Korkunç bir kısa film...

Bayramın ikinci günü, akşam gezme dönüşü, Ferhatın yeğeni, ki Hüseyin adı, bizi kapıdan bıraktı, o arada annemin kapıda beslediği üç yavru kediden koyu renklisi, arabanın altına girdi, motor sesini duyunca çıkar diye düşündük, hep öyle oldu bu güne kadar, ama bu sefer kaçmamış olacak ki, araba çıkarken yerde kafasından kanlar akan yavruyu bulduk. Aylinle panik içinde eve koştuk, Duruyu anneme teslim edip ferhata gazete, vs. attık balkondan, Ferhat, defnetti rahmetliyi, anneme bahsetmeme kararı aldık, yukarı kaçtık. Hüseyin yıkıldı, kız arkadaşı ağlarken, binip yola devam ettiler.
Ertesi sabah, balkondan bahçeye doğru eğildim, anne kediyle gözgöze geldik, ağzını açıp inler gibi sesler çıkardı bana gözlerini dikip, yavrusunu sorduğuna eminim, içeri kaçtım yine.
Öğleden sonra, tepsimizle bahçeye çıktık, Duruş'a yemek yedirirken, annem de çiçekleri suluyordu, birden bana dönüp
-küçük kara yavruyu rüyamda gördüm, alnından kanlar akıyordu, şimdide yok ortalarda, bişey oldu kesin! dedi. Annemin 'malum olan' rüyaları zaten ayrı bir post olur. Boş boş bakabildim sadece, doğruyu söylemekte, yalan söylemekte işime gelmedi o an, Duruş ta yanımızdaydı...
Akşam rüyayı dinleyen Ferhat, etkilenip, sessizlik kararımızı bozup anlatmış telefonda anneme.

Ertesi gün, çok sevdiğimiz aile dostumuz Gülveren ailesi, bayram ziyaretine geldiler, akşam çıkarlarken yine Hüseyin isimli aile reisi, geri geri inip 'haydi iyi bayramlaaarrr, iyi akşamlaaaaarrr' derkennn, diğer sarı yavrunun üstüne basıp malesef hayvancağızı ezdi. Annemin avcunda son nefesini verdi ikinci yavru. Onuda defnettik. Geriye kaldı bir yavru. Şu an yaşıyor, annesinin sütüne tek başına sahip olmanın sevinci içinde...
Hüseyin abi çok zor atlatmış, gece uyuyamamış,' o ses' aklından çıkmıyormuş...
Üzgünüz...

13 yorum:

  • burcu (zeynep'li hayat) diyor:
    21 Eylül 2011 06:30

    hakikaten korkunç bi film gibi kötü oldum üzüldüm yavrulara ya:((
    talihsizlermiş..
    yazık:(

  • Duru Ecrinin Annesi diyor:
    21 Eylül 2011 07:06

    ayyyy çok üzüldüm en çokta anne kediye. Hamile olunca insan ikikatı etkileniyor böle şeylerden. hamileyken benimde 3 balığım öldü günlerce 3 balığa bakamadım bebeğime nasıl bakıcam diye ağlamıştım:((

  • Ülkü diyor:
    21 Eylül 2011 07:30

    Ay ya kötü oldum yazık :(

  • İKİ MELEK diyor:
    21 Eylül 2011 10:36

    ay bu ne korku filmi gibi... orda olamk gerçekten istemezdim..inş. hafızalarınızdan çabucak silinir.

  • Noblesse diyor:
    21 Eylül 2011 11:45

    başlık bu olaylara çok uygun düşmüş gerçekten de.Ne talihsizlikler yaşamışsınız.Umarım son yavru sağlıcakla büyür.

  • sevda s. diyor:
    21 Eylül 2011 13:09

    Yaa, gerçekten korkunç bir film olmuş. Çok üzüldüm miniklere de.

  • Adsız diyor:
    22 Eylül 2011 01:34

    üçüncü yavruyu adı Hüseyin'lerden uzak tutun:)
    imza şaşkın

  • annesiningülü diyor:
    22 Eylül 2011 03:31

    şaka dimi bu yazı ;)

  • Krnc diyor:
    22 Eylül 2011 08:52

    :S
    off çok kötü oldum okurken :S

  • didem diyor:
    23 Eylül 2011 15:38

    Ikisinin birden gitmesi cok kotu olmus. Hay allah ya!

  • Unknown diyor:
    24 Eylül 2011 05:59

    off zor bir durum.İlkinin şoku atlatmışken ikinciyle eyvah dedim..Yazık olmuş kediciklere ,Hüzeyin bey içinde zor durum ...

  • Unknown diyor:
    26 Eylül 2011 05:25

    teşekkür ederiz taziyeleriniz için, malesef gerçektir, adı geçen şahısların da olaylarla direkt ilgisi vardır...

  • Oglak Kizlari diyor:
    26 Eylül 2011 12:59

    kabus,yalnız gülmedimde değil. Kötüyüm biliyorum, hakikaten üzgünüm de.

    Cani anne Çiğdem

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar