Uçurtma Müzesi



Datttluuu Durum uçurtma müzesine gitti arkadaşlarıyla bu hafta. Kız kulesi manzaralı bir yolculuktan sonra Üsküdarda değişik uçurtmaları görüp, uçurtma yapmışlar. Öğretmenlerinin çektiği fotoğrafları görünce çok duygulandım, 'büyümüşte okul gezilerine gidermiş' duygusallığına kapıldım. Bir de kalp var bende. Ana kalbi:)








O arada TRT Çocuk çekim yapmış. Haberin Olsun isimli bir çocuk haber programı. Ciddi bir iş yani:) Bizde yayın saatini takib ettik tabi, aaa bi baktık Duruş tv. da. Kısa geçildi haber, şöyle bir buçuk iki saat olmalıydı bence :) Ama bir kaç kere Duruşu görebildik. Öğretmeninden aldığım bilgiye göre çekim ekibinde Duruşa özel ilgi ve torpil dumu varmış. Öncesinde yerel bir kanalda okuldaki şiir dinletisi yayınlanmıştı, yakalayamamıştık. Şimdi gördük çok şükür:) En sevimlisi de Duruşun yüz ifadesiydi. Ağzı kulaklarındaydı kendini izlerken.
Anneanne-babaanne araması yaptık hemen ama anneanne ucundan yakalamış, babaanne hiç yakalayamamış :(

Ertesi gün de okula giderken güneş gözlüklerimizi taktık. Ünlü olunca rahatsız edilebilirsiniz çünkü :) İmza isteyen olur, fotoğraf çekinmek isteyeni olur...

Beni mutlu eden bir ayrıntı, Merkepciğimin, bir ilke imza atıp, uçurtmasına desen olarak Nasrettin Hoca'yı seçmesi oldu. Genel eğilim, kızlarda wings- erkeklerde cars çünkü. Öğrtetmeni de çok gurur duyduğunu söyledi, Duruşun cebine bir hediye koymuş hatta. Sanırım Nasrettin Hoca fıkraları ve dinlediğimiz şarkının etkisi. Çokmu övdüm kızımı acaba günlük? Kendime dur demeliyim :)

20 yorum:

  • bahriye-krm diyor:
    1 Nisan 2011 02:30

    okurken bana hiç övgü gibi gelmedi desem :))
    duru ilgiyi de haketmiş bence...

  • Nil diyor:
    1 Nisan 2011 02:54

    ne kadar övsek az be annesi. kocaman bir maşallah bizden duru'şa

  • Unknown diyor:
    1 Nisan 2011 03:15

    maşallah kızına imza alabilirmiyim acaba:)
    tv de gördüğüm o güzel bu güzel bende diyorum nerden tanıyorum

  • annesiningülü diyor:
    1 Nisan 2011 03:19

    hay allahım maşallah bin kere
    ne kadar övünsen az. bende takdir ettim Nasreddin hoca'yı seçmesini :))

  • İkiz Annesi diyor:
    1 Nisan 2011 03:56

    41 kere maşallah.Haberim olsaydı ben de izlerdim tv de.
    Övüneceksin tabi annesi hakkındır:)

  • hypo diyor:
    1 Nisan 2011 05:15

    süperrr:)
    hem olaylara hem de pop up yapmışsın buna:))

  • Unknown diyor:
    1 Nisan 2011 06:22

    Bahriye, teşekkür ederiz, anne abarması işte :)

    Küçük mucizem, eksik olma :)

    Sezobigo, ahh yinemi imza, peki kırmayalım :)

  • Unknown diyor:
    1 Nisan 2011 06:24

    Baharcım, çokkk sağol öperim:)


    ikiz annesi, eylemlerimiz devam edecek :)


    baba, bilg. kurdu olduğum için bir saati bulmadı bile :)

  • Eymen'im diyor:
    1 Nisan 2011 14:05

    Maaşallah annesi. Allah nazarlardan saklasın çok tatlı Duruş. Allah hep böyle güzel günlerini görmek nasip etsin. Sevgiler..

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    1 Nisan 2011 15:32

    Ama annesi Duruş da övülmeyi haketmiş. :)))
    Öp benim için tatlı kuzuyu...

  • Sherri diyor:
    1 Nisan 2011 21:58

    Those pictures are precious! I love the kite!

  • Unknown diyor:
    1 Nisan 2011 22:50

    eymenimin essası, amin, sağol canım, hep beraber görürüz inş. çocuklarımızın güzel günlerini :)

    eminecim bizde tuğrayı öperiz, iyi hafta sonları dattlum:)

    sherry, thank you ı lovvvve your children

  • Deli Anne diyor:
    2 Nisan 2011 00:22

    ahaha alemsin alem.. İnşaallah Dupduru Duru'cuk ile karşılacağız biz de, bir de çılgın annesi ile.. öperim

  • Unknown diyor:
    2 Nisan 2011 00:34

    aaa datlum ne çılgınlığımı gördün :) bizde öperiz, sabırsızlanırız bide..

  • didem diyor:
    2 Nisan 2011 23:47

    Duru'nun maceralarini zevkle okuyorum. Nasrettin hocali ucurtmasina bayildim. Ne guzel birgun gecirmis...

  • annekarinca diyor:
    4 Nisan 2011 12:48

    Maşallah çok tatlı bir kızınız var. Az bile övmüşsünüz bence. Sevdiklerimize sevgimi göstermenin ve söylemenin nesi yanlış dimi ama.
    Bayıldım uçurtmalara bu arada.

  • OZLEM ANNE diyor:
    4 Nisan 2011 14:56

    bizde cok seviyoruz ucurtmalari , cok guzel olmus Duru'nunki, ne zevkli bir ugras .. guzel gunlerde ucurtmaniz dilegiyle ..

  • Unknown diyor:
    5 Nisan 2011 00:02

    Didemcim, macera bakımından sizin elinize su dökmek mümkünmü :) sporunla eziyosun baştan bizi :)

    annekarınca, ne derler ayıp olur endişesi kısıtlıyor yoksa fena çoşarız heralde :)

    özlem anne, inş, bahar geliyor kırlara çıkm ak istiyor insan güneşi görünce... sevgiler...

  • gülsen VAROL diyor:
    5 Nisan 2011 01:30

    Merhaba duru günler.. Sayfamı ziyaret eden 150. dostsun.. Yorum bırakmamış olsan da sana iade-i ziyarette bulunmak istedim:)) Ve, "duru günleri"nize bayıldım güzel anne..

  • Unknown diyor:
    5 Nisan 2011 01:53

    ahhh teşekkür ederiz, nice 150 dostlar size :))) Sizde hoşgeldiniz...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar