bi kötü bi iyi...


Cuma günü prensesimin okulundan aradılar, (zaten okulun numarasını telefonda ne zaman görsem 'kötü birşey oldu' hissiyatı kaplıyor her yanımı) Duruş suratını kapıya çarpmış, yani anladığımız kadarıyla koşarak kapının köşesine dalmış. Alnında şiş bir morluk, dudağı yarılmış, yüzünde boydan boya bir çizik. Dr. a gittik hemen, çene filmi çekildi, kötü bişeyimiz yokmuş, iki dişimiz daha geliyormuş. Dr. gözünün ve burnunun morarabileceğini söyledi ama Duru çabuk toparladı çok hafif bir morluğu var, o da hızla iyileşiyor. Yine de yüzüne baktığımda üzülüyorum, ne kadar çocukluğumdaki vukuatlarımı, hep kabuklu, kanamış dizlerimi hatırlasamda...

Bulantılarım önemli ölçüde azaldı. Kendimi lama gibi hissettiren aşırı tükürük salgısı normale döndü, sadece sürekli bulantı hissi yüzünden şekerlere bağımlı bir hayat tarzını benimsedim, kahfeli misbonsuz yaşayamaz hale geldim. Bu illetten de kurtulduğum zaman tamamen normale döneceğim herhalde.

21 yorum:

  • elif-kayra diyor:
    30 Mayıs 2011 04:35

    allah beterinden saklasın .
    inşallah biran önce mide bulantılarında geçer

  • Ayla diyor:
    30 Mayıs 2011 04:37

    İnsan üzülmez mi hemde ne üzülür.Azcık bir yerine bir şey olsa o kabuk düşene kadar kafamda kuruyorum da kuruyorum sizlere çok geçmiş olsun.Allah daha büyük kazalardan korusun

    Mide bulantılarının tamamıyle geçmesi dileğiyle, ahh ben ne çekmiştim :((

  • Unknown diyor:
    30 Mayıs 2011 04:42

    elifçim inş. canım sağol, öpüyoruz kayrayı...

    aylacım, evet bi bunada şükür diyorum, bi üzülüyorum...
    bulantıyıda çeken bilir dimi ama :)

  • Duru Ecrinin Annesi diyor:
    30 Mayıs 2011 04:53

    uzun zamandır bloğunuza giremiyordum hata verdiğinden. yeni bebiş hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Güzeller güzeli adaşımızada geçmişler olsun. Hamileliği hiperemezis olarak yaşayan biri olarakta dualarım sizinle. Bende naneli şekersiz yapamıyodum. Bulantı için tavsiye edilir.
    sevgiler....

  • Unknown diyor:
    30 Mayıs 2011 05:16

    Duruşun annesi, teşekkür ederim, çok daha zor yaşamışsınız hamileliğinizi, ama herşeye değiyor kuşkusuz, naneli şeker başlangıçta favorimdi , sıkıldıkça değiştiriyorum bende :) sevgiler...

  • annelili diyor:
    30 Mayıs 2011 06:32

    Çok geçmiş olsun Duruya...

  • Sitare diyor:
    30 Mayıs 2011 07:37

    durşun kazası ucuz atlatılmış.allah beterinden saklasın.şu bulantıların da geçeydi.ahh ben ne çektim ne çektim kızımda.çok zordur.nane şekeri yedim hep mentos bilirsin.ilk defa kahveli misbon yiyen duyuyorum.ilginç geldi.

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    30 Mayıs 2011 09:59

    Geçmiş olsun Duruşa, çok üzüldüm Aysun. Öyle böyle büyüyecekler işte, Allah beterinden saklasın..
    Öpüyorum sizi...

  • halime diyor:
    30 Mayıs 2011 11:40

    gecmiş olsun.Durucuguma,öpüyorum.....

  • Gülcan diyor:
    30 Mayıs 2011 12:35

    ALLAH DAHA KÖTÜLERİNDEN SAKLASIN. İNŞALLAH BİRAN ÖNCE İYİLEŞİR.

  • Deli Anne diyor:
    30 Mayıs 2011 12:38

    Geçmiş olsun aysun'um.. Allah beterinden korumuş.. durucuğuma nazar mı değdi acep..

    ayrıca headerdaki foto nefis.. Küçük Japonem benim.. kıyafet mis mis:)

  • Unknown diyor:
    30 Mayıs 2011 15:09

    Geçmiş olsun minik Duru'ya...
    Bulantılarının azalmasına çok sevindim , bundan sonrası keyifli geçer inşallah :)

  • Esin diyor:
    30 Mayıs 2011 22:53

    Tebrikler ,ben daha yeni gördüm, anladım hamiş olduğunu,çok ayıp bana.Ama o kadar seyrek giriyorum ki blogspota ,oğlanların hastalığı vs...Çok tebrikler ,allah hayırlısı ile sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin...Çok öpüyoruz sizi...

  • Aktuelmoda diyor:
    30 Mayıs 2011 23:41

    Ayyy maşallah fıstığa,çook şeker :) ama nazar değmiş çook geçmiş olsun,diğer bebğiniz de hayırlı olsun sağlıkla kavuşun inşallah...

  • annesiningülü diyor:
    31 Mayıs 2011 06:19

    çok geçmiş olsun canım.
    bende okul numarası görünce açanana kadar neler kuruyorum kafamda :(( Duruşun o kedili fotoğrafı ne güzel öyle bak bak dur :D

  • didem diyor:
    31 Mayıs 2011 16:50

    Ayyy canim cok uzuldum Duru'ya. Nazar degdi guzel kizina. Iyiki onemli bisi yok allaha sukur.

  • Unknown diyor:
    31 Mayıs 2011 23:35

    annelili, sağol, eksik olma...

    sitarecim, onuda çok kemirdim ama değişiyor dönem dönem, kahfeli de cazibesini kaybetti bu ara, eskiden ender şeker vardı az naneli ondan istiyo canım, firma kapanıp gitmiştir herhalde...

  • Unknown diyor:
    31 Mayıs 2011 23:37

    eminecim, aynen öyle, yinede kafadan darbe almasalar daha iyi dimi? öptüm canım...

    halimecim öpücükler bizden muckmuckmuckkkk....

    gülcan, iyiyiz atlattık, teşekkür ederiz...

  • Unknown diyor:
    31 Mayıs 2011 23:40

    deliş, sen bizi birde komple kimonolu gör, bi kız doğurmaya fln kalkarsın bence :))) (görmemişin kızı olmuş)

    içimizdeki karnaval, benimde tek beklentim bu, normale dönmek... teşekkür ederim canım.

    esincim aminnnnnnnn. öpüyoruz...

  • Unknown diyor:
    31 Mayıs 2011 23:43

    aktuelmoda, çok teşekkürler...

    baharcım, sanki kediyi fazla sıkıyor gibi ama ensesinden tutuyor, acaba tepki gösteren olurmu diye çekindim fotoyu eklerken wallahi :)

    didemcimmmmm, iyiyz canım, aman kafaya dikkat :)

  • halime diyor:
    2 Haziran 2011 12:55

    Dertlerimiz kum tanesi kadar küçük, sevinçlerimiz Nisan yagmuru kadar bol olsun. Bu mübarek geceniz sevapla dolsun. Kandiliniz mübarek olsun.

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar