Hayat bayram olmuştu...


İlk gün babamız yine ava çıktı, et getirdi, kavurduk yedik.

İkinci günde evdeydik, eş dost, misafir derken o da bitti.

Üçüncü gün hazırlandım, indim aşşağı, 'ben çıkıyorum, Ülküyle buluşcam!' diye havamı attım ama, baba-kız, bizi de at, şuraya bırak vs. takıldılar peşime. Duruşun saçı başı, yerlere yeksan halde ayakkabı giydirme çalışmalarımın arasında,sanki, özlemle andığın, eski günlerdeki gibi bir evden çıkış bile yalan artık sana dedi dış ses... Kadıköy'de Ülkü, Aylin, ve ben oturduk, akşama kadar muhabbet ettik, Duruş ta babasıyla vapura binip, Ahmet gezip (sultanahmet) yanımıza geldi, sarılıp öpüştük, sonuçta kıtalararası bir ayrılık girdi araya, kucaklaştık, döndük evimize.

4.güüüüün, günlükçüm, Ayşelerle buluştuk, yine Kadıköy'de, yine aynı yerde yemek yedik, sonra Ayşelere gittik, tabu oynamak için, saatlerce güldük, ki genelde bizde tabu oynarken bir çiftin kavga edip küsmesi adettendir, bu sefer, çok güldük sadece.
Denedik, bayramda küslük olmuyormuş gerçekten!



Annem, odanın rengini değiştirmiş, tv. ünitesinin arkasına da kağıt kaplatmış, bende kalan kağıtla atıl durumdaki klasik İkea aynanın ahşap bölümünü kapladım, bence hoş oldu. Ya da ben yaptığım için bana öyle geldi...


Bu gün bizim oğlanı görmeye gittik, 36. haftadayız, 3 kiloyu gördük maşallah. Mide yanması devam, dr.um çok net biçimde demir için iğne yazıyorum 5 tane deyince,
-ıııı ben bi de şurubunu mu denesem? dedim, bir de şurup olarak deneyelim şansımızı bakalım... Bu arada çok sert hareketleri var bazen canımı yakıyor, özellikle ayaklarını sağ böğrümde gezdirdiğinde...Ve bu gün ultrasonda gördüğümüz tamamen 'olmuş' bir bebek yüzüydü. Yanaklar dolmuş, gözünü açıp kapatıyor, ağzı balık gibi, inanamadık, çok net olarak gördük ki, bana benziyordu...

19 yorum:

  • Aynur (Küçük Hala) diyor:
    11 Kasım 2011 11:33

    demek 36. hafta ha...ne kalmış şurda Aysuncum :)
    maaşAllah...
    sağlıkla kucağına alır ve kuzularınla beraber nice güzel bayramlar görürsün inşaAllah

  • Unknown diyor:
    11 Kasım 2011 11:56

    aynurcum çokkk sağol, inşallah canım, öpüyoruz Duruşla...

  • Deli Anne diyor:
    11 Kasım 2011 12:29

    Aysun'um be, bize göre ne hızlı geçiyor hamilelik, 36 hafta oldun ha... tabii bunu bir de sana sormalı:)

  • yaruze... diyor:
    11 Kasım 2011 13:15

    kızım ne geziniyorsun sen hala.Git doğur artık!!Bak yollarda restaurantlarda falan doğuruvereceksin benden söylemesi.
    Ayy çok az kalmış sahiden.Demek sana benziyor.Şahane bişey çıkıcak ortaya yine desene...
    Ayna fıstık gibi olmuş.O'da sana benziyor sanırsam;)
    Öpüldünüz...

  • OZLEM ANNE diyor:
    11 Kasım 2011 13:29

    Duru'nun bayram fotolarina bayildim, seker gibi cikmis, heleki Ahmet'in icindeki baska guzel ve dogal :)
    Kucuk beye bir aydan az zaman kalmis, gerci benimki 40 haftayi doldurup birde 10 gun gecikerek gelmisti ama :) acisiz agrisiz hayirlisiyla kucagina almani dilerim insallah , opuyorum xxx

  • İkiz Annesi diyor:
    11 Kasım 2011 13:39

    Canım bayramın tam bayram tadında geçmiş ne güzel adına sevindim.Ben bayramın 2. gününden itibaren hasta olduğumdan pek sevemedim bu sene bayramı:(
    Baba ava gitti bize et getirdi kısmına çok güldüm sen çok yaşa.

    Demek 36 hafta çoğu gitmiş azı kalmış sağ salim kucağına alırsın inşallah.
    Ah o mide yanmaları hiç bir ilacı yok maalesef.Bana Gaviscon şurup vermişti doktorum yanma için ama şurubu şişesiyle kafama dikerdim de banamısın demezdi:))

  • Unknown diyor:
    11 Kasım 2011 14:13

    müminem, sen de ne çabuk büyüttün iki oğlanı, hiç anlamadık walla :)

    gönülcüm, son gezmelerim :))) çok sağol bebek...

    özlemcim, ikinci de sezercik olucakya o yüzden o kadar beklenemiyor... 39 da alalım diyor dr.umuz tabi daha önce gelmek istemezse...bizde öpüyoruz...

    aylincim, hasta geçirmene üzüldüm, gülümsetebildiğme sevindim, yanma konusunda haklısın, bende çaresini bulamadım ... sevgiler...

  • Ahu Türkyaşar diyor:
    11 Kasım 2011 14:47

    İlk defa ultrasonda bebeği kendisine benzeten anne duyuyorum. Genelde babalar benzetir :)) Sağlıkla alın kucağınıza inşallah...

  • annesiningülü diyor:
    11 Kasım 2011 15:10

    mahaterli arkadaşım güzel olmuş çerçeven :)
    kuzenimle aynı dönem doğum yapacaksınız galiba ;)

  • Unknown diyor:
    11 Kasım 2011 16:33

    oyy maşallah kuzuya , sağlıkla doğar inşallah.az zamanı kalmış dünyaya gelmek için :)
    Bayramda küslük olmaması ne güzel, oyunla anlaşılması ayrı keyifli..
    keyifli akşamlar dilerim, sevgilerimle canım :)

  • Unknown diyor:
    12 Kasım 2011 02:42

    ayyy az kalmış ne güzel .allah sağlıkla kuçağına aldırmayı nasip etsin inşallah.
    ben heyecan yaptım şimdi:)

  • Nurgül diyor:
    12 Kasım 2011 10:57

    36 hafta demek Maşallah hadi hayırlısı iyi haberlerini bekliyoruz...

  • Noblesse diyor:
    12 Kasım 2011 11:07

    sağlıkla, sıhhatle doğsun inşallah:)))

  • Deniz diyor:
    12 Kasım 2011 13:24

    Duru da sana benziyor :)

  • Unknown diyor:
    13 Kasım 2011 03:06

    ahucum, dr. un yorumu, size benziyor dedi :)

    baharcım, kuzeninde erkek mi bekliyor? şimdiden sağlıklı kavuşmalar dilerim...

    Düşlerimden İnciler, bayramda tabu bile kapıştıramıyo bizi :)

    Sezocum sağol ama fazla heyecan yapma sen sakin sakin :))))

    nurgül, çok teşekkür edrim sağol...

    noblesse, inşallah canım çok teşekkür ederim.

    deniz, şikayetçi değilim :)

  • Oglak Kizlari diyor:
    14 Kasım 2011 03:38

    36 hafta , e az kaldı ki.
    Duru kız a kardeş. Ada görmesin. Hep kardeş istiyor çünkü.

    Maşallah.

    Hayırduasını eksik etmeyen anne Çiğdem

  • Recep Altun diyor:
    14 Kasım 2011 14:03

    Merhabalar,

    Azadan ve akıldan noksanı olmayan sağlıklı, sıhhatli, hayırlı ve salih bir evlat dünyaya getirirsiniz inşallah!

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

  • didem diyor:
    15 Kasım 2011 10:38

    Ne guzel bir 4 gun olmus. Inanamiyorum neredeyse geliyor bebis!!! Bence senin bu keyfin nesen o yuzden. Yakinda iki cocuklular klubune katiliyorsun aramiza:))) Saglikla al insallah bebegini kucagina.

  • papatya diyor:
    25 Kasım 2011 14:42

    Saglikli bir sekilde al bebisini kollarina.

    Allah'a emanet olun ikiniz de.

    Sevgiler.

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar