Henüz Alüminyum Folyo...



Demirimiz bugün iki haftalık... İki hafta önce bu gün, hastane odasında gergin bekleyişler, sonrasında mutluluk, yeni bir bireyin aramıza katılması... Hamilelik ne kadar sevimsizse -bana göre- doğum ve sonrası o kadar heyecan verici, o kadar güzel ki... İki seferde de hastanede kendimi çok mutlu hissettim, belki de bu sayede kolay atlattım doğum sonrası fiziksel zorlukları...
Duruş ta karışık duygular içindeydi, hastanede olmamasının daha doğru olduğunu söyleyenlerde oldu ama ben hep yanımda olmasını istedim, özellikle de ayıldığımda Duruyu hemen görmek istedim, çok korkutucuydu, Duruşumu bir daha görememe ihtimali, Demirden önce Duruyu aradı gözlerim. Bir de bu günü hatırlamasını, zayıf ta olsa bir kaç kare aklında kalmasını istedim, kardeşiyle ilk anıları onlar.




Demir ve kime benzediği konusunda spekülasyonlar...Bir sürü benzetme yapıldı tabi. Bir bebeğin yüzünde, vücudunda, ruhunda milyonlarca genden bir karışım var, belki de her bakan görmek istediği kadarını seçip farkediyor, benzemesini istediği kişinin parçalarını ayırıp yorumluyor... Bana göre en çok babasına benziyor, baktığımda birsürü mimiğini, ayrıntıyı benzetiyorum ve bu kusursuz sistem karşısında saygıyla eğiliyorum...


Gözler ağlamaktan kızarmış, sürekli Demir'in başında kızlar.

Demir, kız çocuk tercihimdeki ısrarımdan dolayı beni utandırır gibi, uslu bir bebek. Sütünü içip uyuyor, sık sık kontrol ediyoruz, anormal bir durum mu var? diye. Böyle devam ederiz inşallah...


13 kilo almıştım toplamda ama çoğu gitti, kalanlar içinde 'geldikleri gibi giderler' diyorum, egzersizime , yürüyüşe başladım, yine insan gibi yemek yiyorum, o kocaman göbüşü hiç özlemiyorum.

30 yorum:

  • olsada yesek suzan diyor:
    15 Aralık 2011 14:59

    çok geçmiş olsun, ne güzel bir heyecan :) çok tatlı maşallah,Allah analı babalı büyütsün, fotolar çok güzel bu arada mutluluğunuz daim olsun sevgiler...

  • hypo diyor:
    15 Aralık 2011 22:45

    tebrik ederim.
    bana çocuklarımın doğuş günlerine döndürdünüz. unutmuşuz.
    demir sanki size benziyor gibi geldi bana.
    Hayırlısı olsun, Allah analı babalı büyüsün.

  • Deli Anne diyor:
    15 Aralık 2011 23:05

    Maşallah aysun'um.. Allah hayırlı, huzurlu, sağlıklı uzun ömürler versin Demir bebeğe.. Duru'ya ve size de elbette.. hatta tümümüze:)

    Öyle güzel hazırlamışsın ki bu postu içim huzur doldu.. senin bebeğin cazgır olmaz canım inşallah.. sen pek huzurlusun maşallah.. öperim:)

  • Aktuelmoda diyor:
    15 Aralık 2011 23:13

    Dünyaya hoşgelmiş Demir bebek,sağlıklı ömürler diliyorum :)

  • annesiningülü diyor:
    15 Aralık 2011 23:26

    allah bağışlasın Aysun
    ne güzel bir bebek maşallah.
    Duru'cuk abla oldu demek. Öperim Duru'yu :D
    sen bana şimdi çok başka duygular yaşattın... anlamışsındır herhalde. Geç kalmadım dimi ;)

  • Burcu diyor:
    16 Aralık 2011 00:17

    çok tatlı yaa maşallahh:-))
    allah sağlıklı uzun ömürler versin inşallah..
    ben bile heyecanlandım burda yaw,))

  • Senanın annesi diyor:
    16 Aralık 2011 00:21

    Allah çekirdek ailenle huzurlu sağlıklı uzun bir ömür nasip etsin.
    Demir paşa çok tatlı, Duru kızında öyle.

    Tebrikler...

  • elif-kayra diyor:
    16 Aralık 2011 00:33

    maşallah
    analı babalı sağlıkla büyüsün.

  • Fatma diyor:
    16 Aralık 2011 01:37

    Allah analı babalı büyütsün inşallah, hepinizi de tebrik ederim. Sağlıkla kalın:)

  • GÖNÜL diyor:
    16 Aralık 2011 01:46

    nice sağlıklı uzun ömürler

  • Adsız diyor:
    16 Aralık 2011 02:04

    Aysun Abla mutlulukla büyütün inşallah.Ben de babaya benzettim:)
    Gültaç

  • Nil diyor:
    16 Aralık 2011 02:11

    aMA BU ÇOK GÜZEL BİR BEBEK aYSUN. mAŞALLAH dEMİR'E. HOŞGELMİŞ SEFALAR GETİRMİŞ. dURU HARİKA BİR ABLA OLACAK.
    rABBİM ÖMRÜNÜ UZUN BAHTINI GÜZEL EYLESİN İNŞALLAH ÇOCUKLARININ.

  • Unknown diyor:
    16 Aralık 2011 08:30

    olsada yesek suzan, çok teşekkürler, güzel dileklerin için...

    hypo, teşekkür ederim, zaman su gibi gerçekten...

    müminecim, hepimize hepimize :) huzuru hiç kaybetmeyelim zaten...

    Aktuelmoda, çok teşekkürler canım...

  • Eymen'im diyor:
    16 Aralık 2011 08:34

    Yavrularını sağlıkla büyütmen dileklerimle. Gözünüz aydın olsun. Sevgiler...

  • Unknown diyor:
    16 Aralık 2011 08:35

    Baharcımmmmm walla biz çok özlemişiz o kokuyu, asla geç değil ...

    Burcucum, size de maşallah, öperiz canım...

    Sena'nın annesi, teşekkür ederiz o sizin tatlılığınız , öperiz senayı...

    Elifcim çok sağol, amin...

    Fadiş, çok sağolun, bizde sağlıklar, mutluluklar dileriz...

  • Unknown diyor:
    16 Aralık 2011 08:39

    GÖNÜL, çooookkk sağolun...

    Gültaççım haklısın...

    nilhannnnn, canımmm çok sağollll, mutlu, sağlıklı ömürleri olsun bütün çocukların....

  • Nurgül diyor:
    17 Aralık 2011 02:23

    Maşallah çok tatlı.
    Sana geçmiş olsun ve gözünüz aydın.
    Analı babalı büyüsün Rabbim hepinize uzun ömürler versi...

  • GüzelDuruGünler diyor:
    17 Aralık 2011 04:52

    pek güzel gözüküyorsunuz hepiniz..Maşallah Demire bebeğe,Duru cimcimeye ve sevdiklerine:)Allah hayırlı,uzun ömürler versin kuzuya:)Hoş geldi sefalar getirdi küçük bey:)

  • sevda s. diyor:
    18 Aralık 2011 14:07

    Ya maşallah, çok tatlı bir bebek, Allah bağışlasın. Kötülüklerden uzak mutlu huzurlu sağlıklı bir hayatı olsun Demir'in :)
    O kadar aklımdaydın ki, ama ben çok yoğunum da bu aralar unuttum hep. Aralık 5tede benim yeğenim doğdu, bizimki de bir kız. Bu aralar doğanlar mı böyle bilmem, bizimkide pek usluymuş. (Ben daha göremedim)

  • Unknown diyor:
    18 Aralık 2011 14:56

    nurgül, amin canım, çok teşekkürler.

    GüzelDuruGünler, teşekkür ederiz.

    sevda, hayırlı olsun, delisiyim kız bebeklerin, çok sevindim... hep böyle devam etsinler uslu uslu :)))

  • bahriye-krm diyor:
    20 Aralık 2011 02:11

    dünyamıza hoş geldin demir bebek...sağlık,huzur,mutluluk,ailen hep seninle olsun...aysun'cum tekrardan geçmiş olsun...tüm bu fotoğraflar nasıl iyi geldi anlatamam...çekirdek ailenle birlikte huzur dolu günler hep seninle olsun...özlemişim bebek halleri :))

  • Oglak Kizlari diyor:
    21 Aralık 2011 00:31

    Tebrik ederim.
    geçmiş olsun.

    Çok şeker bir bebek,maşallah.

    Allah analı babalı büyütsün.

    Mutlu anne Çiğdem

  • caferengigül diyor:
    22 Aralık 2011 02:30

    Tebrikler.Sağlıkla nice uzun ömürler.

  • yadigar olam diyor:
    22 Aralık 2011 05:22

    Allah bagislasin.cok guzel bir duygu.gozlerim doldu okurken :)) cok istiyorum bende kizimin bi kardesi olmasini.nasip...

  • Unknown diyor:
    23 Aralık 2011 06:58

    bahriyecim teşekkür ederim, çok özlediysen, yakışır sanada diyorum :)

    çiğdemcim, çok sağol, hep mutlu ol, öptüm canım.

    caferengigül, çok sağol.

    yadigar olam, darısı başınıza o zaman, kızınıza da sağlıklı bir kardeş dilerim... sevgiler...

  • didem diyor:
    25 Aralık 2011 23:48

    Canimmm boncuk boncuk bakiyor. Hic kilo almamissin ikinci bebegin olmasina ragmen. Mis gibi sut kokuyordur Demir simdi. Gidigindan opersin benim icin.

  • Zeugma diyor:
    29 Aralık 2011 09:22

    Güle güle büyütün bebeğinizi.
    Sağlıklı, uzun bir ömrü olsun inşallah...
    Sevgilerle..

  • Emre Bora Bebek diyor:
    29 Aralık 2011 13:32

    Allah bağışlasın yakışıklı Demir Bey'i...Çok ama çok tatlı bir bebek.Bora'dan azıcık büyük :)
    Biz de sizi izlemeye aldık, görüşmek dileğiyle.

    Sevgiler

    Bora'nın annesi

  • Grace Happy diyor:
    2 Ocak 2012 06:32

    cok tatlı masallah Allah bagıslasın

  • ZeyneP diyor:
    27 Ağustos 2012 23:23

    Ne alaka bu başlık deyip durdum kendimce. "Doooooiiinnnngggg" etti yeni. Yerim ben bu Alüminyum Folyoyu :D
    Demir gibi sağlam bir iradesi, nefsi, duruşu, karakteri olsun inşallah...

    Hala gülüyorum... Alüminyum folyo.... :D

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar