Sesimi duyan var mıııı????

Taşınma telaşemiz nihayet buldu gibi. Tek tük ıvır kıvır işler kaldı. Gerçekten çoook iş çıktı, hiç bitmez sandım ama...o da bitti...hatta yaz bile bitti... ne çabuk!
Taşınmanın iyi tarafları da var(mış). Makinalar dolup dolup boşaldı, herşey yıkandı, temiz temiz gelsin diye, heryer parlatıldı, temiz temiz yerleştirelim diye, fazlalıklar atıldı, ki ben kaayunun babası gibi çöpçü balığıyım, yine de elden çıkarabildim gereksizleri... 
Hayatımızı temize çekmek gibi... Yeni bir üç ortalı harita metod defterini çok düzgün kaplayıp, üstüne bir de şeffaf naylon eklemek, kenarlarına kırmızı kalemle çizgiler çekmek, etiketini de yapıştırıp akşamdan okul çantasına yerleştirmek gibi. 
Biblolar, tablolar, duvarlardaki süsler püsler, kolilerin içinde hala, nedense böyle daha çok hoşuma gitti evin hali. Gözümü yormuyor, tozunu almakla uğraştırmıyor. Minimalizmi neden icat etmişler anladım ben, hep bu toz alma derdinden...
Gürbüz bahçede çok mutlu, kedilerde çevresinde dolaştıkça kıkırdıyor. Duruştan da bahçede kendi kendine vakit geçirmesini bekliyorum ama dakikada 55 kere anne deme rekoru benim datluma ait ve korkarım aşmakta kararlı...

Annemle hergünkü gibi bir kahfe molasında, ayıptır sölemesi-bahçede-:) birden aklıma geldi, 
-Duruş sen hadi suyla oyna, ayaklarını falan ıslat, dedim , evin içinde bir bardak suyla duş alır çünkü, 
- annee, ben istediğim zaman suyla oynarım! diye gider yaptı, ve inatla oynamadı ya, bildiğin ergen yani şimdiden...

Annemden bizim eve sürekli bir trafik var, poşetler gidiyor, geliyor, 
'çaya gel, yarın kahfaltıya siz gelin, akşama ne pişiriyoruz, aaa bitmiş mi ben evden alıp gelim ...' muhabbetleri...Duruş akşamları bazen anneannesinden gelmek istemiyor, kalıyor, tekrar iki çocuklu ama tek çocuklu gibiyim, bulmaca bile çözebiliyorum... Ne güzelmiş yakın olmak, ne çabuk geçiyor zaman, ne çekmişim yanlız , çilekeş olmuşum haberim yokmuş!!!
Durubal, sokakta oynamaya yeni başladı ama çok hızlı daldı ortama, kendinden büyük karşı komşunun oğluna terlik fırlatmış, çocukceyizin gözüne isabet ettirmiş. Ahmeti yanağından ısırmış, ikisinide ağlattı resmen... 
İnanırmısın günlük???
Ayşeciğe bağladı... 
Yakında kimler var? bi gün kahfaltıya gelin yaz bitmeden, ciddiyim!     
Tanışmış olalım yüz yüze...Çiğdem, Gönül, başka???


17 yorum:

  • my little world diyor:
    27 Ağustos 2012 14:57

    yakında ben varım ben...üküdardayım,yalnız ve çilekeşim dediğin gibi..siz güle güle oturun ama ben çok imrendim çok ühü ühü...

  • Unknown diyor:
    27 Ağustos 2012 15:13

    Merhaba ne güzel anlatmışsınız özendim size en çok ta çilekeş günlerinizde buldum kendimi. Üniversiteye başlayacağım zamandan beri hep aileme yakın olmak istedim hep en uzağa düştüm nasip:(
    Umarım bende bir gün ailem ile aynı yerde yaşamaya başlayabilirim.
    Mutluluğunuz daim olsun sevgilerle...

  • elif-kayra diyor:
    27 Ağustos 2012 22:58

    ohh ne güzel mis gibidir şimdi herşey
    güle güle oturun,

  • yaruze... diyor:
    28 Ağustos 2012 00:31

    gelirim,gelmem mi?
    Ama işe başladım anasını satayım,fakat bu gidişle istifayı basmam yakındır :)
    Güle güle oturun güzel anne ve kendi kadar güzel çocukları...

  • Fatma diyor:
    28 Ağustos 2012 00:39

    Hayırlı uğurlu olsun yeni eviniz, güle güle oturun:)

  • annesiningülü diyor:
    28 Ağustos 2012 00:43

    çok pis kıskandım hem anneye yakın olma halinizi hem evinizi yani bahçenizi :)
    yakışır, çok iyi yapmışsın güle güle oturun canım :D
    ha birde Çiğdem ve Gönül gelirse çok kıskanırım yine ;))) selam ederim ;)

  • elif diyor:
    28 Ağustos 2012 01:03

    Hayırlı olsun, güle güle oturun, anneyle yakın olmak gibisi yoktur, ben de gecen sene tasındım, uzaklaştım ,özlüyorum şimdi..

  • ozlem diyor:
    28 Ağustos 2012 05:36

    Güle güle oturun. Valla çok özendim. Çok güzel bir karar vermişsin hem anneye yakın hem bahçeli bir ev. Süper birşey çocuklar için de senin için de. Ben bahçeli bir evde büyüdüm. Şimdi de aynı senin gibi bahçeli bir ev hayalim. Ama şimdi anneme 2 adım mesafedeyim, nasıl bırakır giderim :)) Burda beraber komşuculuk oynuyoruz aynı anlattığın gibi :))

  • Unknown diyor:
    28 Ağustos 2012 06:17

    my lw, üsküdar yakın yazıyorum senide listeye...

    eylül, umarım yakın olursunuz... bende 7 sene sonra geldim yanlarına...

    elif çok sağol, inş. canım sevgiler...

    gönülcümçok tatlısın sağol canım, hafta sonu yaparız olmazmı??? sen çıkma işten :)

    fadiş, çokkkk teşekkür ederim, sağ olun...

    baharcım biliyorum uzaksın ama belki sende katılabilirsin ne dersin? şartları zorlarız belki...

    elif, inş. gönlünüze göre olur yine, sevgiler...

    özlem, olmaz tabi yanlız bırakılmazki... insanın aklı kalır...

  • Nil diyor:
    28 Ağustos 2012 23:32

    Aysun hayırlı uğurlu olsun canım. Yalın ayaklı hallerine bayıldım kuzuların. Tek hayalim bahçeli bir ev. İnşallah tüm isteyene nasip olur.

    Çok güzelsiniz çok. Keşke yakın olsam.

  • Bal Yanağın Hikayesi diyor:
    29 Ağustos 2012 01:18

    Ay ne güzel olmuş yakınlık insan rahatı bilmeyince özlemiyor şimdi biraz rahat edersiniz inşallah...

  • Berna diyor:
    29 Ağustos 2012 03:42

    Hayırlı olsun Aysun, güle güle oturun. Her açıdan çok avantajlı olmuş, anneye yakın, bahçeli... Keyfini çıkarın :)

    Ha bir de maşallah demeli, yavrular fıstık, sen fıstık ;)

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    30 Ağustos 2012 10:20

    Hadi gözün aydın o zaman, güle oturun. Ne keyiflidir şimdi,mis gibi bir ev ve bahçe :) Duvar yazıların çok güldürdü beni :D Birde..orada bir küçük bal adam gördün sanki ben. Nasıl bir tatlılıktır o öyle, ne güzel çocuklar doğuruyorsun sen öyle, kırkbirkere maşallah hem sana hem minnoşlara.. ısır benim için onu... :))

  • didem diyor:
    31 Ağustos 2012 12:57

    Oh imrendim valla. Cocuklar annede sen bulmacalar bilmeceler...Ama tasinma eminim seni sarsmistir. Yika yika yerlestir temizle bitmez. Dinlen tabi, biraz kafa dinle kendine bak.
    Bahceli ev nefis! Keyfini surun. Oglus cok buyudu. Duru'ya inanamadim. Ama kendini tanitmis artik kimse yaklasamaz ona. Cekinirler.

  • atolyenott diyor:
    6 Eylül 2012 13:38

    güle güle oturun. ne güzel bahçeli ev en büyük hayalim .) anneyle yakın olmak ise daha da güzel. nerde bu ev yakınmıyız merak ettim .)

  • Ra55 diyor:
    6 Eylül 2012 13:53

    Merhabalar,

    Cenab-ı Hakk, güle güle oturmayı nasip ve müyesser eylesin inşallah!

    Selam ve dualarımla.

  • Sitare diyor:
    14 Eylül 2012 05:38

    hayırlı uğurlu olsun yeni eviniz.ne güzeldir çocuklu bahçeli ev.2 kişiye değil çocuklu aileye yakışıyor bence.ohh mis.huzurla oturun canım.

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar