Seni Pamuklara Sarmalar Sararım...


Seninle hep gülelim, eğlenelim, gezelim, tozalım, ben senin fotoğraflarını çekeyim, seni anlatayım burdan istedim ama çok keyifsizim. İçimden gelmiyor, canımı sıkan bu kadar çok şey varken. Kanatlarımın altında yaşasan hep, evde birlikte hamurdan şekiller yaparak geçse hayat... Bunları okuduğunda herşey çok daha güzel olur diye umuyorum ama karamsarım. Sık değişen gündemle yaşamaya çok alışkındık ama böyle üst üste geldi belki...
Birsürü genç insan öldü, uykusunda... Bir sürü insan uyandı depremle, birazı öldü, birazı yanlız kaldı. Yanlız kalanlar, üşümeye üzülmeye devam ediyor, manzara hep aynı. İlk defa Cumhuriyet Bayramı kutlanmayacak dendi, bunun için ölen o kadar genç insana rağmen. Son yıllarda bir sürü kadın öldü, koca terörü yüzünden, en son sırtından bıçaklanan kadının çaresizliği, kocaman bir fotoğrafla yayınlandı ana sayfadan, bilinçlenelim diye... 13 yaşındaki çocuğa ailesinin de iştirakiyle işkence! edenlerin suçunu nasıl daha hafifletebilirizin cevabını buldu yargı, bu seferde hukuk öldü... İşte gündemin ana başlıkları. Ekonomi,işsizlik vs. yazmıyorum, bunlar olağan şeyler, ama bazen insanın boğazına ileri geri hareket etmeyen bir taş otuuruyor, nefes alamıyorum bazen, seni bu tablonun içinde düşünmek istemiyorum ama elimden de bir şey gelmiyor...

20 yorum:

  • bahriye-krm diyor:
    2 Kasım 2011 01:47

    :(((

  • Berna diyor:
    2 Kasım 2011 01:53

    Çok tatsız :(( İçimizde umut kırıntısı bile bırakmayan haberler bunlar :((((

    Ama senin daha iyi şeyler düşünmek gerekiyor Aysun, biliyorsun sen ne hissedersen bebişin de onu hissediyor ;)

  • Unknown diyor:
    2 Kasım 2011 01:55

    hayat tüm insanlığa aynı anda bayram olmayacak galiba.Hayat kimilerine bayram seyran iken kimilerine kaktüs bahçesi olacak ne yazık ki :(
    Yaşamak da bir umut değil mi Aysuncuğum bir gün uyandığımız da belki sadece iyi haberler alırız belli mi olur ?

  • yaruze... diyor:
    2 Kasım 2011 02:01

    Ahh Aysunum ahhh.Ve biz böylesi bir dünyaya çocuklar getirmekle büyük bir hata mı işledik acaba?
    Korkuyorum;çooooookkk hemde

  • annesiningülü diyor:
    2 Kasım 2011 02:08

    İyi düşün demek saçma gelecek dimi. Keşke bu yazılanlar okuduklarında çocuklarımıza saçma gelse gün gelse. Deseler ki; Zamanla değişti. Artık insan önemli deseler bu ülkede.

  • Unknown diyor:
    2 Kasım 2011 02:54

    bahriyecim :((((((((

    bernacım, nietchze ye bağladım bu ara, 'ümit kötülklerin anası' kıvamındayım...

    Düşlerimden inciler, mantığa tamamen aykırı olsada, herkesin mutlu olduğu günler için yetiştirelim yinede biz çiçeklerimizi...

  • Unknown diyor:
    2 Kasım 2011 02:56

    gönülcüm, öyleyse de yaptığımız en güzel hata onlar dimi :)

    baharcım, keşke, ben çok inanamıyorum buna...

  • elif-kayra diyor:
    2 Kasım 2011 06:03

    :(
    bende düşünüyorum hep heleki kayra için bir kardeş konusu açıldığında vazgeçiyorum.

  • İkiz Annesi diyor:
    2 Kasım 2011 06:11

    Keşke her şey bir anda normale dönse biz bile anlamasak ne olduğunu:(
    Çok üzgünüm bende her gün yeni bir kötü haberle karşılıyoruz günü Allah yardımcımız olsun demekten başka birşey de gelmiyor elimizden...

  • Unknown diyor:
    2 Kasım 2011 07:03

    bende bu dünyadan biz ne gördük ki çocuklaımız görecek diye umutsuzluğa kapılıyorum ama hayat böyle birşey şite canın yanıyor ve devam ediyor:(

  • Aynur (Küçük Hala) diyor:
    2 Kasım 2011 08:39

    tamam kabul aynı şeyleri düşünüyoruz hepimiz...aynı umutsuzluğun içindeyiz ama yine de yaşamaya devam ediyoruz, etmeliyiz de zaten
    ne yapalım...madem durum bu, hiç olmazsa mevcutlarla mutlu olalım Aysuncum
    yine de iyi düşünmeye çalışalım diyorum...inadına inadına

  • sevilay diyor:
    2 Kasım 2011 12:22

    içerde uyuyan kızlarıma bakıyorum ve korkuyorum.Heran başımıza birşey gelecek gibi hissediyorum bu deprem beni fena etkiledi:(

  • Ahu Türkyaşar diyor:
    2 Kasım 2011 12:51

    Bunları ben de kızım için sık sık düşünüyorum. Mümkün olsa sarıp saklarız zaten. Zorrr...

  • didem diyor:
    2 Kasım 2011 15:47

    Off hepsi kara haber. Insanin ici almiyor. Ama yine de umutlu olalim guzelliklere odaklanalim guzel seyleri cekelim derim.

  • Unknown diyor:
    3 Kasım 2011 02:24

    elifçim bende aksini hissediyorum, hayatta güveneceği bir kardeşi olsa iyi olur gibi geliyor hatta kardeşleri ama daha fazlasının altından da ben kalkamam gibi geliyor...

    aylincim, malesef, elden bişey gelmiyor bazen, seyrediyoruz olanları...

  • Unknown diyor:
    3 Kasım 2011 02:29

    sezocum, bir kısır döngü diyosun...

    aynurcum, bizler unutuyoruz ama bunu yaşayan bir çocuk nasıl devam eder hayatına, bunu düşünmekten kendimi alamıyorum, sıkıntımı da dağıtamıyorum, offf...

    sevilaycım, çocuklardan önce ve sonra herşey ne kadar farklı aslında, insan kendisi için endişelenmiyor artık, ölene kadar çocuklarımız için kaygılanacağız...

    ahu, Durunun kitabı geldi şimdi aklıma, el bebek gül bebek diye bir kitap, annesi küçük fare yavrusunu pamuklara sarıp dışarı oynamaya gönderiyordu...

    Didemcim, secretla karmayla olacak iş değil sanki ama moraller düzelsin diye olumlu düşünmekte fayda var tabi haklısın, sevgiler canım...

  • seyabb diyor:
    3 Kasım 2011 07:43

    bende bu aralar"ümit kötülüklerin anası"fikrini yaşıyorum.Ama onsuz da olmuyor.

  • Adsız diyor:
    3 Kasım 2011 07:52

    ben hep hayattan birseyler beklemeden yasiyorum, belki iyi hayirli bir insan degilim ama kötü olmadigimada inaniyorum umarim öyledir. bu dünyada öylesine zaman gecirmeye geldigimi düsünüyorum, o yüzden hicbirseyi ciddiye almaz oldum son birkac senedir.

  • Sitare diyor:
    3 Kasım 2011 07:55

    çok düşünüp kafayı yemek istemiyorum
    lakin
    bu ülkede
    bu kadar saçma salak olayın vücut bulmasını seyreyledikçe
    ve
    elimden adamakıllı hiçbir şey gelmedikçe
    kafayı yemelerden bir demet oluyooorum

  • Unknown diyor:
    3 Kasım 2011 08:02

    kardeşim, iyi haberler bekliyor insan ama, haberlerde bir tek olumlu şey yok...

    çirkin hatun, ama bu kadar karamsarlık çok fazla değilmi? olmaz, tekrarı yok hiçbir anın, klişe ama böyle..

    sitareeee, elden bişey gelmiyor, bizden uzak hayatlar rahatlığıyla hayatımıza devam ediyoruz ancak...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar