Hayat Cuma Olsa...


***Duruşun odasını topluyorum, yerde çekirdek kabuğu gibi bişey gördüm, alıp duruşun komodininin üstündeki atılacaklar öbeğinin arasına koydum işime devam ettim ama bir koku giderek belirginleşmeye başladı. Çok kötü bir koku ama, yazın bozuk paralar terlemiş avucunuzda saatlerce kalmış gibi, metal kokusu gibi ama fena. Elimi kokladım, parmaklarımda koku. Tabi uyandım, çekirdek kabuğu sandığım aslında kamuflajları çekmiş bir böcekmiş, koku da o çöp öbeğinden buram buram yayılıyormuş. dolma bibere can veren rabbim, bu böceğe bu haşmetli kokuyu vermenin de bir manası var mutlaka ama neden ben?
Bu arada ellerimi yıkamam kokuyu gidermedi, odayı havalandırsam da koku salona kadar yayıldı, sonra kayboldu...

Bloglara erişim yasağı kalktı iyiki, kendimi zabıtalardan kaçan seyyar satıcı gibi hissetmeye başlamıştım. Aaa mahkeme engellemiş, dns bul, aaa gene mahkeme çıktı, ffox tan aç fln öğrendik tabi ara sokakları. Bu mahkeme ki dengesiz, iş yerinde izin veriyor, evde yasaklıyor, mantık ' hanım bırak bu işleri kalk bi kek çırp' mıdır? Aynı modemle bağlanıp ta pc de açması, notebookta yasaklamasının sebebi hikikmeti nedir? Bir de nedense bu uygulamadan sonra bazı bloglar hala hata veriyor niyeki sayın hakim? Wordpress kendini kullanılmış hissetmezmi? Amaan boşver günlük...

Bu arada Sabahları Toka sepetini Duruşa verip tokalarını seçtiriyorum, genelde uyumsuz şeyler şeçiyor, bende uyarıyorum, elbisen kırmızı, kırmızı tonlarında bir toka seç vs... Sonra o yine kendi seçtiğinde ısrar ediyor, artık o gün hangimiz bastırırsa onun dediği oluyor:) Yine de zevkinin gelişmesinde bir küçük katkısı da olursa ne mutlu bana değilmi günlükçüm...İyi hafta sonları...

17 yorum:

  • İkiz Annesi diyor:
    8 Nisan 2011 01:25

    Ah o böceğin kokusu dediğin gibi vardır bir hikmeti mutlaka :)
    Bloglara hala erişemeyenler var bitsin artık bu işkence..

    Sana da çok güzel bir haftasonu dilerim:)

  • Nil diyor:
    8 Nisan 2011 01:34

    bizde de var toka seçme faslı. ne kadar anlatsam da kırmıza yeşil takmayı tercih ediyor.

  • Şerife diyor:
    8 Nisan 2011 02:27

    iyi ki böceği siz fark etmişsiniz durunun bulmamasına çok sevindim
    sevgilerle

  • OZLEM ANNE diyor:
    8 Nisan 2011 03:33

    tokalarinada bayildim aynanada Duru'scum :)neden bu kizlar bu kadar tatli ve suslu :) xx optum.

  • Unknown diyor:
    8 Nisan 2011 03:58

    ikiz annesi, eenn güzel hafta sonları sizin olsun :)

    küçük mucizem, bence şu anda sadece kendi seçimlerinde ısrarcı olmak istiyorlar :)

    efe ile hayat, sevgiler bizden...

    özlem anne, aynam güzeldi evet...Duruş el koyana kadar...:)

  • bahriye-krm diyor:
    8 Nisan 2011 11:43

    isoon,hatırlattığın iyi oldu...bir de blogları taşıdığımız wordpress vardı dimi...her ihtimale karşı ben de taşımıştım, ama bloğa çoğu zaman girebildiğim için orayı hiç kullanmadım...
    şimdi onun çağresine bakmak gerekiyor...
    kız çocuklarının bu süsü hallerini çok seviyorum...küçücük bir toka bile onları mutlu etmeye yetiyor...

  • ASLI diyor:
    8 Nisan 2011 12:20

    bu asiri kokulu böcegi merak ettim :)
    Kiz cocuklarinin en cok bu süsünü seviyorum.Nasil sirin ve süslü :)

  • elif-kayra diyor:
    8 Nisan 2011 15:59

    bloglar açıldı fakat yasak hala devam ediyor :))
    saçmaladılar artık
    ama hiçbirşeyde bloğun tadını vermiyor

  • didem diyor:
    9 Nisan 2011 21:25

    Turlu bocek gordum ama kokulusunu gormemistim:)
    Aynen ben de Ece ye sectiriyorum ust bas toka falan, hem de senin yaptigin gibi bak kizim ustundekine gore bir renk sec diyorum. Bazen uyumlu bazen ucuk kacik seyler seciyor...Duru cook tatli! Odasini kendi kendine topluyor mu hic?

  • Unknown diyor:
    10 Nisan 2011 01:49

    didemcim bende ilk defa tanıştım kendisiyle, son olur inş. :)

    Duruş oda toplamaya gelince, yorulurum ama, ben içeri gidiyorum fln diyor genelde ama ısrar ediyorum, kendi sorumluluğu olduğunu anlasın diye, zaten arkasından çaktırmadan ben toparlıyorum, tabiki çok istekli davranmıyor. Seninkiler de aynı herhalde :)

  • özlemnitta diyor:
    12 Nisan 2011 00:48

    Çok tatlı bu Duru kız;))Benim kızımda böyle rengarenk takar tokaları ve salınır etrafta.Bizimde var böyle resimlerimiz.İyi ki çekmişiz ileride bakıp gülecekler hallerine;)))

  • Unknown diyor:
    12 Nisan 2011 04:33

    sihirli günce, kızlar ne tatlı dimi, süsleriyle püsleriyle, bayılıyorum her haline bu kısların :)

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    13 Nisan 2011 13:14

    Ne güzel bir yazı olmuş, keyifle okudum :))
    Bloglar açıldı deniyor ama ben hala telden giremiyorum.Pc den girebiliyorum ama...
    Yorum yazmak yada blogları okumak için pc açmam gerekiyor...
    Buda düzelicek inşallah, bekliyorum :))))

  • Unknown diyor:
    14 Nisan 2011 02:19

    eminecim hepimizde bir bezginlik yarattı bu durum, hala düzelmemesinin de çok komik bir nedeni varmış, 'blogsport' olarak geçmiş kayıtlara, o yüzden blogspot sistemi hata veriyormuş, ne ilginç bir ülke burası değil mi?

  • didem diyor:
    14 Nisan 2011 16:46

    Evet Ece de ayni! Ne zaman hadi kizim odani topla desem saatlerce odasinda! Caktirmadan bakiyorum oyuncaklari yaymis oynuyor, toplamakla alakasi yok. Ne zaman ogrenecekler bakalim:)

  • NESLiiCE diyor:
    5 Mayıs 2011 14:36

    Masallah cok tatli benim kuzenimin kizi var 5 yasinda buldugu herseyi basina takar :) ayni senin prenses gibi :)

  • Unknown diyor:
    6 Mayıs 2011 04:04

    nesliice, prenseslerimiz bir tane, presler öle tabi :) sevgiler...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar