Sonunda Uçurabildikkkkkk!!!!

tayakadın
Hafta sonu Duruş hem uçurmasını uçurdu, -çok hevesleniyordu- hem de kamp özlemini giderdi. Kaayunun ailesi kadar uzmanı olamasakta bi ateş yandı, çocuklar başına toplandı, bir dağ bayır tırmanıldı, köpek sevildi, bahçede kahfaltı yapıldı. Tam olarak Kaayuda gördüklerine benzemedi belki ama yakın zamanda denize yakın bir yerde gerçekten çadır kurup kamp deneyimini de yaşamak ve yaşatmak istiyorum Duruya.
tayakadın 105
tayakadın 032
tayakadın 082
tayakadın 038
Baharcım nasıl olmuş fotolar :) Tekrar teşekkür ederimmmmm:)

16 yorum:

  • yaruze... diyor:
    7 Haziran 2011 06:18

    ohhhhh sefanız olsun...

  • annesiningülü diyor:
    7 Haziran 2011 06:57

    ilk yoruma yetiştimmi bilmiyorum ama mail atacaktım yapabildinmi diye sen yazmışsın :)
    olmuş canım hemde çok güzel hele Duruş, maşallah :)
    Tayakadın derken sen bizim oralaramı geldin ;)

  • annesiningülü diyor:
    7 Haziran 2011 06:58

    son 2 foto'nun ebatını seçtinmi canım, onlar büyük görünüyor.

  • Unknown diyor:
    7 Haziran 2011 07:21

    yaruze olsun dimi:)

  • Unknown diyor:
    7 Haziran 2011 07:22

    baharcım, balaban- arnavutköy tarafları, yakınmı size?
    ilk önce senin gibi large seçtim ama yarım ekledi, sonra baştakileri medium olarak değiştirdim, dah ii oldu sanırım, tekrar teşekkür ederimmmmmmmmmmmm

  • annesiningülü diyor:
    7 Haziran 2011 07:29

    yakın sayılır. bazen oradaki yolu kullanırız eve ulaşmak için. Beylikdüzüne, dün akşam yaptığımız gibi ;)

  • Unknown diyor:
    7 Haziran 2011 07:52

    İNŞ. HEP ÖYLE YOĞUN DEĞİLDİR :(

  • Deli Anne diyor:
    7 Haziran 2011 08:49

    Ben çok beğendim fotoları.. bilhassa son kare harika:)

  • Gülcan diyor:
    7 Haziran 2011 13:57

    sefanız bool olsun.

  • mine diyor:
    7 Haziran 2011 14:51

    ne güzel ve ne mutlu bayılıyorum böyle anların fotolanmasına
    sevgiler...

  • Reyhani diyor:
    7 Haziran 2011 15:27

    Oy oy durucuk ne kadar da mutlu allah bozmasınn..:D Ayy ne severım yesillik temız hava falan tam benlık...İYi olmus hepiniz için cnm

  • Unknown diyor:
    7 Haziran 2011 23:34

    uçurtma uçurtmak eğlencelidir, kimbilir ne kadar eğlendi duru..
    fotoğraflarda süper bence..

  • sevilay diyor:
    8 Haziran 2011 03:57

    uçurtma uçurmak çok keyifli gerçekten.Ben bayılırdım.Ama zehra denemedi henüz.Fotoğraflar çok güzel bu arada

  • Unknown diyor:
    8 Haziran 2011 05:48

    deliş, sevişen yaramaz böcükler gibi :)...

    daha güzeli sini olsun gülcan...

    minecim sevgiler bizden...

    reyhani en güzel zamanlar gezmek için, çok ısınmadan kaçmak lazım...

    özüm, çok komikti hareketleri, eğlendi sanırım :)

    sevilaycım ben de hiç denememişştim çocukken, zevkliymiş...

  • Aktuelmoda diyor:
    8 Haziran 2011 05:57

    Ayy bayıldım ben de fotoğraflara,hepsi birbirnden güzel,ama en güzeli de Duru.Maaşallah,çook tatlı..

  • didem diyor:
    8 Haziran 2011 17:35

    Duru nasil da mutlu. Buarada sana cok benziyor babasi alinmasin ama.

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar