Hafta sonu, hafta sonuuu hhuuhhuuuuuuu



Cumartesi Kadıköyde kankalar toplaşması vardı. Tabanlarımız yanana kadar dolaştık. Çocuğunu annesine atmış, sorumsuz ve ilgisiz anne olarak, özgürce gezdim. Ayşe'nin
-yaa hep siz aldınız ben hiçbişe bulamadıııımm, mızmızlanmaları ve Aylin'in
-ben hafta sonu için elbise bakıcaktıııımmm, şuraya da gireliiiimmmm' huysuzluğuyla mücadele ederek!!! geçirdim cumartesimi.

Pazar sabahı, kalktım arka bahçeyi temizledim, ağaçlardan dökülen yapraklar ve kediler yüzünden, bahçe ören yeri kazı alanı gibiydi. Ferhat alışveriş yaptı, Aylin masayı hazırladı, Ayşeler geldi kahfaltıya. Sonrasında da tabu oynayalım dedik, 5 e kadar kalkamadık masadan. Günün tabu bombası Aylin den geldi;
-hani demin dedin ya brus brus.. brus pitt
-brad pitt mi
-evet evet, onun karısı
-ancelina coli
-onun filmi
-tom raydır
-onun adı
-lara kroft
-evet!
-yuh!

Kızlar olarak biz, Sex and the city'e bilet kazandık, mısır kaybettik, Meydana gittik ama hava çok güzeldi, canımız filme girmek istemedi, dışarda vakit geçirdik.

Akşam da Kaya çifti yle King'e yetiştik. Son günlerde yeniden hastalığımız oldu, işten sonra King oynamaya gidiyoruz, Duru Cuma geliyor, sonra tedavi olucaz nasıl olsa...

0 yorum:

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar