Günler böyle geçiyor...



Hastayımmmm yaaaşıyorummmm a dostlar...

Bulantı devam, bir gün nefes aldırıyor, biraz daha iyi geçiriyorum günü, umutlanıyorum, ertesi gün sürünüyorum. Evden çıkamayıp yattım birkaç gün ama gördümki, kısır bir döngüye giriyor hastalık hali, daha da zorlaşmaya başlıyor, işe devam dedim kendime. Duruşta bazı yöntemler geliştirmiştim, nispeten rahatlatan, yine onlardan faydalanaıyorum;

- sürekli limonlu, portakallı olips, mentos, kremini var elimin altında. Dişlerim sızlamaya başladı sürekli şeker yemekten.
- su içmek çok zor geliyor, bulantıyı tetikliyor. Limonata yapıp içiyorum, Duruşla beraber içiyoruz.
- Tuzlu katı şeyler daha uzun kalıyor midemde. Peynirli börek, peynir-ekmek, simit peynir ve türevleri...
- Asitli içeceklere düşkün değilimdir ama hamileliklerde çok tüketiyorum, rahatlatıyor. Yaşlandım galiba iyice; sarısından al evladım, sarısını seviyorum ben! şeklinde fanta tercih ettiğimi de belirtiyorum.
- Akşamları daha erken yatıyorum, uykuda bulantı olmuyor:)
- Dışarda olmak daha iyi geliyor. Galiba bu zigot ta benim gibi gezmeyi seviyor :)
- Olabildiğince mutfak sınırlarından içeri girmemeye çalışıyorum. En büyük korkum buydu, Duruyu nasıl besleyip doyururum diye dert ediniyordum ama süper babamız bu sorunu çok güzel çözümledi, sorumluluğu üstlendi, akşamları baba kız yemeklerini hazırlayıp yiyorlar. Arkasından çizgi sinema saatleri var, biraz izleyip yatıyorlar. Sıkıntılı ruhumu hafifleten, işleri kolaylaştıran bir kocam olduğu için şanslıyım...(motivasyon önemli:))
- yeme alışkanlıklarım tamamen tersine döndü. Faydalı olanları yiyemiyorum, zararlı olanları bir nebze diye özetlemek mümkün. Şekerli hiçbir mamül tüketemiyorum, (olips vs. dışında) Çay, ayran, süt, meyve içemiyorum, asitliler iyi geliyor, yoğurt, yumurta, balık, sebze, et yok. Kısır, mercimekli köfte, turşu yiyorum. Bulantı bitene kadar sağlıklı beslenmeyi kafama takmıyorum, zira zorla güzellik olmuyor, bünyede fazla kalmıyor...
- Folik asit, demir kullanmıyorum, bu zigotta hormonsuz ve ilaçsız olucak herhalde ablası gibi:)
- Film seyretmeye bile katlanamıyorum, dizi seyrediyorum akşamları, nede olsa zeka gerektirmiyor.
- Şu ana kadar Durunun yaşattığı güzelliklerle(!) paralel gidiyor her şey. Cinsiyeti belirleyen etkenmidir gerçekten hamilelik belirtileri bilemiyorum ama yine de bende bir umut yeşeriyor. Yine kız olur belki diye. Ben kız çocuk fanatiğiyim, sağ sağlıklı aklı başında olsun faslından sonraki dileğim, kız olsun, yine kız olsun, hep kız olsun şeklinde. Öyle doğuma kadar bekleyip cinsiyetini doğduğunda öğrenme gibi yüce gönüllülüklerden çok uzağım, Dr. üzerinde baskı da kurarım bu konuda:)
- 1.5 aylığız şu anda, Duru 5.5 ay kusturmuştu beni. Kusturika koysam adını, yönetmen olur belki...En kötü ihtimalle kaldı 4 ay, iyi yönü bile var, kilo almak yerine veriyorsun. Züğürt tesellisi bu olsa gerek.

Böyle işte günlük... Benim 1.5 adanam nasıl bişey olur, neye benzer, çok merak ediyorum, bir an önce bu sıkıntının da bitmesini ve hamileliğin altın çağı olan ikinci üç aylık dönemi rahat geçirmeyi umuyorum...

17 yorum:

  • Unknown diyor:
    2 Mayıs 2011 07:34

    RABBIM TAMAMINA ERDIRSIN HAYIRLI EVLAT OLSUN INSALLAH BEN DAHA O DUYGUYU YASAMADIĞIM ICIN SIZE HERHANGI BIR TARIF ONERIDE BULUNAMICAM SADECE SIZI IZLIYOR VE OKUYORUM VE TIRSIYORUM ACIKCASI AMA SONU GUZEL BITEN FILM GIBI OLDUGU KESIN NEYSE ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN..

  • Unknown diyor:
    2 Mayıs 2011 07:35

    RABBIM TAMAMINA ERDIRSIN HAYIRLI EVLAT OLSUN INSALLAH BEN DAHA O DUYGUYU YASAMADIĞIM ICIN SIZE HERHANGI BIR TARIF ONERIDE BULUNAMICAM SADECE SIZI IZLIYOR VE OKUYORUM VE TIRSIYORUM ACIKCASI AMA SONU GUZEL BITEN FILM GIBI OLDUGU KESIN NEYSE ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN..

  • özlemnitta diyor:
    2 Mayıs 2011 08:13

    Nasıl da güzel sıralamışsın içinde bulunduğun durumu:)Kendine çok dikkat et sen.Bu süreç kısa süre de biter,rahat rahat istediğini yersin inşallah:)))

  • İkiz Annesi diyor:
    2 Mayıs 2011 12:13

    Canım sağlıkla sıhhatle alırsın inşallah kucağına.İlkinden tecrübelisin bir süre sonra geçecek bulantıların o zaman doya doya yersin:)

  • Unknown diyor:
    2 Mayıs 2011 13:35

    umarım kısa sürer bu dönem ve keyifli zamanlar başlar.Durucuk olmasa yine yatarak veya uyuyarak oyalanırsın ama minik prenses olduğu için biraz zorlanıyorsundur.keyifli yazılarını en kısa zamanda okuruz inşallah..Sağlıkla kalasın :))

  • Unknown diyor:
    2 Mayıs 2011 15:14

    keşke bildiğim bir yöntem olsada sana söylesem ama malesef bende 4.5 ay çekmiş ve inatla ilaç içmemiştim.inşallah çabuk geçer arkadaşım

  • Ayla diyor:
    2 Mayıs 2011 21:48

    Ben 3,5 ay yediğimi çıkardım,5 ayın sonuna kadar da kokulara hassasiyet vardı o dönem hala aklımda. Allah kolaylık versin sana, sağlıklı bir şekilde bebeğin kucağına alırsın inşallah

  • Unknown diyor:
    2 Mayıs 2011 23:32

    ilknurs, umarım bulantıyla tanışmazsın, güzel bir hamilelik yaşarsın, korkunun da ecele faydası yok :)))

    sihirli günce, beğendiğine sevindim, özet geçmeye çalıştım :)

    ikiz annesi, tesellim bu zaten, geçicek biliyosun diyorum kendime :)

  • Unknown diyor:
    2 Mayıs 2011 23:35

    içimizdeki karnaval, iyki duruş okula gidiyor, yükü benim üstümden tamamen alıyor okul...

    sezobigo, sendemi canım, ne kadar nazlı hamiş varsa bloglarda toplanmış demek :)

    aylacım, kokular nasıl batıyor şimdi, hiç farketmediğim şeyler rahatsız ediyor, offf :(((

  • memolininannesi diyor:
    3 Mayıs 2011 00:08

    ben 22 haftalıkken ıstıfradan bel agrısına karıp acıl bır sekılde acıle gıtmıs ve kadın erken dogum yapıyor dıye nstye falan baglanıp dogumhane gormusluk yasamıstım...
    ah o mıde bulantıları yokmu ınsanın golzerını beynıne dogru cevıren...
    allah kolaylık ve sıfa versın

  • Unknown diyor:
    3 Mayıs 2011 01:01

    memolininannesi, çok ağır geçmiş hamileliğin, fena oldum okuyunca, hep memolinin yüzünden dimi annesi :)

  • OZLEM ANNE diyor:
    3 Mayıs 2011 15:03

    cekilcek gibi deil bilirim, insallah bir an once bunaltilardan kurtulursun canim...sabahlari tuzlu bir biskuvi yataktan dahi kalkmadan cok iyi gelirdi bana.. gecicek insallah.

  • Nil diyor:
    4 Mayıs 2011 01:16

    ben hiç yaşamadım.eminim ki zordur.
    sağlıkla kucağına alırsın inşallah. ben de kız olsun isterim ama eşim için erkek de istiyorum. hayırlı sağlıklı olsunlar gerisi boş.

  • yaruze... diyor:
    4 Mayıs 2011 12:34

    Oyy ozr günler Aysuncum ama geçecek...Bu heyecanı yüksek ihtimalle son kez tadacaksın değil mi?O nedenle tadını çıkar diyeceğim ama bu şekilde de zor bee..Neyse canım dayan...

  • Unknown diyor:
    5 Mayıs 2011 01:50

    özlem anne bende okudum onu denedimde ama fayda etmedi bana...inşalahhh

    küçük mucizem, iyiki yaşamamışsın hamileliğin tadına varmışsındır. dediğin gibi, hayırlısı...

    yaruze, sağlıklı kavuşuruz umarım, kapatırız defteri...zorzorrrrrr....

  • Deniz diyor:
    31 Mayıs 2011 00:20

    Bloglar gitti geldi derken ben bu havadisi nasıl kaçırmışım, bulantı izlerini süre süre bu posta kadar geri gittim. ÇOK TEBRİİİİİKLEEEER...

    Sağlıkla kucaklamak nasip etsin..

    Ve Duru'ya da çok geçmiş olsun, geçen aylarda yaz da kapıya çarpmıştı :(((

  • Unknown diyor:
    1 Haziran 2011 00:10

    denizcim, ÇOK TEŞEKKÜRLERRRRR...
    hep kapıların suçu :)

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar