Bayramdann bayramaaa...




Bayramın ilk günü sabah, Duruşla İst'a aktık yine. İki gündür ayrı kalmıştık, bi evimize gidelim, temizliğimizi yapalım, sonra bayramda geri gelelim ki iki günde olsa, özlenelim, bayramlaşmanın tadı olsun, demiştik :) Yollar boştu, yer yer terkedilmiş bölge izlenimi veriyordu ki, böyle görmeyeli İst.u uzun zaman olmuştu. İkinci günü de Ortaköye gitmek istedik, ama çokkk kalabalıktı bu taraflar...
Duruş çekti bu fotoyu, bence çok başarılı, tabi okuyan anneler, bu da manzara fotoğrafımı, benim çocuk daha sanatsalını çeker! diyebilir ama herkesin çocuğu kendine dahi, napalım...

Oyna desen, oynamaz, canı isterse, yer ve zaman dinlemez, babası da farklı değil, koskoca adam, bunu hep yapıyor bunlar...


Duruşa son gece elbise bakmaya çıkabildim. Gün boyunca
-anne ne zaman alış-veriş merkezine gidicez, anne akşam ne zaman olucak, ne zaman işin biticek? tacizlerine maruz kaldım, üstelik kafasında bir de elbise modeli belirlemişti
-bööyle askısızzz, memişli (straplez demeye çalışıyor! bir de el kol hareketleriyle tarif edişini görmelisin günlük) kırmızıııı, üstünde kelebekler olannnn... şeklinde bir tasarım yapmış kendince. Ama çıta da çok yüksek, yani rengini tutturduk hadi, kelebekleri nasıl konduralım, straplez? düğüne gider gibi!
Sonunda fazla aramadan ilk baktığım yerdeki elbiseyi ben beğendiğim için almaya karar verdim, tabi hiç hoşuna gitmedi, hayallerindekine göre çok sade bir kostüm oldu,
-giymem ben bunu, alma, istemiyorummm!!! tehditlerini savurdu, bende hem aldım, hem biraz üzüldüm, istemediği şeyleri giymeye zorlayan bir ebebeyinim işte bende nihayetinde. Kendi anne-babamın zamanında bana, mutlaka haklı olarak yaptıkları, benimde o zaman çok bozulduğum dayatma bu yaptığım . Yine de bayramda giyerken bunları unuttu, neşeylee hazırlandı, birde 'elbisen çok güzelmişşş, çok güzel olmuşsunnn' komplimanlarını toplayınca, daha da hoşuna gitti, bende mutlu oldum, rahatladım...





Ojesiz gezmez olduk. bende okul başlayana kadar ses çıkarmıyorum. Tamam hoşuma gidiyor, ojelerini temizleyip yenisini sürmek falan. Alışverişe çıkarken yanıma koşup
-anne seenin parlatman var ya, ondan sürebilirmiyim, çok azcık amaaaa! diye dudakları büzüp, gözleri yere indirip, kafaya 45' lik açı verip dudak parlatıcılarıma göz diktiğinin sinyallerini verdiğinde, buna da karşı koyamadım. Tamam dedim, çok azcıkkk... mini minnacık ama günlük! Hem Suri gibi şımartıp süse püse boğmuyoruz ki biz canım! Sonra da beni göz kalemiyle uğraşırken onu da istedi tabii. Aslında benim de değişmez makyajım kalem-parlatıcıdan ibarettir, bu bile ilgisini çekiyor anlaşılan. Hayır tabiki kalem çekmedim gözlerine, aşkolsun günlükçüm.
-çocuklar makyaj yapmaz, istersen büyüdüğünde yaparsın. dedim, kapandı konu.
Ertesi gün arabada,
-anne yolda çocuk gördümmm, makyaj yapmıştı, kalem bile sürmüştüüüü, ama küçüktüüü!!! diye, beni ikna etmeye çalıştı, inandırıcı gelmedi,
-serap görmüşsündür! dedim.
Neyse okulda başlıyor, bu konuyuda unuturuz gibime geliyor, bakalım...

18 yorum:

  • Gezgin Kız - Traveler Lady diyor:
    3 Eylül 2011 11:42

    ben duruşu yerim ya maşallah görüp görüp benim kızım da duru gibi olsun diyorumm :D

  • Filiz diyor:
    3 Eylül 2011 12:53

    Durucuğun elbisesine bayıldım, ben onun tasarımcı ruhunu yerim :)) benim kızımda geçen gün bana hayalindeki evleneceği zaman giymek istediği gelinliği anlattı, aynı duru gibi, böyleee askısız olsun, altı çokkk kabarık olsun, bidee uzunnn beyaz duvağı olsun dimi anneee diye :) ne yapıcaz biz bunlarla annesi :))

    kızlar süsü çok seviyor, ben herşeyden hevesini alsın istiyorum, büyüyünce palyaço gibi sürmesin yüzüne herşeyi, bence herşeyin azı güzel, o yüzden çocuklar için olan makyaj malzemelerinden aldım ona, evde pembe mor ne renk bulursa sürüyor gözüne dudağına, kendi bile ne kadar komik olduğunu görünce, dışarı çıkarken yıkamak istiyor, hevesinine almış oluyor :) birdee bence durunun kadrajıda çok iyi, annesi sıksık ver eline makinanı :) öpüyorum prensesi.

  • Unknown diyor:
    3 Eylül 2011 13:12

    hamidecim, kızın olsun tabi yaaa kız çocuk balllll:)

    filizcim, bak parfüm işini atlamışız, parfümlere de dadandı, çocuk parfümü alıyım diyodum bende, en azından daha az zararlıdır belki.
    makineler feda olsun yeterki herşeyden hemen hevesi geçmesin, maymun iştehlı olmasın dimi :)))

  • Filiz diyor:
    3 Eylül 2011 13:43

    parfümsüz prenses olmaz tabi annesi :) bende istiyor diye aldım ama, kokuları çok kötü ne kadar çocuk parfümü denediysem hepsi aynı sadece markaları ve ambalajları farklı :)

    aman maymun iştahlı olmasın BENİM GİBİ :)))

    duru bu yıl okula başlıyormuş anasınıfımı? ilkokul mu?
    Şimdiden başarılı bir yıl diliyorum, benim kızımda 1. sınıfa başlıyor, çokk heyecanlıyız :)

  • ayşegül diyor:
    3 Eylül 2011 14:27

    o blog başlığındaki resim nedir öyle yahu,o nasıl işveli bi bakıştır,ben bu yaşta kırk yıl uğraşsam ööle bakamam :)

    elbise çok şık,duruşada çok çok yakışmış maaşallah güzelliğe...

  • Zeugma diyor:
    4 Eylül 2011 06:26

    Çok, ama çok tatlı bir kızınız var.Allah nazardan saklasın...

    Çektiği fotoğraf da bir harika, canım benim :)

  • Krnc diyor:
    4 Eylül 2011 06:28

    Allah bağışlasın ,maşallah çok tatlı,güzel kızınız var :)
    Süslenme konusunda ben sanırım kızım olsa biraz katı biri olurdum.Ya da anne olmadan öyle atıp tutabilmek kolay belki:)))
    Herşeyi yaşında yaşasın isterim çünkü,şimdi çocukken hep çocuk olsun ve tadını çıkarsın çocukluğunun :)
    İlerde zaten çocuksu ten kalmıyor ve mecbur süsleniyor kızlar:)

  • sevda s. diyor:
    4 Eylül 2011 12:33

    Ay Duru'cuk a maşallah, dünya güzeli ya :) Elbisesi de çok güzelmiş, hayal gücü de süpermiş, akıllı bıdığın.
    Benim de 6.5 yaşındaki kız yeğenim aynı, oje-parlatıcı bayılıyor bunlara. :)

  • deniz saatçioğlu diyor:
    5 Eylül 2011 04:25

    Duru çooooook tatlı! ne kadar harika fotoğraflar ve pozlar, bayıldım.

    Çok teşekkür ederim blogumu izlediğin için. Ben de izliyorum seni. Her zaman beklerim :)

    Sevgiler

    denizsaatcioglu.blogspot.com

  • Unknown diyor:
    5 Eylül 2011 05:13

    AYŞEGÜL, AYNA KARŞISINDA ÇOOOK ÇALIŞMAMIZ LAZIM :))) TEŞEKKÜR EDERİZ...

    ZEUGMA, SENSİN ÇOK TATLI , ÖPERİZ...

    KRNC, KIZIM OLMADAN ÖNCE BENDE KATIYDIM AMA ERİTMENİN BİR YOLUNU BULUYORLAR İŞTE :) İÇİNDE KALMASIN, HEVESİNİ ALSIN DİYORUM BENDE...

    SEVDA S, AMA BİZDE BAYILIRDIK DİMİ KÜÇÜKKEN, EVCİLİK OYUNLARININ BİLE İÇİNDE VARDI HEP SÜS PÜS...

  • Unknown diyor:
    5 Eylül 2011 05:15

    deniz saatçioğlu, sizde hoşgeldiniz, izleyelim izlenelim dimi ama :)))
    sevgilerrrr...

  • annesiningülü diyor:
    5 Eylül 2011 06:34

    Serap görmek ne demek diye sormadı mı? :D

  • Duru Mutfak diyor:
    5 Eylül 2011 06:57

    benim de bi duruşum var:)

  • Unknown diyor:
    6 Eylül 2011 01:55

    baharcım sormaması gibi bir ihtimal varmı :) adı serapmıymış dedi :)

    Durumutfak, çok şanslıyız o zaman :) hoşgeldin...

  • Deniz diyor:
    6 Eylül 2011 04:37

    Ben de bi kere olmaz çocuklar oje sürmez demiş bulundum, şimdi ben de sürsem eğlenirizi diye düşünüyorum, geri adım atamıyorum :)

  • Unknown diyor:
    6 Eylül 2011 05:05

    denizcim, kanun değişti, sürebiliyor artık çocuklarda fln mı desen ki?

  • didem diyor:
    6 Eylül 2011 22:49

    Masallah allah nazardan saklasin. Bizim Ece de ojesiz gezmeyenlerden. Duru tokalar kolyelere de merakli mi?
    Her bir foto cercevelik:))

  • seda diyor:
    7 Ekim 2011 04:58

    ne kadar güzel bir kız bu maşallah:-))hem de keyifli bir bloga benziyor..bakayım azıcık..banada gelsenize çok memnun olurum...
    www.gencergenc.com

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar