Affet beni...



      Blogcum biliyorum ihmal ettim biraz... Tamam çok ihmal ettim biliyorummmmm... Ama bi sor niye? Elektirikler kesilmedi ama wallahi internetimiz bağlanamadı bir türlü... 

      Gerçi kafamda çok yazdım sana ama yüklerken sorun oluştu... Telefondan yazılmıyor bilemiyorum neden...
      Bi kere de kaada ay çok pardon kağıda yazdım, hatta başına da küçük bir resim çizdim, görsel de önemli çünkü, çok saçma geldi,   -anlaşılamayan bir yazar- tadında buruşturup attım ve bir müddet gözlerimi uzaklara dikip baktım...
      Söz uçtu,yazı kalmadı özetle...
Kendimi affettirebilirmiyim bilmiyorum ama artık mazeretim de kalmadığına göre, bu hafta her gün bir post eklemeyi düşünüyorum, ne dersin? Belki o eski güzel günlerimize geri dönebiliriz seninle? Bir zamanlar yakındık, hatırlarsın... Hımm ne dersin blogcum? Hadi hadiiii :))))
     Ayrıca nerden çıkarıyosun başkaları olduğunu anlayamıyorum bazen seni... İnstagramla wallahi ve tillahi sadece arkadaşız, sen kendini onlarla niye kıyaslıyosun, lütfen. Lüttfen!



İşte böyle günlükçüğüm, günleeer günlerin ardındaan... seni unutmak mecburiyetindeydim ... Bir geçerli mazeret de bu buçukluklar. İnternetim olsaydı da çok farklı olamazdı malesef, bili geyts seni inandırsın, mark zukerberg satın alsın, hiç enerji bırakmıyorlar. 
Hiç bişey değilde, sürekli oyuncak toplamak bitirdi beni yaf!!! Dağılmış puzzleları tamamla, renkli halkaları üstüste koy, vakit kaybetmeden doğru şekilleri doğru delikten geçir, hemen küpleri üst üste diz, sonraki levela atla, Duruşun kitaplarını diz, çabucak boyalarını topla...Sonra arkanı döner dönmez bozsunlar yaptıklarını...Wallahi zeka puanım düştü, günde 5 kere aynı oyuncakları toplamaktan, ben daha çok oynuyormuşum gibi hissediyorum artık... 
Neyse geç oldu, yarın devam ederiz günlükçüm, şişşşh :) 



7 yorum:

  • Unknown diyor:
    27 Aralık 2012 01:49

    Aysun aman sus kocam duymasın ama ben günde bir kere topluyorum oyuncakları.
    o da akşam o'nun gelişine yakın. Sonra da sızlanıyorum 'oyy anam anam çok yoruldum' diye :)
    özlettin gerçekten, hem pardon ama herkesin instagrami yok yahu.
    Şu Duru'nun güzelliğinden, Demir'in tontikliğinden mahrum bırakma bizi de lütfen.
    Öperler.

  • Unknown diyor:
    27 Aralık 2012 02:25

    ayyy canım benim sağol, özlenmek te güzelmiş :) öp minnoşu...

  • Deniz diyor:
    27 Aralık 2012 04:01

    :))) Yaz ki okuyalım :)

  • SadeAnne diyor:
    27 Aralık 2012 04:17

    Oyyy çok tatlı bu bıdıklar ya maşallah.
    Fotoğraflar bile affettirir kendini,hiç başka açıklamaya gerek yok ;)

  • Unknown diyor:
    27 Aralık 2012 07:19

    :)gülümseme oldun yüzümde:)evet yaz hemde hergün.
    en son resim bitirdi beni:))

  • Unknown diyor:
    27 Aralık 2012 09:10

    denizcim, yazarız, yaz'ı da öperiz, kucaklarız...

    sadeanne, .giderek kısalıyor zaten yazılar :) sevgiler..

    birgülcümmm yazıyım ya bana da iyi geliyor... öptüm canım bıdıkla seni...

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    27 Aralık 2012 12:01

    Hoşgeldinizzzz :) Gerçi bizde yokuz pek bu aralar ama yazarsan bi ce-eee yaparız sana :D

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar