Bekleyiş başladı...


Bir süredir herşeyden tiksiniyorum. Her şey midemi bulandırıyor. Sende günlük. Yüzümde herşeyden iğenen birinin sevimsiz bakışları... Ve bunun tek bir sebebi var, Ailemize katılmaya hazırlanan bir minik zigot!
Evet bu hafta sonu ilk kez gördük, tanıştık minik zigotumla. Duruş çok ilgilenerek baktı ekrana. Sonrada bana sokuldu, 'anne steteskopla bakmıycakmı dr. sana? dedi. Daha ultrason'a çalışmadıkki :)
Karanlık bir sıvının içinden bize göz kırpan bir küçük kalp. 6.5 haftalık daha. Ama o kadar da masum değil. Korkunç bulantı yapıyor. Sürünüyorum. Duru 5.5 ay çektirmişti bana ama bu kadar yoğun değildi bulantım. Dr. önerse de bulantı hapı kullanmamıştım. Ama şimdi pes ettim. Emedur aldım , o da etki göstermedi. Ne kadar zormuş bu işler, ben ne kadar çabuk unutmuşum...

41 yorum:

  • Sitare diyor:
    26 Nisan 2011 07:04

    ayy çok sevindim önce duru sonra senin adına.minicik bir insan hayat bulacak yavaş yavaş.sağlıkla,sıhhatle inşallah.
    ben kızda çok çektim.bulantılarım hayata küsmeme neden oldu adeta.kızlar böyle olur dedi büyükler bilenler,daha minicikken kız bu kız diyorlardı.yoksa senin miniş de kız olacak.olsunnn ne güzel olur.duruşa minik bir kız yoldaş olur,can olur:)

  • olsada yesek suzan diyor:
    26 Nisan 2011 07:08

    tebrik ederim zor ve bulantılı günlerinizin çabuk geçmesi dileğimle allah tamamına erdirsin inşallah sevgiler...

  • Ayla diyor:
    26 Nisan 2011 07:10

    Çok güzel bir haber, Allah tamamına erdirir inşallah.Tebrik ederim:))

  • Ben Kızımın Delisiyim diyor:
    26 Nisan 2011 07:14

    Öncelikla hayırlı olsun:) Yeniden hamile kalmak ne kadar heyecanlıdır, o mide bulantılarından bende çok çekmiştim simitten başka birşey yiyemez olmuştum o sıra, inşallah Duru'daki kadar uzun sürmez..
    Sevgiler..

  • Nil diyor:
    26 Nisan 2011 07:16

    ayyy ne güzel bir haber bu..
    sağlıcakla kucağına almanı dilerim

  • Adsız diyor:
    26 Nisan 2011 07:21

    bende daha ilk satırlarda aa noldu acaba diyordum :)

    Hayırlısı olsun Allah tamamına erdirsin...

  • Aynur (Küçük Hala) diyor:
    26 Nisan 2011 07:53

    sağlıkla kucağına alasın inşaAllah...

  • Berna diyor:
    26 Nisan 2011 07:55

    Aaaa, Duru'ya kardeş mi geliyor??
    Tebrik ederim Aysun, umarım sıkıntısız, keyifli bir hamilelik yaşarsın :)

  • resimli günlük diyor:
    26 Nisan 2011 08:16

    Hayırlı olsuuun :)
    Hatırlıyorum da,o bulantı ne korkunç bir şeydi,aman Allahım yani.Kolay gelsin.Çabuk geçsin.Allah tamamına erdirsin.
    özlem

  • ulay diyor:
    26 Nisan 2011 08:20

    ayy ne guzel tekrar bu heyecanları yaşamak :) hayırlı olsun sağlıkla büyüsün gelişsin minik :)

  • Aslısın diyor:
    26 Nisan 2011 09:24

    Tebrik ederim, ne güzel haber. Ama o mide bulantısını asla unutmadım:) Neyse geçecek nasılsa, kavuşun birbirinize sağlıkla inşallah.

  • Unknown diyor:
    26 Nisan 2011 09:30

    Kızlar hepinize çok teşekkür ederim, verdiğiniz moral desteği çok iyi geldi... zaman yavaş ve zor geçiyor ama biliyorum ki geçiyor insan bütün bunlara ve sonrasına sevmeden katlanabilirmi?

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    26 Nisan 2011 10:26

    Canım benim çok sevindim. Son zamanlarda ne kadar çok yeni hamilelik haberleri alıyor ve blog okuyorum. Tebrik ederim.
    Sağlıkla al inşallah kucağına... :)))
    Öpüyorum...

  • neselihaller diyor:
    26 Nisan 2011 10:30

    Ayyy...çoook sevindim...Sağlıkla kucağınıza alın inşallah...minik peri biliyor mu abla olacağını?

  • Eymen'im diyor:
    26 Nisan 2011 10:33

    Hayırlı olsun. Duru'şa bir kardeş geliyor demek. İnşallah sıkıntıların çabuk geçer ve rahat bir hamilelik geçirirsin. Keyfini çıkarmaya bak derim. Sevgiler...

  • defne naz diyor:
    26 Nisan 2011 10:59

    Tebrik ederim hayırlı olsun. Zor günler ama sonucu mükemmel oluyor. Yeni meleğin bütün anlarına tanık olcağız galiba.

  • OZLEM ANNE diyor:
    26 Nisan 2011 11:09

    cok sevindim, allah tamamina erdirsin.. umarim bulantilarda bir an once gecer. Sevgiler.

  • Deli Anne diyor:
    26 Nisan 2011 12:01

    Anaaaaaaaaaaaam, anam anaaammm... biz buluşurken o da gelmiş demek aysun'um:) İlk cümlende dedim gelyor habr.. Gözünüz aydın, Sağlıkla kucaklamayı nasip etsin Allah.. öperim canım

  • halime diyor:
    26 Nisan 2011 13:14

    sağlıklı doğumlar dilerim canım.bulantında kısa sürer inşallah...
    sağlıcakla kal...

  • Adsız diyor:
    26 Nisan 2011 14:06

    hayırlısı olsun.çok iyi anlıyabiliyorum şu anki halini 4 ay boyunca ne yediysen çıkarmıştım suyu bile.kuru ekmekle yaşadım umarım çabuk geçer.bu arada haplar işe yaramıyor malesef :(

  • İkiz Annesi diyor:
    26 Nisan 2011 14:11

    Canımm gözün aydın inşallah sağlıkla kucağına alırsın:)

  • ayşegül diyor:
    26 Nisan 2011 14:27

    çok sevindim yaa :) böyle ikinci haberleri alınca heves etmiyor değilim :)
    inşallah kısa sürer bu kez bulantılar,hadi bakalım sırada cinsiyet heyecanı var :)

  • Unknown diyor:
    26 Nisan 2011 14:51

    Tebrik ederim , sağlıklı bir şekilde tamamlarsın bu süreci ,inşallah.Sağlıkla kucağına alacağın günler çabuk gelir umarım..tatlı bekleyiş başladı , ne güzel.Duru nasıl karşıladı ? KIz çocukları kardeş duygusunu daha çabuk benimsiyor galiba...

  • Adsız diyor:
    26 Nisan 2011 16:40

    ilk aylar feci geçiyor hepimiz için. ama ilk hamilelikte heyecanımızdan mıdır nedir bu durm pek batmıyo bize. ikincilerde nedense daha bi tahammüsüzlük bitsin artık demeler başlıyor :)) bende öyle oldu en azından. hayırlısıyla bu günleri geçirip sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım :)

  • bahriye-krm diyor:
    26 Nisan 2011 22:42

    aysun, bu çok güzel bir haber...tebrik ederim sizi...bu aralar blglarda ne güzel yeni yeni bebişlerin haberlerini alıyoruz...inş.tez vakitte geçer bu bulantılar da sen de hamileliğin tatını çıkarırsın...allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin :))

  • İrem diyor:
    26 Nisan 2011 23:25

    hayırlı uğurlu olsun çok heycanlı bir süreç. Ben de 2 hafta içinde miniğimi bekliyorum darısı sana olsun :)

  • Unknown diyor:
    27 Nisan 2011 00:53

    hepinize çokkkkk çok teşekkür ederim, inanılmaz iyi geldi okumak. Paylaşmak ve hemen reaksiyon almak ta çok güzel, iyi dileklerinizi okumakta...
    Sürekli bulantı hissi çok zor, bıktırıcı gerçekten, nasıl geçicek günler böyle bilemiyorum ama yapıcak bişey yok galiba...
    hepinizi tekrar tekrar öpüyorum sevgiler.....

  • Sevim Çifcibaşı diyor:
    27 Nisan 2011 02:39

    Aysuncum sabah sabah bu ne güzel bi haber böyle tebrik ederim canım çok sevindim.

  • suhuba diyor:
    27 Nisan 2011 05:49

    Selam Hayırlı olsun ne güzel. Bu zamanlar zor ama geçici. Biliyorsun herşeye değiyor. Annesi mırıldandığını duyarsa üzülür bence. Doğsun poposuna vurursun.:) Bu ara tüm blogerlar hamile bahar yaradı herkeze. Tekrar tebrik ederim.

  • Adsız diyor:
    27 Nisan 2011 06:45

    sağım solum önüm arkam hamile :)ne güzel ya sıkıntıların bitmesi günlerin çabucak geçmesi dileğiyle ..

  • annesiningülü diyor:
    27 Nisan 2011 07:19

    ne güzel bir haber bu canım :)

  • Unknown diyor:
    27 Nisan 2011 09:13

    kızlar, güldürdünüz beni sağolun, yatsam kalksam 9 ay geçmiş olsa, sonra bir yaşına girse, okula başlasa....:)

  • elif-kayra diyor:
    27 Nisan 2011 14:35

    hayırlısı olsun
    çok güzel bir haber
    bulantılar için ise allah yardımcın olsun

  • didem diyor:
    27 Nisan 2011 14:45

    ooooo harika bir haber bu! Cok tebrik ederim. Mide bulantisi oluyor maalesef, nane limon siddetle tavsiye ederim

  • Unknown diyor:
    28 Nisan 2011 02:37

    elifçim sağol, inş. canım,

    didemcim hemen deniyorum sağol...

  • Fatma diyor:
    28 Nisan 2011 04:42

    Allah tamamına erdirsin inşallah, kolay gelsin:)

  • yaruze... diyor:
    28 Nisan 2011 05:55

    Aysuncum neler duyuyorum,inanamadım valla.Deli annenin sayfasında öğrendim :) Çok sevindim senin adına.Hayırlısıyla kucağına almanı dilerim canım.Benimde ikizlerde feci bir bulantım vardı.İkiz falan değil dimi? :))

  • özlemnitta diyor:
    2 Mayıs 2011 07:29

    Ben nasıl atlamışım bu postu.Şimdi gördüm.Canım çok sevindim.Allah kucağına aldığın günleri de göstersin.Umarım bulantıların kısa süre de geçer..

  • Unknown diyor:
    2 Mayıs 2011 07:32

    fadişcim , sağol, çok teşekkür ederim,

    yaruze, sen ne diosun yok canım, olamaz yani :)

    sihirli günce, inş. diorum bende sağol canım...

  • Funda Ceyhan diyor:
    2 Mayıs 2011 09:35

    Çok güzel bir haber, tebrik ederim. Allah tamamına erdirsin inşallah canım..

  • Unknown diyor:
    2 Mayıs 2011 15:13

    çok çok tebrik ederim çok sevindim gerçekten.allah kolaylıkversin şu günler bir geçse rahatlasan iyi olacak.çok öptüm

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar