Sizin için seçtiklerim, kendimi feda ettiklerim...


Hani bir 'sofinin dünyası' dönemi vardı, benim lise son zamanlarımda başlamıştı. İnsanlar toplu taşıma araçlarında kapağı dışa dönük olarak taşımayı severdi bu kitabı. Bana göre jostein gaarder'ın en iyisi 'sirk müdürünün kızı' Portakal Kız' ı da onun kadar güzeldir umuduyla istemiştim, o kadar değil ama güzel. Hastalığını ve öleceğini bilen doktor baba, oğluna yetişkin olduğunda eline geçecek bir mektup bırakıyor ve bir soru soruyor;
"eğer sana seçme şansı verseler kısacık hayatın ardından öleceğini bile bile yaşamayı kabul eder miydin?"
işte böyle...

Bu iki film benim gerilime olan kaybolmuş inancımı geri getirdi. Ya da ben çok ara vermiştim, tatlı geldi. Bilhassa the resident baya bayaaa ürküttü beni. J.Bardeme benzeyen psikopatta gayet psikopattı yani...

6 yorum:

  • memolininannesi diyor:
    13 Haziran 2011 09:34

    mehmetfıkrı her fılm seyretmemde ustume atlamasa bende +18 fılmlerı seyrederım korku fılmı yanı yanlıs anlasılmasın..ama bırak korkuyu romantık komedı bıle ızleyemıyoruz ama denerım yınede

  • İkiz Annesi diyor:
    13 Haziran 2011 14:38

    Film önerileri için teşekkürler canım gerilim filmlerini severim en yakın zamanda izleyeceğim:)

  • Nil diyor:
    13 Haziran 2011 23:39

    ay o sofi nin dünyası yok mu?? dünyamı kararttı. oku oku bitmedi. sayfaları kaçar kaçar atlardım. o kitaptan beridir felsefe kitaplarına hep önyargılı yaklaşmışımdır.

  • Unknown diyor:
    16 Haziran 2011 04:52

    memolinin annesi, insan vakit bulsa, dikkatini toplayamıyor, akıl çocuklarda olunca, yakında bende dönerim klübe :)

    ikiz annesi, ben beğendim bu ikisini...

    Küçük mucizem, bende çok sıkılmıştım...

  • didem diyor:
    18 Haziran 2011 18:16

    Resident guzeldi degil mi? Ama biraz beni paranoyaklastirdi o film. Evde delik falan var mi diye bir turladim:))

  • Unknown diyor:
    19 Haziran 2011 02:44

    hihhhiii didem evet güzel ve çok tedirgin ediciydi :)

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar