Herşeyin bir çöpçüsü varmış...

 Hep aklımda olan bir şey vardı, kahfe fincanı koleksiyonu yapmak... Bir kaç çift kutuya kaldırıp unutmuştum. Bir gün kayınvalidemin salonunda aynanın önünde, üstüste toparlanıp bırakılmış birkaç fincan ve tabak çanak gördüm, fincanlar çok güzeldi, ve değişik modellerde sadece birer tabak ve fincan kalmıştı. Yani tam da benim sevdiğim gibi :) Neden ortaya çıkardığını sordum, atılacakları ayırdım dedi :) Tam da benim sevdiğim gibi... Birazcık çekinerek almak istediğimi söyledim, 'herşeyin bir çöpçüsü vardır! dedi, Elime geçerse yine ayırırım sana diye de söz verdi. Çok hoş, eski, ince porselen,ki tam da benim....ayynen.
 En sevdiğim parça, mütevazi koleksiyonumun da gözdesi olan, fotoğrafın ortasındaki bebek. 

 Dama desenli olanı Nergizcim, Turuncu çizgili olanı Medinecim getirmişti. Daha klasik görünenler, anlattığım gibi katıldı aramıza. Kalanını ben aldım ama, asıl istediğim, eskici dükkanlarını gezmek. O da beklemede... Aslında görüştüğüm insanlardan da ,son kalan tabak - fincanı bana ayırmalarını istemek te geliyor aklıma ama hep çekinip vazgeçiyorum.  Neyse burdan söylemiş oldum :)
Bu mutlu çift te,fincanları sakladığım kutuyu açınca elime geçti, bir de anısı var;
Levent'in düğününe gidecektik, Demire hamileliğimin son haftalarındaydı, o yüzden Duruşu almadık yanımıza. Evden çıkarken içim rahat etmedi, 
-istediğin birşey var mı? gelirken alayım, dedim
-gelin bebek. dedi. Giderken oyuncakçılara uğradık ama bilen bilir, artık oyuncakçılarda reklamları dönen oyuncaklardan başka pek birşey bulunmuyor. Öyle Oyuncak müzesi tadında değiller yani. Gelin bebek te pek popüler değil herhalde, hiçbirinde bulamadık. Sonra yemekte Ferhat pastanın üstünden bu porselen bibloyu alıp getirdi, eve döndüğümüzde Duruş uyumuştu, avucuna yerleştirdim bibloyu, sabah baktım uyanmamıştı, bibloyu da hala sıkı sıkı tutuyordu avucunda. Uyanınca şaşkın bir yüz ifadesiyle indi salona, güldürdü bizi...

İşte böyle günlükçüm, senin de yeni yılını kutlarım, 2013 te daha sık görüşmeyi dilerim...

9 yorum:

  • Unknown diyor:
    1 Ocak 2013 07:34

    iyi seneler canım koleksiyonunda pek bi güzelmiş.
    sevgiler

  • sevda s. diyor:
    1 Ocak 2013 08:35

    Gözden olan kahve fincanı gerçekten nefis, harika. Bu koleksiyon çok hoşuma gitti, tek kalmış fincanlarımızı yollarım sana.

  • *mehtap diyor:
    1 Ocak 2013 09:18

    pek koleksiyon ruhuna sahip olmasam da yapanlar hoşuma gidiyor, güzel fincanlar.Mutlu yıllar.

  • Unknown diyor:
    2 Ocak 2013 14:18

    birgülcüm sagol datlummm, sevdeunutma ama sözünü :) mehtap biriktirmek zevkli insanı hayata bağlıyo :) sevgiler...

  • Bal Yanağın Hikayesi diyor:
    4 Ocak 2013 00:28

    Sana bir tane göndermek istesem nasıl olur acaba tamda senin istediğin gibi aldık ama bir kere bile kullamadım

  • annesiningülü diyor:
    4 Ocak 2013 10:48

    ay kuzum sizler okumayı özlemişim :)

  • ► Hobihane ◄ diyor:
    4 Ocak 2013 15:40

    ilginç bir koleksiyon olmş ama bir o kadar da güzel :)

  • Unknown diyor:
    7 Ocak 2013 06:48

    Bal Yanağın Hikayesi, çok teşekkür ederim, sağolun düşündüğünüz için, hiç yorulmayın, almış kadar oldum, tekrar teşekkürler.

    baharcım, zaman girsede araya, biz ayrılamayız dimi...

    hobihane öperiz... teşekkür ederiz...

  • atomsistem diyor:
    18 Ocak 2013 02:47

    Merhaba bu tür projeler gerçekten çok güzel umarımprojeniz beklenen ilgiyi görür

    Web Tasarım Firma Sitesi site satın al

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar