Nerde bu pastırma yazı? Nerde bu devlet?

Photo Flipbook Slideshow Maker
Glitterfy.com - Photo Flipbooks
Pazar günü kahfaltıdan sonra sahilde yürüdük biraz. Havalar ne kadar soğudu. Ne çabuk... O kadar kısıtlı ki yapılabilecekler, çocuklarla özellikle, alışveriş merkezleri mecburi istikamet oluyor. Bu gün tam bir kış havası var dışarda yağışlı, rüzgarlı ve serin. Sabahları kalkmak daha zor geliyor, özellikle Duruş için, bana da sıcacık yatağından kaldırıp giydirmek -özellikle de hazırladığım kıyafetler için ikna etmek- zor geliyor, mutlaka değiştirmek için şansını deniyor her gün.
Bunun yanında neredeyse üçüncü haftaya giren hasta- daha az hasta durumumuz var. İlk antibiyotik şişemizi bitirdik, öksürüğü çok azaldı ama burun tıkanıklığı, ara ara nükseden soğuk algınlığı durumu tamamen terketmiyor. Bende Duruşa eşlik ediyorum, ilaç ve vitamin- demir takviyelerini kullanamamam benim de tamamen iyileşmemi engelliyor, böyle bir döngüdeyiz. Azalan bakteri-virüs stoğumuzu Duruşla birlikte paylaşarak tamamlıyoruz...

Öksürük başlayınca en son bronşit başlangıcı teşhisi koyan dr. a gittik, ciğerlerde, bronşlarda problem olmaması rahatlattı, oradan göz muayenesi için başka bir hastaneye geçtik. Göz konusunda çok iyi olduğunu öğrenmiştik, Durudaki göz tembelliği teşhisini doğrulatmak için bir de orada muayene ettirelim istedik. Dr.umuz çok şeker bir kadındı, önce Duruşla iletişim kurması, onun gerginliğini alması ve rahat hali bizide rahatlattı. Önceki dr. un agresifliği yüzünden Duru benden ayrılmamıştı, bende rahatlatmaya çalıştığımda azarlanmıştım :( Yeni dr.umuz gayet sağlıklı olduğunu, bu ölçüde göz tembelliğinin çocuklarda görüldüğünü, kendi kendine düzeleceğini, yine de her sene göz muaynesi olmamızın daha sağlıklı olacağını söyledi, boşuna gözlük takmamış ve içimizi de rahatlatmış olduk...

2 numaramızla tanışmak için 45 günümüz kaldı. Sabah bulantıları devam, gün içinde daha iyiyim ama bazen çok zorlayan mide yanmaları var bir süredir. Çok hareketli oluşu da bazen beni yoruyor. Duruşa göre çok güçlü , 'kımıldadı' tabiri çok aciz kalıyor, ayaklarıyla kendini ittiğini tahmin ediyorum çünkü zıt yönlere doğru beni sarsan bir hareketlenme oluyor zaman zaman, dikkatli bakan biri farkedebiliyor şekil değişikliğini. Anlaşıldığı üzere çok keyifli geçmiyor yine belkide benim hamilelik halini sevmememden de kaynaklı bilemiyorum ama sabırsızlanıyorum, bu hallerden kurtulmak ve yeni aile ferdimizle tanışmak için...



24 yorum:

  • Ayla diyor:
    18 Ekim 2011 02:04

    İnşallah sağlıklı bir şekilde alırsınız minik ferdinizi kucağınıza.Duru için tekrar geçmiş olsun

  • Aynur (Küçük Hala) diyor:
    18 Ekim 2011 02:30

    hasta falan dinlemem mıncıklarım valla :)
    çok geçmiş olsun minik prensese
    e biz de seninle beraber gün sayıyoruz Aysuncum :)
    sağlıkla gelsin inşaAllah

  • Unknown diyor:
    18 Ekim 2011 02:32

    45 gün ha yani tam kış çocuğu:)neyse az kalmış sevinci yeter :)
    bizde gecen göz doktorundaydık ve bzimki küçük ,bakması gereken bir alet karmaşık ikna edeyim derken ben gerildim sonuçta izsanlar kuyrukta bekliyordu.çok şükür çok ilgili davrandılar cizgifilm karakterlerinden girip şeker vermeye kadar varınca ilgi ,sonuç yapılması gerekenler yapıldı ve mutlu mesut ayrıldık şükür.
    duru da da problem olmamasına sevindim çocuklara gözlük taktırmak,damla damlatmak zor iş zor.

  • Ra55 diyor:
    18 Ekim 2011 02:48

    Merhabalar,

    Aynı blogtan yine iki tane gördüm blog sayfanızda.

    Bu yorumu bunu hem kontrol etmek hem de doğrulamak için yazdım.

    Saygılarımla

  • Ra55 diyor:
    18 Ekim 2011 02:51

    Merhabalar,

    Blog sayfanızda yine aynı blogtan iki tane oluşmuş. Diğerine bir yorum yazdım ve bu yorumu da diğerinden farklı yazıyorum ki, acaba ben mi şeşi-beş gördüm diye.

    Cenab-ı Allah, azadan, akıldan noksanı olmayan, sağlıklı, sıhhatli, salih ve hayırlı bir evlat verir size inşaAllah!

    Her ikinize de bu hamilelikten sağ salim ve sağlıklı bir kurtuluş dilerim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

  • Deli Anne diyor:
    18 Ekim 2011 03:23

    Duru duru dupDuruya geçmişler olsun.. Sen de benim gibi sevmiyorsun hamileliği.. bazı kadın her anından zevk alır ben kendimden nerdeyse tiksinirim.. seninki o boyutta değil şükür:)

    Allah sağlıkla kucaklamayı, sevip okşamayı nasip etsin yavrukuşu:)

  • Unknown diyor:
    18 Ekim 2011 03:40

    aylacım çok teşekkürler, inşallah canım...sevgiler...

    aynur halası, çok sağol, ayrıca teşekkür ederim ilgine, az kaldı kurtulmamıza o zaman :)

    sezocum, öyle agresif bir dr.du ki zaten sağlıklı ölçüm yapılamadığı ortadaydı... sizde iyi atlatmışsınız, sevindim içimiz rahat öyle değilmi :)

  • Unknown diyor:
    18 Ekim 2011 03:41

    yaz blogcu, bu neredeyse iki senedir olan bir durum, sayfanın ortasından sonra tekrar görüntülüyor aynı sayfayı, çok kurcaladım ama düzeltemedim... teşekkür ederim ilgine ve güzel dualarına, sizde allaha emanet olun sevgiler...

  • Unknown diyor:
    18 Ekim 2011 03:44

    mümine inan farklı değil benimde, hamile gördüğümde, duyduğumda midem kalkıyor artık, eşime diyorum ki ben bu çocuğu kusarak doğurucam herhalde:) hele bu kocaman bünye :) ama çok dile getirmek istemiyorum, sağlık problemi olmasın yeterki diye kendimi yatıştırma çabasındayım... e az kaldı napalım öyle böyle bitecek...
    öptüm çok...

  • annesiningülü diyor:
    18 Ekim 2011 04:15

    geçmiş olsun hepinize.
    bizimkinde de öksürük başladı 2 gündür :(
    Duru'nun şıklığını sevsinler annesi. O bir küçük hanımefendi :)

  • okuyan diyor:
    18 Ekim 2011 04:15

    Duru'ya çok geçmiş olsun.
    Size de sağlıkla, huzurla ve mutlulukla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim.
    Sevgiler.

  • Ra55 diyor:
    18 Ekim 2011 05:08

    Merhabalar,

    Okuduktan sonra silin çünkü bloğunuzla ilgili bir yorum değildir.

    Mesajınızı aldıktan sonra tekrar blog sayfanızı ziyaret ettim, gördüğüm kadarıyla iki olan blogunuz bir'e düşmüş. Herhalde diğerini sildiniz. Blog sayfanız yine ağır hareket ediyor, ben sebebini biliyorum bunu daha önce de size önermiştim. Bir keresinde ana sayfada yer alacak blog sayınızı 5'e düşürün. En son beş tanesinin ana sayfada yer alması bence yeterli. Sizin zaten arşivinizi görmek isteyen ekleyeceğiniz bir arşiv modülünden görebilirler.

    Panelimden ayarlar sekmesini tıklayın ve biçim menüsünde olması gerekir oradan ana sayfada yer alması gereken blog sayısını 5-7 arasında değiştirin ve tekrar sayfanıza gelin bakın siz de göreceksiniz, aşağı yukarı çok hızlı bir şekilde bloğunuz bir su gibi akacak, ama şimdi mümkün değil aynı bir kağnı olmuş, neden? Üzerinde çok blog var ondan. Şu anda bir bakın, kaydırma çubuğununuzun üzerindeki hareket halindeki düğmenin ne kadar küçüldüğünü siz de göreceksiniz. Ana sayfada yer alan blog sayınızı indirin tekrar aynı düğmenin büyüdüğünü göreceksiniz.

    Blog sayfanıza aynı blogdan neden iki tane birden oluştuğunun hala çözemedinizse, bana haber verin. Mutlaka bu sizin davranışınızdan kaynaklanan bir hatadır. Yoksa, sistemin ya da kullandığınız blog şablonun böyle bir hata yapması mümkün görülmemektedir.

    Saygılarımla.

  • bahriye-krm diyor:
    18 Ekim 2011 05:12

    aysun'cum hem sana hem de duru'ya çok geçmiş olsun...havalar birden bire buzzz oldu...hastalıklardan da herkes kendi payına düşeni aldı sanırım :((
    45 gün mü? çok az kalmış...sağlıkla gelsin ailenize katılsın 2 numara :))

  • Ra55 diyor:
    18 Ekim 2011 05:16

    Merhabalar,

    Şu anda bloğunuzu inceledim ve yeniden yorum yazmaya başladım.

    Hala mükerrer bir sürü aynı blog kayıtlarınızın olduğunu gördüm.

    Siz bir blog hazırladığınızda kaydet ya da yayınla butonuna bastıktan sonra sayfanızda kontrol ettiğiniz de bir tane mi yoksa birden fazla yer alıp almadığını görebiliyor musunuz?

    Daha sonra kendiliğinden mi fazlalaşıyor, yoksa bloğu yayına gönderdiğiniz anda mı iki blog birden yayına giriyor.

    Hani teşbihte hata olmaz da, doktorun hastaya çare olabilmesi için öyküsünü iyi dinlemek gerekiyor.

    Saygılarımla.

  • Ra55 diyor:
    18 Ekim 2011 06:16

    Merhabalar,

    Sorununuzu çözmek için size bir uygulama anlatacağım;

    Kullandığınız şablonun HTML kodlarında bir hata oluşmuş. Kullandığınız aynı şablonun HTML kodlarını ya da şablonu yeniden yükleyeceksiniz, ancak widgetlerin silinmesini kabul edeceksiniz, yani ne kadar widget açtıysanız onların silinmesini kabul edip şablon yerine oturduktan sonra yeniden oluşturacaksınız. Başlıktaki resminizi de yeniden oluşturmak zorunda kalabilirsiniz.

    Ne diyorsunuz? Bu işlemi yapabilir misiniz?

    Saygılarımla.

  • Ra55 diyor:
    18 Ekim 2011 06:39

    Merhabalar,

    Sizin şu anda kullandığınız şablonun HTML kodlarından kaynaklanan bir hata nedeniyle bloglarınızın sayısı ikiye çıkıyor, hatta daha ileri gidip üçe çıkanlar bile oluyor.

    Panelden Tasarıma oradan da HTML. yi düzenleye girin ve oradaki tüm kodları silin, ya da yerleşik bir şablon seçin ancak widgetlerin kaydolmasına müsaade etmeyin yani tüm eklentileriniz widgetleriniz gidecek, bu widgetleri tekrar oluşturacaksınız.

    Hiçbir post, yorum, bilginiz kaybolmayacak sadece widgetleri yani (eklentileri) yeniden oluşturacaksınız. Yaparım diyorsanız. Önerim bu. Eğer HTML kodlarından anlıyorsanız ki, kodlara müdahale edince en ufak bir ayrıntı yüzünden blog çalışmaz. En iyisi şablonu değiştirin tekrar yeniden şau andaki şablonu da yükleyebilirsiniz. HTML kodunu en zararsız düzeltmenin yolu bu. Bu benim bildiğim bir yol.
    Saygılarımla.

  • Deniz diyor:
    19 Ekim 2011 02:23

    Ne heyecanlı, ne kadar az kalmış

    Hala mide bulantısı var hı? Allah yardım etsin , ben ilk dönemde yaşamıştım, 2.dönemde rahat bir nefes almıştım

    Duru her zamanki gibi şık ve elegan :)

  • Unknown diyor:
    19 Ekim 2011 05:13

    Baharcım sağol, sizede geçmiş olsun, hatta uğramadan direk geçsin lütfen :)))

    okuyan, amin çokkk teşekkür ederiz...

    bahriyecim, başka bir dr, gündüz -gece arasındaki sıcaklık farkının geçiş aylarında hastalıkları tetiklediğini, gece için ılık ortam oluşturmamızın yararlı olacağını söyledi... bilemiyorum...

    Denizcim, bulantı ve ben bir bütünüz artık, o kadar bağlandık birbirimize :) teşekkür ederiz canım o sizin eleganlığınız :)

  • Ra55 diyor:
    19 Ekim 2011 07:33

    Merhabalar,

    Şablonu değiştirdiğinizi gördüm. Ancak çift olan blog sayılarınız bire düştü mü düşmedi mi? Tam anlayamadım. Eğer hala mükerrer çıkan bloglarınız duruyorsa, yorum yazılmamış olanları panelde listeleterek oradan silebilirsiniz.

    Eğer eski şablonunuzu hala kullanmak istiyorsanız, şimdi o şablonu da yükleyebilirsiniz.

    Sorun sonradan eklenen widget eklentilerinden kaynaklanıyor. Hem de blogger dışından eklenen widgetler.

    Yine böyle bir sorunla karşılaşırsanız widgetlerin silinmesine rıza gösterin ve yeni bir şablon uyarlayın tekrar standart widgetlerinizi eklersiniz.

    Şimdi buradan çıkınca blog sayfanızı tekrar kontrol edeceğim.

    Saygılarımla.

  • Adsız diyor:
    19 Ekim 2011 23:11

    aysun abla yeni gelecek yavruyu çok merak ediorum acaba nasıl bişey:)) ismini ne koymayı düşünüyorsunuz?
    bu arada çok çok geçmiş olsun ,ben gültaç:)

  • Oglak Kizlari diyor:
    22 Ekim 2011 10:31

    Geçmiş olsun.
    Ay ne az kalmış, haydi bir avaz da kurtarsın inşallah.

    Üzgün anne Çiğdem

  • Zeugma diyor:
    22 Ekim 2011 14:28

    Çok az kalmış...
    Onu da bu sayfalarda görmek için heyecanlanıyorum desem ? :)

  • Unknown diyor:
    24 Ekim 2011 00:05

    yaz blogcu, teşekkür ederim ama çok yordun kendini, fırsat bulunca silmeyi deneyeceğim, tekrAR teşekkürler, sevgiler...

    gültaççım, son ultrasonda dr. bebek size benziyor dedi:) nasıl anladı bilemiyrum ama itirazım yok :) isim, Demir gibi şimdilik, daha çok sevdiğimiz bir isme rastlamazsak. Görmeye gelirsin bebişi...

    çiğdemcim, sağol canım, avaz konusunda iddealı değilim bi narkozda artık :)

    zeugma evet evet bende görmek için heyecanlanıyorum çok :))

  • İçimden Geldiği Gibi diyor:
    24 Ekim 2011 01:04

    Duru çok güzelleşmiş:))

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar