GB'yim


Enerjimi toplayıp Duruşa bayramlık bakmaya çıkmak istiyorum, ama yaz yaz hiç te kafamda bişey yok, sanki bayramlık dediğin kışın alınır, mus çorap alınırrrr, kadife elbise alınırrrr, içine badi, dışına hırka fln, yani yazlık elbise mi sadece bu bayram?

Minik zigotla 6. ayımızdayız, göbüş yüzünden ayaklarımı göremiyorum adeta. Duruşta bu kadar büyük değildi karnım. Arada bir çıkarıp yan koltuğa bırakmak istiyorum bu kocaman topu, ya da bi taşıyıcı anne fln olsa arada sırada o taşısa dimi ama :) Bir de çok hareketli, ben Durunun bir ufacık kımıldanışı için uzun uzun beklerdim, çok nazlıydı balım ama bu zigotta durmak bilmiyor, gece bile uyuyamıyorum hareketliliği yüzünden. Abartmıyorum günlük, inan bana. Yoksa bu durum önümüzdeki güzel yılların habercisimi, doğduktan sonrada hep peşinden mi koşturucak bu çocuk beni? Errrrrkekkk çocuk böy le bi şey mi yok saaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! Haaayyyııırrrr!!!!
Bu ay doppler istedi dr.um, bende risk grubunda değilsem istemiyorum dedim, sen bilirsin dedi, zaten her gittiğimde ultrasona da girmek istemiyorum, uzun uzun seyrettiriyor tabi, hoşuma gittiğini düşünüyor, normal olarak, ama ben nedense sevemedim sevemiyorum, midemdeki bulantı kırıntıları faaliyete geçiyor, çözemediğim bir durum ama üstünde durmuyorum.
-Folik asit bittimi dedi dr.cum,
-başlamadı, dedim,
-multivitamin?
-maalesef.
-demir? midemi yakıyor kullanamadım dedim, bağırsakta çözüleni varmış, onu yazdı, iki gün kullandım, sevindim, yapabileceğim galiba diye düşündüm, ama üçün gün, kahfaltımı yapıp ayağa kaktığımda midemdeki ejder bir itfaiye hortumu şiddetiyle faaliyete geçti, zar zor içtiğim sütler de tam anlamıyla burnumdan geldi. Kusma işlerinde kapanışı muhteşem bir şekilde yaptıktan sonra, hemen ortalardan kalktı bütün vitamin mineral. Ama dr.civanımın da pes etmeye niyeti yok, çetincuvez, demir iğnesi verebilirmiş, değerlerime baktıktan sonra... Acaba çocuumun adını Demir mi koysam, ordan kapatsın artık açığı doğduktan sonra :)
Bunların dışında herhangi bir iletişimimiz yok drcumla, muhtemelen beni tanımıyor bile her ay gittiğimde :) Hiç soru sormayan, ilgisiz bir anne adayıyım işte. Bazen evde doğuranlara özeniyorum, hiç dr. a gitmeyenler ya da ilklerde, o da sadece doğumda dr. la karşılaşıp, sonrakileri evde doğuranlar var... Demir ihtiyacı hasıl olduğunda kül, patates kabuğu, toprak yiyenler var... Yüksek rakımlı karadeniz sırtlarında, sabah tarlaya gebe gidip, akşam tarla işlerini bitirmiş, çocuğunu doğurmuş, emzirmiş, sırtına bağlamış evine dönmüşler var... O kadar babayiğit değilim, ağrı eşiği diye de bişey var günlük, şarkısıda var, duymuşsundur, ama hastane ve dr, görmek istemiyorum, yine de allah düşürmesi, ve de eksikliğini göstermesin diyerek, üstüme düşen şükür-teşekkür bölümünü de ekliyorum...

9 yorum:

  • Hamide Tekin diyor:
    27 Ağustos 2011 13:17

    tatlım allah sağlıklı sıhhatli kucaına almak nasip etsin bebişiii :)

  • içimizdeki karnaval diyor:
    27 Ağustos 2011 13:24

    ERKEK bebek başkadır başka...Karnından fırlayacak sanıyorsundur .Gelemez onlar sıkıntıya dar alanda paslaşmaya falan...Allah yardımcın olsun ,s ayılı gün kolay geçer inşallah.

  • isoon diyor:
    27 Ağustos 2011 14:09

    hamidecim sağol canımmmmm...

    içimizdeki karnaval, anlıyoruz birbirimizi :))) sevgiler canım....

  • sevda s. diyor:
    27 Ağustos 2011 14:28

    Şu anda yengemde 6. ayında, onunda 2. cocuğu. Bizimki bir kız ve o da aynı şeyi söylüyor, çok hareketli :)
    Allah sağlıkla tamamına erdirsin inşallah :)

  • burcu (zeynep'li hayat) diyor:
    28 Ağustos 2011 02:40

    yeni öğrendim ben, sağlıkla alırsın kucağına inşallah..

  • burcu (zeynep'li hayat) diyor:
    28 Ağustos 2011 02:50

    ya bi dakika..bende diyorum gezdim blogu ama denk gelmedim.. sende zaten yeni duyurdun di mi GB'yim!başlığa dikkat etmemişim bide "yeni öğrendim" dedim az önceki yorumumda;) nesye hayırlı uğurlu bir evlat olur umarım..
    bu vesileyle bloguma hoşgelme inceliğini gösterdiğin için teşekkür ederim..

  • isoon diyor:
    28 Ağustos 2011 03:53

    sevda, aralıkta kavuşuyoruz o zman inş :)

    burcu yeni değildi ama olsun, sende hoşgeldin, gene gelllll

    İYİ BAYRAMLARRRRRR

  • sevilay diyor:
    3 Eylül 2011 06:55

    aysuncum hayırlı olsun.Yeni öğrendim.Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inş.

  • isoon diyor:
    3 Eylül 2011 08:44

    sağol sevilaycım, darısı başımıza :) bu arada aklıma geldi merak ediyodum bu ara sizi, facede gördüm fotolarınızı, tatlı kızlarını, hayırlı olsun, öpüyoruz bizde...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar