Durumda son durumlar

100_1614
AAAhhhh nerden başlasam, nasıl nasıl anlatsam günlükçüm, tamam bende seni çok boşladım , arayı giderek daha çok açtım biliyorum kabahatimi ama bu küçük organizma da ışık hızıyla büyüyor sanki. Yetişmekte zorlanıyorum. Her güne bir yenilik, bir şakacılık, anneye-babaya laf yetirmecilik...
-Çizgi film kanallarının yerini müzik kanalları almaya başladı. Şarkılar ezberleniyor, eşlik ediliyor, eller havada kıvırtılıyor, bir de 'anne hadi sende sıra, bak buraya çizgi çiziyorum (halıya parmağıyla iz yaparak) bu tarafta da sen oynıycaksın' ısrarcılığı... Kendi düğününde oynamamış anne de kalkıp koca göbeğiyle club müzikte kopuyor... Napim günlük kıramıyorum...

Bu arada radyoda bile dinlemeye tahammül edemediğim 'besteci-sanatkar'lar var memlekette. Mesela Sortaç, mesela Dakalın, mesela bir elektronikçi bir popçu Hyener. Daha da çok bu üretken sanatkarlardan, bu bereketli topraklarda. İsmailyeka tayfasına hiç girmiyorum. Eşik git gide aşağılara çekiliyor sanki. Geçenlerde arabada konuşuyoruz çalan şarkıyla ilgili kocamla,
'kim dinlerki böyle şarkıyı, tekerlemeyi kondur, kalanını uydur, her yaz küpünü doldur vs...' döşüyorum kafamın içinde sanatkara gene, meğer bizim bücür hastasıymış... Ezbere bilirmiş nakaratını, hedef kitle ahanda arka koltuktaymış...
100_1626
Fotoğraf çekme ve çektirme konusu ilgi alanına girmeye başladı. Enteresan bir durum varsa, poz verip 'anne beni böyle çeeeek' diyor, gözlüklerimle poz vererek mesela, ya da 'bende çekebilirmiyimmmm nüfteeeeennn' diye makinamı çekiştiriyor. Yavru makina ortada elinin altında genelde, evde bişeyle uğraşıken bi bakıyorum, flaş patlatıyor yanımda, beni çekiyor, bakınca da sırıtıyor, makina elinde... Çok sevimli göründüğünü söylememe gerek yok herhalde günlükçüm :) Babası da Duruşa bir çocuk makinası alma düşüncesinde ama ben taraftar değilim, tecrübeyle sabit ki, hediyenin kıymeti olmuyor, heves sıkılmaya dönüyor, doğru taktik;
-bırak kızım o makinayı, oyuncak değil o, çocuklara göre birşey de değil, sen beceremezsin! taktiği...
100_1635
Amasya'da bir ay kaldılar anneannesiyle. Toplanmış ve büyümüş geldi. Ben belkide bize soğuk davranır, anneannesinden ayrılmak istemez hemen diye düşünmüştüm ama terminalde annem bizim kucağımıza Duruyu verip, yola devam etti, hemen sıkı sıkı sarıldı bize, arabada yanak yanağa öpüşekoklaşa oturduk, canım benim, sevgi pıtırcığım... Kapıya işaretlediğimiz boy cetvelimize baktık, boyu uzamış gerçekten, yanakları, göbüşü tepecik yapmış. Gelince değişik talepleri oldu;
- düz tuvaletten alsaydınız, bende kendim yapardım çişimi,
- banyoda o ateş yanandan olsaydı (banyo kazanı yanıyor anneannemde hala) bende su doldurur kafamdan dökerdim... gibi...

Dönüşte bir hafta evde birlikteydik, sıkıldı, okulunu özledi, çok istekli başladı bu hafta. Dün de havuza gitmeye başladılar, bakalım yüzme öğrenebilecekmiyiz bu ay...

17 yorum:

  • Nil diyor:
    3 Ağustos 2011 07:10

    yesinler onu bilmiş şey. yalnız alışmışız ya renkli böcekli çiçekli çocuk mayolarına bu siyah pek bir hoş geldi gözüme. tam duru ya göre :)

  • Deli Anne diyor:
    3 Ağustos 2011 09:04

    Hoşgelmiş duru duru DupDuru'cuk.. maşallah güzelleşmiş daha çok.. Allah nazardan korusun

  • annesiningülü diyor:
    4 Ağustos 2011 02:46

    ne tatlı olmuş öyle :) maşallah ;)
    o popçu tayfasından en sinirleri sortaç ve dakalın. malesef ki bizim kızda onlara eşlik ediyor. En kortuğum kız tipinden olmasa bari. Sürekli pop dinleyen, aman allahım :)))

  • Unknown diyor:
    4 Ağustos 2011 03:03

    neslihancım teşekkür ederiz ama ufaklığın atletine 'ne güseeeel' deyince arkadaş ta duruya da bi tane verdi, hemen giydiler ... ama siyah ta yakışıyor bazen çocuklara dimi :)

    deliş, aminnnnn hepsini korusun melekler...

    baharcım aynı korkuyu yaşıyoruz demekki, bir kaç sene klasik dinlettim, müzik kulağı gelişsin diye ama konuşmaya başlayınca tercihlerinde ısrarcılığa da başladı bilirsin sende :)

  • Çılgın Mevdoş diyor:
    4 Ağustos 2011 04:04

    FOLKASİT CANIM BUNUN NEDENİ ŞİMDİKİ ÇOCUKLAR BİR HARİKA BENİM TORUNLARDA DURU GİBİ CANIMA OKUDULAR BİR AYDIR MAŞALLAH DİYORUM .

  • BALLI LOKMAM diyor:
    4 Ağustos 2011 04:31

    Yerim onun bacaklarını, çok tatlı maşallah.

  • Adsız diyor:
    4 Ağustos 2011 04:57

    best cucu of gebsee:)ayran güzeli dudu,blendax güzeli inci

  • Unknown diyor:
    4 Ağustos 2011 05:00

    mevdoş, bizimki folikasitten nasibini alamadı ama arayı kapattık galiba :) defneyne nili öperizzzz:)

    ballı lokmam bacaklar ve koltuk altı güzel oluyo dimi :)

    baharcım biz neden ayran güzeli oluyoruz acaba :)))

  • Deniz diyor:
    4 Ağustos 2011 05:16

    :) Kuzucuk. Düz tuvalet alaturka olan mı? :)

  • Oglak Kizlari diyor:
    4 Ağustos 2011 06:09

    Aysun, Ben de diyordum ki. Kız küçük annemlerle göndermeyeyim. 4,5 yaşında benimki, seninki ile aynı gibi. Göndersemmi???


    Çok yaramış maşallah.

    Kararsız anne Çiğdem

  • Unknown diyor:
    4 Ağustos 2011 13:37

    Tarifindeki şarkıcılar gerçektend e Duru'nun yaş grubuna hitap ediyor :)))

    Amasya yı çok sevmiş iyi vakit geçirmiş Duru'cuk , ne güzel :))
    ikinizi hatta üçünüzü oynarken hayal etmeye çalışıyorum H.Yener de :)))
    çizgiyi aşmak yok ama annesi :)))
    Ne güzel zamanları şimdi , çok keyiflii olmalı :)

  • Unknown diyor:
    4 Ağustos 2011 23:29

    denizcim evet sanırım ben ikisinin adını karıştırırım hep ama düz olan işte :)

    çiğdemcim biz 3.5 yaşındayız şu an, eğer sensiz kaldıysa annenlerde, sorun yaşamadınızsa gönder bence çünkü çocuklar çok çabuk adapte oluyor ortama, iki gün içinde olduğu yere alışır zaten, bence gönder, kafanı dinle, kocanla romantizm tazele, anladın sen....

    içimizdeki k., mikrofon aldım duruya, yabancı, lisanslı ürün, şarkı söyleriz birlikte diye, içinde kayıtlı şarkılar varmış, yk ve bizim sevdiğimiz sanatkarlar yani, yine kurtuluş yok, açıp açıp kafamızı ütülüyor :(

  • OZLEM ANNE diyor:
    5 Ağustos 2011 02:14

    cok seker cikmis o gozluklerle ... basladiysa fotoraf cektirmeye annesi, bundan sonrasindan kork derim , fotograf delisi olma yolundaa\ ilk adimdir cunku :)))) optuk x

  • Ferhat Bayram diyor:
    6 Ağustos 2011 09:29

    kizlarin cok tatliymis Allah bagislasin

  • Unknown diyor:
    9 Ağustos 2011 11:21

    off içine koya koya ismail YK mı koymuşlar :(((
    yazık çocuklara ...
    Eyvahhh o halini düşünemiyorum ..İnan çok güldüm , mikrofon ve YK + dans :)))
    süper kombin olmuş :)))

  • Unknown diyor:
    9 Ağustos 2011 11:44

    özlem, çok belli etmeden merakla takip ediyorum :) öpüücükler bizdennn

    eskiaçık, teşekkürler ama birisi benim :)

    içimizdeki karnaval, kolbastı da var, unutmuşum yazmayı :) o da çok neşeli :)

  • Oglak Kizlari diyor:
    10 Ağustos 2011 10:46

    anladım, anladım.

    ekirik kikirik.
    :-)

    Fingirdek anne Çiğdem

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar