Hafta sonu yapılan 'sulu şaka'ların resimleri... Elinde hortumla, sırayla bahçeye her çıkanı ıslattı, pek neşelendik, e bide kavuşmanın sevinci var, naapsa kikirkikir gülüyoruz...


Duru'daki Değişimler inanılmaz hoşuma gitti. Sanki üç hafta içinde büyümüş, daha olgun bi çocuk olmuş. Kendi başına oynamaya başladı ki bizim evde daha önce görülmemiş bi durumdur. Tabi bunda benim de payım var ama evde yatağına oturup, 10-15 dk. boyunca sessizce oyalandığına ilk kez şahit oluyorum. Kısa süreli sessizlikler hep yaramazlık belirtisiydi daha önce...Aylinin aldığı doktor setiyle, günlerdir aynuyor, sırayla doktor oluyoruz, bu üçüncü dr. seti ama ilk defa amacına uygun kullanıyor, oyun kuruyor. Dilimiz daha da çözülmüş, daha da ballı karamelli bişe olmuş. (özlemişin çocuğu gelmiş)
-Neden hasta oldunuz? göbüşünüzü açarmısınız? iğne yapıcam ama ağlamayın tamammı? şeklinde, her doktorun hastasına sorduğu soruları soruyor ama buraya dikkat; 'sizli-bizli' oluyoruz. Profesyoneliz.
Salondaki koltokların yerini değiştirmiştim,
-koltukları değiştirmişsiniiiizzzz- diye şaşırdı, inceledi bir süre...Balkonda belirmeye başlayan domatesleri gösterdim, hemen kopardı bi tanesini, sonra söz verdi, olgunlaşmadan koparmama konusunda uzlaştık. Sürekli bitki sulamak istiyor.
Calliou yu merak ediyordum, malum bir süredir görüşemiyorduk, o da hayatımıza geri döndü, akşam yine koltukta sarılıp uyuduk, sonra odasına yatırdım, yani her şey eskisi gibi, azalan herhangi birşey yok, artışta sevgimiz...

0 yorum:

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar