Mevsimi geldi,başladık kutlamaya...

Tatlı Durum 5'i devirdi, okulda arkadaşlarıyla kutladık. Akşam da evde toplandık. Geleneksel kutlamamızı yaptık. Hiç bu kadar yorulduğumu hatırlamıyorum, bacaklarımı sürükleyerek bitirdim günü. İki hafta sonra Demirciğimizin bebeklikten çocuk olmaya terfi edişini kutladık. İlk yaş günümüz vardı ama bende de hiç enerji yoktu. Evde olmak ta istemedim. Aslında bir tek ben istemedim. 

Babamız 
-pastamızı alır evde rahat rahat yeriz içeriz! dedi. Annem hemen destekledi,
-ben bi ıspanaklı börek yaparım! diye başladı, ki devamını biliyorum ben, börekle başlar, 12 çeşide kadar çıkar, ben de kendimi mutfakta bulurum devamında.  
- Size afiyet olsun, ben gelmiyorum! dedim, resti çektim bende... Sonraaa, akşam dışarda buluştuk hepimiz heheeee :)
Duruşun yaş günleri için hep fazlaca stres yapıp, çokça iş çıkardım kendime, ilk heves ya... Son yıllarda da en az ikişer kere kutladık. Ama fotoğraflara bakıyorum, çok az yanyana gelebilmişiz, onlarda da yüzümde yorgun bir ifade var. Hatta bu sene mum üflerken bile doğru dürüst fotoğraf çekememişiz koşturmaktan. Bu sefer  sakin bir törencik yapmak ve oturup pastamı yemek istedim, ''oy tombulum tombulum ablana çifte doğumgünü yaptım yorgunum'' dedim, Oğluşum da anladı beni, güldü yine :) Akşam da çok mutlu bir hali vardı, garsonların kucağından inmedi. 

Wallahi güzelmiş,bundan sonra böyle, yemeğe çıkalım, pastaneye gidelim, dönelim derlitoplu tertemiz evimize...İyi böyle. 
Garib anam, yağuşuklum, datlum...



Not: sana yazacağım ve seni yeneceğim günlükçüğüm demiştim dimi!!!

9 yorum:

  • mine diyor:
    27 Aralık 2012 15:36

    çok haklısın yorgunluktan birlikteliği güzel anları kaçırıyor insan :) nice mutlu, sağlıklı yaşları hep birlikte keyifle geçirmeniz dileklerimle...

  • *mehtap diyor:
    27 Aralık 2012 22:58

    doğum günü kutlu olsun güzel kızının, ailece mutluluğunuz daim olsun canım.

  • Unknown diyor:
    28 Aralık 2012 02:07

    İyi ki doğmuş canlar, boncuklar.
    Nice güzel seneleriniz olsun hep birlikte.
    Bu sene ilk tecrübesini yaşamış biri olarak dışarıda kutlama fikrine epeyce sıcak bakıyorum :)
    1 hafta kendime gelemedim.

  • Tarkanın Annesi diyor:
    28 Aralık 2012 05:21

    bizde ilk 2 yıl dışarıda kutladık en azından temizlikti süslemeydi felan dı filandı diye uğraşma derdimiz olmamıştı ama son iki senedir evde kutluyoruz evet yorgunluk oluyor ama işte onların içindeki o doğumgünü sevincini yüzlerinde görünce herşey uçup gidiyor nice güzel yaşlara erişsin çocukların doğumgünü kutlu olsun Duru'cuğun da

  • Fatma diyor:
    28 Aralık 2012 12:56

    Sağlıklı mutlu bir ömür dilerim iki kardeşe de:)

  • elif diyor:
    28 Aralık 2012 13:16

    Evet ya kendisi birşeyler talep edene kadar böyle dışarıda curcunasız takılmak en güzeli..çok iyi yapmışsınız.. İki güzel yavruya da nice mutlu yaşlar..

  • Zeugma diyor:
    29 Aralık 2012 04:07

    Duru'nun doğum gününü kutluyor, güzel ailesiyle birlikte sağlık, mutluluk ve güzelliklerle dolu upuzun yıllar diliyorum...

  • Unknown diyor:
    2 Ocak 2013 14:20

    çok sağolun kıssslarrrr... mutluluklar, sevgiler bizden...

  • ikicocukmasalim diyor:
    23 Ocak 2013 12:18

    Çok tatlısınız, nice mutlu senelere...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar