Umutlu Ev Hanımı

Fotoğrafları taslak olarak kaydettim ama günler geçti iki satır yazıp tamamlayamadım postu. Şu an sadece süt içip uyumaktan ibaret Demirin hayatı ama Duruş ondan kalan vakti de fazlasıyla dolduruyor, kendime kalması için imkanları zorladığım sınırlı dakikaları da yürüyüşe çıkarak değerlendiriyorum.Yürürken kafamda bloğa yazıyorum da yazıyorum ama eve dönünce bilgisayara kavuştuğum gece saatlerine kadar hepsi uçup gitmiş, enerjim ve isteğim bitmiş, uykuyu tercih etmeye meyilli bünyem, tv a bile boş bakar olmuş oluyor.
Duruş ablanın benim için -anneanne yardımıyla- hazırladığı çiçekler. Herkezde bir ikebanacılık, bir adamsendecilik :)
Demir için tebrik edenler, ikinci olarak Durunun kıskanıp kıskanmadığını soruyor. Tabiki böyle bir kontenjan mevcut ailede ama henüz endişeye mahal yok, herşey normal, sadece severken çok nazik davranmayı beceremiyor. Büyük tepkiler vermeden seyretmeye çalışıyoruz, Demircikte biraz hırpalanmayı problem yapmaz sanıyorum, sonuçta küçük kardeşlerin kaderi bu :)
Demirciğin akşam 8 den sonra başlayıp birkaç saat süren ağlamaları dışında uslu bir bebek olduğunu söyleyebilirim. Yine -ikinci çocuğun kaçınılmaz kaderi- hep Duruyla kıyaslıyorum, Duru bu kadar sakin değildi. Demir bu gaz ve naz zamanlarının dışında ailecek aldığımız kararlar doğrultusunda, yerinde yatıyor, kucaklarda gezmiyor.
Duruş Demirin bu hallerini 'ferhat göçer' e benzetiyor. Alnını onun gibi kırıştırıyormuş. Kendisi pek sever, youtubedan videolarını dinliyor sürekli. Bence de 'ferhat karakaş' a benziyor!

Ben yavaş yavaş beni terkeden kilolar sayesinde keyifli, annemde kalıyor olmanın konforunu yaşamaktan dolayı şanslı, gittiğim yer market bile olsa, gerektiğinde dışarı çıkabiliyor, oksijen alabiliyor olmaktan dolayı mesut, sık sık çalan zilden, konu komşu, arkadaş ziyaretleriyle hareketlenen günlerden hoşnut, genel olarak olumlu ruh hali içindeyim.
Yine de bazen, istiklalde yürüdüğümü hissediyorum, durup dururken, bir ben çıkıyor benden dışaru, eskişehir de, porsuk kenarında geziniyor, ara sıra böyle astral seyahatlere çıkıyor ruhum, özlüyorum yüklerimden azade gezmeyi. Sonra geri gelip bütünleşiyor benle suretim, kalkıp demiri emziriyorum...

21 yorum:

  • Nil diyor:
    23 Aralık 2011 06:53

    bundan sonra sadece ruhumuz gezebilir zaten, yalnız başına :)

  • yaruze... diyor:
    23 Aralık 2011 07:15

    ohhh seninki de lohusalıksa...
    Demir hakkaten babanın siması.

  • my little world diyor:
    23 Aralık 2011 07:16

    Allah analı babalı büyütsün,çok tatlı Demir Bey..Gazı da yskında biter ve hep böyle sakin olur inşallah...bu arada ben de çok severim demir ismini ama soyadımız çelik olduğundan pek komik olur diye koyamayacağız oğlumuz olursa:))

  • Aynur (Küçük Hala) diyor:
    23 Aralık 2011 07:21

    bebek kokusu geldi birden burnuma...missss

    sağlıkla...

  • annesiningülü diyor:
    23 Aralık 2011 08:06

    ben hep seni okusam ikinciden sonraki lohusalık cinnetinden hiç korkmam :D
    maşallah 41 kere

  • Filiz diyor:
    23 Aralık 2011 08:09

    canım ya ne kadar tatlılar maşallah:)benim kızım haftaya 2.ayını dolduracak inşallah..ben de emzir,alt değiştir,gaz çıkart,uyut çemberine sıkışmış durumdayım.allahtan babamız öğlen işten geliyor ve imdadıma yetişiyor.ayrıca havalar çok soğumadan her fırsatta bebek arabasıyla gezmelere gidiyoruz.geçenlerde bir avm de bebek bakım odası dolu olunca restoran katında kamuflaj yapıp kızımı emzirdim:)eski günler geride kaldı,bebekli hayat herşeye rağmen harika:)))

  • neselihaller diyor:
    23 Aralık 2011 09:05

    maşallah pek tatlılar...bebiş özledim ben....

  • tly diyor:
    23 Aralık 2011 09:51

    tadını çıkar taze hunilik geldiinde görcem ben seni :) bu arada aynı da babası bu küçümen.duruşkoyu öpüyoruz hepimiz birden (özellikle defne çok öpüyor kader ortaanı ) demiri de kokluyoruz gıdısından. hadi gelin artık özledik..

  • Aktuelmoda diyor:
    23 Aralık 2011 12:31

    O son satırlar var ya beni benden aldı,okuduğum kitabın son satırlarını okur gibi oldum,sağlıklı günleriniz olsun ailecek,minik kalplerin mis kokusunu en kısa zamanda tatmak dileği ile :)
    Sevgiler..

  • Deli Anne diyor:
    23 Aralık 2011 12:48

    Allah daim etsin umudunu, mutluluğunuzu.. gıpta ettim :)

  • Esra diyor:
    23 Aralık 2011 13:35

    Aysuncum analı babalı ablalı büyüsün Demir, fotoğraflar çok hoş, Duru da kıskanç bir ifade göremedim ben, sevgiyle bakıyor bence. Kolaylıklar diliyorum sana..

  • Sitare diyor:
    23 Aralık 2011 13:55

    oy oy oy maşallah demir gibi oğlan.sıkıntılı dertli olmada aman iyisin bak.destek kuvvetsiz geçmez bu günler.daha da güzel olun inşallah.

  • Unknown diyor:
    24 Aralık 2011 04:27

    bu sakinliğin tadını çıkar:)malum anneler hep yanımızda olmayabiliyor ve de çocuklar bu kadar hareketsiz.umarım bu sakilik uzun sürerde rahat edersin temennim o:)
    sevgiler

  • sevda s. diyor:
    25 Aralık 2011 10:43

    Hep sakin kalır inşallah Demir bebek, seni yormaz :) Kendini iyi hissetmene çok sevindim :)

  • didem diyor:
    25 Aralık 2011 23:45

    Oy oy oy. Hosgelmis Demir bebek! Cok tatli. Anali babali buyusun. Guzel gunlerini gor insallah. Cok sevindim:) Tebriklerrrr

  • Unknown diyor:
    26 Aralık 2011 09:01

    nilhancım tam da duymak istediğm buydu sağol :) öptümmm

    gönül olmadımı diosun yani :) peki...

    my little world, çok özelmiş babanızın adı :) çok güldüm demir-çelik resmen bir endüstri yani :)

    aynurcum,parfüm gibi hele gaz çıkardığında oda spreyi gibi, bayılıyoruz :)

  • Unknown diyor:
    26 Aralık 2011 09:03

    baharcım, ben seni cinnet halinde düşünemiyorum zaten, yok yok hayır olmuyor :)

    filizcim, maşallah, bizde ilk ayımızı doldurmak üzereyiz, bu arada her yerde sıkıntı hala emzirmek, alt değiştirmek, saklanıp köşe bucak emzirmek zorunda kalıyoruz... öp prensesi...

    neşeli haller, özlenmezmi bebiş yaaa... bi dakika bunu benmi söylüyorum???

  • Unknown diyor:
    26 Aralık 2011 12:57

    dülaaaaayyyy lüften eve dööönnnnn diyorum bende sana :))) az kaldı geliyoruz ama yanlız bırakmak yok orda :)

    aktuelmoda, bebe no-5 tavsiye olunur :))) sevgiler canım...

    müminecim bende teşekkür ettim...

    esracım çok sağol, bende öyle yorumluyorum o bakışları :)

    sevda s, çokkk teşekkür ederim, sağol.

    didemcimmmmmm bende yorumuna çok sevindim, öptüm canım...

  • bahriye-krm diyor:
    27 Aralık 2011 01:49

    böyle lohusalığa can kurban....anne evi gibisi var mı :))
    günleriniz hep bu tatlılıkta geçsin aysun'cum...

  • tly diyor:
    29 Aralık 2011 00:04

    şessade sevesimiz var hürremim gelmez olurmuyz hiç hatta sen onu bize ver büyüyünce biz size veririz aşkım sefgilim bidenem

  • Mehlika Yıldırım diyor:
    29 Aralık 2011 05:30

    hep korktuğum bir durumdur Allah kısmet ederse anne olduğumda yanımda annemin olmasını her daim isterim ve ya uzak şehirlerde olursak diye korkarım sen şanslı olanlardansın ne mutlu maşallah =) bebeğinle ailenle nice güzel yıllar dilerim tatlım =)

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar