Pasaklı Duru


Mama kutusunun tıkırtısını duyan geliyor.



Durucum sabahları tam bir hayvansever. Dağınık saçları ve kezban pijamasıyla. Bayılıyor kedilere kuru mama atmaya. 'Anne bi kapak daaa, anne son kaldıııı'
Hayvanlarda uyanık, yalakalık had safhada. Hiçbir mıncırmaya ses çıkarılmıyor. Kim demiş kediler yemek için kendini bozmaz diye ?



Kalan birkaç damla güneşi de heba etmemek için parkta bahçedeyiz. Aslında pembe çorap çetesine Aylinteyzeyi de dahil etmiştik ama o şimdi eğitimde. Urfa Mardin, Hasankeyif... ne kadar görmek istediğim yer varsa gidiyor kırmızıkafa. Gelsin sıra gecesini göstericem ben ona :)



Dün akşam Scarface vardı tnt de. Oturduk bidaha seyrettik. Bir dönem Al pacino- De niro mafya filmlerine takmıştım. Seneeee 2002. Goodfellas'ı, Once upon a time in America'sı yok Carlitos way'i hele hele ikisinin Godfather'dan sonra tekrar birlikte
göründüğü Heat'ı çok beğenmiştim. Gerçi hasretle beklediğim Righteous kills hayal kırıklığı olmuştu falaaanfilannnnn, neyse, bu sefer seyrederken komik ayrıntılar yakaladık; mesela ; üç tane renkli ışık var ,karşı duvardaki tabloyada görüntü yerleştirmişler (projeksiyon hesabı) lcd plazma teknolojisini 80 lerde yakalamış De Palma abimiz. Saygı duydum bikere daha.


Gece yarısı oldu ben yine seyrettiğim eski bi filmi bırakıp yatamıyorum. cnbce de İngiliz hasta var ve filmde Juliette Binoche un sevgilisi, Lost'taki Sayid...

0 yorum:

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar