Biz buradan gider olduk, kalanlara selam olsun...

Taşındık biz. Aslında hep istediğimiz yani benim hep istediğim bişeydi ama biraz sermiştik, birden her şey istediğimiz gibi oldu, anneme yakın oldu, kocaman bahçeli oldu, bize göre oldu... Zamanı varmış demek ki. 

 Taşınmak dünyanın en zor işiymiş. Hayatımın yorgunluğunu yaşıyorum. Milyonlarca iş çıktı ki, hepsi de bitmedi daha. Bir de annemin yakınında olması sebebiyle işleri ağırdan alıp yoruldukça bırakıp dinlenmeye kaçınca, yavaş ilerledi ama sıkıntı yok, keyfimiz yerinde. Hafta sonları bavullar toplayıp taşınmalar bitti, pazar akşam üzeri dönüş zamanına denk gelen rehavet saatleri , gitmekle kalmak arası ikilemleri bitti.
 Meyve ağaçlarımız vaaaarrr, çiçeklerimizböceklerimiz vaarrr, şişme havuzumuz varrr, pembe panjurlarımızzz vaarrr, abarttım galiba, biri beni durdursun günlükçüm!!!


Gebzeyi hiç sevmedim, hiç özlemeyeceğim galiba. İlk izlenim, ilk bir kaç saniye hissedilenler değişmezmiş, doğru. Aynen öyle oldu. Bir de uzun zaman, vakit geçirmekten zevk aldığım pek kimse olmadı, yanlız kaldım. Bu yüzden de sevemedim bu memleketi. Son zamanlarda da bir sürü datluuu arkadaşım oldu, misafirlikte kalkma zamanı oyunun en eğlenceli bölümüdür ya, işte öyle oldu, üzüldük ayrıldığımıza...Neyse görüşücez yine...

 Kış gelmeden bahçenin tadını sonuna kadar çıkarmak niyetindeyiz,bekleriiiiizzzz.....

20 yorum:

  • elif-kayra diyor:
    10 Ağustos 2012 14:02

    hayırlısı olsun bahçenin fotollarınıda paylaş en kısa zamanda

  • Unknown diyor:
    10 Ağustos 2012 14:03

    hayırlı olsun .İnşallah her şey gönlünüzce olur :)

  • Unknown diyor:
    10 Ağustos 2012 14:06

    çayı koy geliyom o vakit:)
    hayırlı uğurlu olsun pembe panjuru olmayan eviniz:)) ama o da olur bir poyaya bakar hani:)
    sevgiler

  • Bal Yanağın Hikayesi diyor:
    10 Ağustos 2012 14:06

    Hayırlı olsun yeni eviniz...
    İnsan mutlu olduğu paylaşımı olduğu yeri seviyor..

  • Unknown diyor:
    10 Ağustos 2012 14:13

    teşekkür ederim kızlarrrr çay hazır, her zaman...

  • Esin diyor:
    10 Ağustos 2012 14:14

    Ben kaçırmışım o kısmı,nereye gidiyorsun :)

  • Ra55 diyor:
    10 Ağustos 2012 18:33

    Merhabalar Duru,

    Yeni yurdunuz hayırlı olsun. Güle güle oturun. Herşey gönlünüzce olsun.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

  • Unknown diyor:
    11 Ağustos 2012 00:22

    hayırlı olsun yeni eviniz yazdıklarından ne kadar mutlu olduğunuz anlaşılıyor. ev yerleşir hatta yerleşmez hiç bir evin tam yerleştiğini görmedim sürekli iş çıkarır:) kolay gelsin sevgiler...

  • Adsız diyor:
    11 Ağustos 2012 00:26

    Aysun abla annelere yakınsa bize de yakındır, biz de o taraftayız, görüşürüz artık=)

    gültaç=)

  • Unknown diyor:
    11 Ağustos 2012 06:53

    ne güzel memnun olduğun bir yere taşınmak güzel olmalı. bir de ben böyle severek taşınsaydım inşallah. mutlu pazarlar...

  • Deniz diyor:
    11 Ağustos 2012 11:22

    İstanbul mu yani?

  • OZLEM ANNE diyor:
    12 Ağustos 2012 13:13

    yeni yerinizde huzur ve mutluluklarin en durusunu ve en dorugunu dilerim xxx

  • Unknown diyor:
    13 Ağustos 2012 00:01

    evet evet istanbul kızlar, çok teşekkürler, yakın olanları bekleriz, görüşelim...

  • annesiningülü diyor:
    13 Ağustos 2012 04:29

    çok sevindim adınıza :D
    istikamet ver gelelim hemen ;)

  • Nil diyor:
    14 Ağustos 2012 07:14

    Kıskandım sizi Aysuuuuuuuuuuuun.
    Ve bir o kadar da sevindim sizin adınıza.

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    14 Ağustos 2012 09:52

    Çok sevindim senin adına canım. E görüşelim o zaman birgün! Anadolu yakasındasın değilmi? Birde o nasıl güzelliktir öyle. Hep söylüyorum ya hani! Adı gibi dupduru :)

  • Unknown diyor:
    15 Ağustos 2012 06:29

    sağolun kızlar anadolu yakasındayız evet, atakentte, ikeaya gelen uğramadan geçmesin sakın!!!

  • didem diyor:
    17 Ağustos 2012 16:31

    Yeni evin nerede? Gule gule otur. Bahce dedin bayildim. Bahcede bolca keyif yap. Foto isteriz:))

  • Oglak Kizlari diyor:
    26 Ağustos 2012 09:42

    Oh ne güzel.
    Nezahat Gökyiğit parkına da yakınsınız.
    bak kızım Ada ile uğrarız bak.

    hayırlı olsun diyen anne Çiğdem

  • Unknown diyor:
    22 Ocak 2013 01:18

    NE GÜZEL BİR EV ,MUTLU ,SAĞLIKLI GÜNLER DİLİYORUM YENİ EVİNİZDE,SANIRIM ARTIK ALIŞMIŞSINIZDIR,SEVGİLER

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar