film için tv karşısına hazırlanırım bütün teferruatımla misafir gelir...
    *Herzaman kabaran kekim aniden haber veren misafir için yapıldığında kabarmaz...

    aklıma gelenler bunlar:))
    Allah büyük dert vermesin diyeyim :))

  • Minik Kelebek Fısıldıyor... diyor:
    4 Temmuz 2012 07:34

    Hepsini kafa sallayarak onayladım. Kıkır kıkır güldüm. Süper birleştirivermişsin hepsini. :)

    Sevgilerimle...

  • Başak diyor:
    4 Temmuz 2012 07:56

    Tesbitler çok doğru.Özel bir yere gitmek için hazırlanırken çorap kaçar. o arada ev, cep telefonu çalar,olmadı kapıda bir komşu off üst üste..

  • Adsız diyor:
    4 Temmuz 2012 11:06

    özensiz yemek yaparım mükemmel olur, misafirim geleceği zaman her zaman yaptığım yemeğin tadı tuzu bişeyi tutmaz mutlaka Aysunum...

  • Unknown diyor:
    4 Temmuz 2012 11:39

    Eklemeler süper kızlar, devam devam...

  • Unknown diyor:
    4 Temmuz 2012 11:40

    recep bey, teşekkürler, sizin de kandiliniz mübarek olsun, sevgiler...

  • Gezgin Kız - Traveler Lady diyor:
    4 Temmuz 2012 12:18

    heeepsi murphynin suçu anacım sen ben dünya masumuz o adamı bi bulsaaam :D

  • Defne Soysal diyor:
    4 Temmuz 2012 12:42

    Aynen.Aksilik bir başladımı ardı arkası kesilmez. İsyan etmek ise hiçbir işe yaramaz.

  • ozlem diyor:
    5 Temmuz 2012 03:53

    Ahhh süpersin,harika tespitler hepsine katılıyorum.Bütün yazılarını zevkle okuyorum, yine aynı şekilde bu da çok zevkli okundu. Hayatı algılamana bayılıyorum. Bana da beklerim...

  • Unknown diyor:
    5 Temmuz 2012 05:45

    evet hep murphy den ötürü :))) çok doğru murphy de isyan fazladan aksilik doğurur :)

  • Adsız diyor:
    23 Ekim 2012 02:58

    "Merhaba, bloğunuzla ilgili bir şey soracaktım bana mail atabilir misiniz. esra@findirim.com. Teşekkürler. "

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar