Bebeğim yanımda...





Durucummm gellldiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!

Cuma akşamı uyuyamadım stresten. Yağmur çiselediği için, gece yolculuğu olduğu için, kötü düşünceleri atamadım kafamdan. Cumartesi sabah herhangi bir aksilik olmaksızın 6 gibi ist. a indiler ananesiyle. Bende 11 gibi gittim, bana trip attı; -biz taa nerden geldik, sennn gelemedinnnn, kafaltı hazırdııı bekledikkk! diye, numaradan kızdı bana, sonra sarıldık sarıldık, koala gibi yapıştık birbirimize. Hafta sonu herşeyi benimle yapmak istedi, markete giderken bile yanlız çıkmama izin vermedi. Birlikte gittik, yolda yağmur patladı, deli gibi yağmaya başladı, markete sığındık, Aylin şemsiye yetiştirdi, yine de ıslandık, eriycektik nerdeyse. Pazar da babasıyla gezdi, bahçede oynadı, yeniden beraber olmak çok güzel...

Korkum, işe gelirken, Melek teyzeye bırakma kısmıydı, üzlürmü, ağlarmı acaba diye endişeliydim, ama üzmedi bizi meleğim, koştu hemen, konuşmaya başladı, sonra öpüştük, el sallayarak uğurladı bizi. Sonra da Melek teyzeye sarılıp,
-seni çok özlemiştiiimm demiş. Sevgi pıtırcığım benim.


Bu da köylü güzeli Durulmuş'umun SMS aracılığıyla ulaşan son fotoları... Yanaklara kan mı gelmiş, yoksa bana mı öyle gelmiş günlük?

2 yorum:

  • tulay diyor:
    13 Temmuz 2010 03:10

    oyyy ben senin pembiş yanaklarını ısırırım :)tavuk kemirmene,çorba içişine kurban olsunlar merkeppp..
    çocuklarımı özledim,akşam olsa da gidip sarılsam :)

  • Unknown diyor:
    13 Temmuz 2010 03:57

    benim için de sarıl iki kız anasııııı :)

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar