Titrerim, baktıkça istikbalime...


Bayram harçlıklarını, eğitimine yatırım yaparak! değerlendirdi. Bu arada da tüm reyonu karıştırıp, bi sürü kitabın yerini değiştirdi, bi sürüsü de masanın üstünde bırakıldı, çalışanlar arkamızdan küfür etse yeriydi yani. Benim önerdiklerimi, kapağına bakmaksızın reddetti, kendi seçimlerini yaptığının iyice anlaşılması telaşı içinde, ben gösterdiğimde, hemen dönüp 'hayır bu daha güzel' diye en yakınındakini kucaklayıverdi...Sabahları o uyurken hazırladığım kıyafetleri de elinin tersiyle itip kendisi birşeyler bulmaya çalışıyor, bazen saygı duyuyorum bazen duyamıyorum, müdehale ediyorum. En son kırmızı diz< altı çorap için mücadele ettik
-üstünde kırmızı bile yok, çok uyumsuz oldu! dedim,
-ben uyumlu giyinmek istemiyorum! dedi. Gelde katıla katıla gülme şimdi. Geçen akşam babası, aldığı boyaları kırdı diye söylendi
-ben senden boya istememiştim ki! dedi ve çok soğukkkanlıydı. Babası da sert yüz ifadesini bozmamamk için çaba sarfetti ama başarılı olamadı. Umarım 'neden beni dünyaya getirdiniz, ben sizden bunu istememiştim ki' cümlesini kurmaz bi gün günlük, o zaman da bu kadar gülebileceğimizi hiç sanmıyorum!!!

24 yorum:

  • Selcen diyor:
    26 Eylül 2011 05:00

    oy oyy bizi bu günler bekliyor demekki :) Önceden uyumsuz, saçma sapan kıyafetler giymiş çocukları görünce anneleri bunları niye böyle uyumsuz giydirmiş ki derdim ama şimdi tükürdüğümü yalıyorum zira o günler bizde de pek yakın gözüküyor. Artık biliyorum kıyafetleri bu çok bilmişler kendileri giyiyor :)))

  • Deniz diyor:
    26 Eylül 2011 05:14

    Birey :)

  • Bahar ve kızısı Yağmur diyor:
    26 Eylül 2011 05:31

    duymazdan gelelim :)

  • isoon diyor:
    26 Eylül 2011 05:36

    selcen, demekki :)

    deniz, fena halde!

    bahar, kulaklarımı tıkıyıp, lallallaaa duymadımkiiiiii diycem :)

  • Özge diyor:
    26 Eylül 2011 05:42

    canım benim çok tatlı :))

  • Noblesse diyor:
    26 Eylül 2011 06:07

    biraz kendi haline mi bıraksak, tıpış tıpış gelecektir çünkü:)))

  • NeSLiNaMe diyor:
    26 Eylül 2011 06:26

    Bayram harcliklari ise yaramis :) cocuklar zaten hep kendi bildiklerini okur:)

  • sezobigo diyor:
    26 Eylül 2011 07:18

    yaa bayıldım şimdiden zoraki tarz yapmış:)sırf kendi dediği olsun diye bazen öyle güzel saçmalıyorlarki yiyesim geliyor:))
    maşallah maşallah

  • lengineer diyor:
    26 Eylül 2011 08:19

    Deniz lafı ağzımdan almış,
    o bir birey...
    Allah bağışlasın

  • LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI diyor:
    26 Eylül 2011 12:24

    ay ne cici bu kızlar ya :)uyumlu giyinmek istemiyor demek hanım.....çok bayralar görsün inşallah.

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

  • Filiz diyor:
    26 Eylül 2011 12:46

    aynı dertlerden yakınmaktayım, allahtan okul başladı, kıyafet derdi kalktı :) biz düzgün yetiştirirsek ben inanıyorum o duymak istemediğimiz sözleri asla söylemeyecek.:)

  • Oglak Kizlari diyor:
    26 Eylül 2011 13:01

    Ben zaten renk körüyüm, anne bak bu buna çok uyuyor diyor ve giyiyor. Ben sadece üşürsün etek giyme pantalon seç filan diyorum sadece.

    Bazan anne bu gömlek bu pantalona olmaz diyor bana. Yırttım yani.

    Renkörü anne Çiğdem

  • Semi`nin Mutlu Elleri diyor:
    26 Eylül 2011 13:03

    Erkek çocuk anneleri sanırım biraz daha bu anlamda şanslılar. Nadir olarak giyim konusunda ben de yaşıyorum böyle sorunlar. Günlük giyim problem değil de, özel günlere giderken (doğum günleri, bayram, düğün vs.) gömlek falan giysinler istiyorum ama hep itiraz...
    Etrafımda o kadar çok kız çocuk var ki Duru gibi, yalnız değilsiniz yani:))

  • Aynur (Küçük Hala) diyor:
    26 Eylül 2011 13:07

    çok iyi biliyorlar tabi anne ve babaların kendilerine birşey diyemeyeceklerini :))

  • Hamide... diyor:
    26 Eylül 2011 13:26

    ahhh okusun kitaplarını durucuk :))

  • isoon diyor:
    26 Eylül 2011 23:46

    Aslında kıyafet konusunda bu güne kadar barbi bebek gibi süsleyerek, o uymaz şu lazım diye dolabı doldurarak ben yaptım aslında hatayı da çaktırmıyorum :)

  • ŞÜKRAN diyor:
    27 Eylül 2011 03:33

    canım merhabalar, bu tatlı kızın bloğuna ben nasıl olurda hiç yorum yazamamış olurum bu affedilşir gibi değil. hani.. ben bunu yanaklarından yiyebilir miyiimmmm.. güzel bloğuna ve kızına kocaman sevgiler öpücükler bıraktım.. nerde mi? bak hemen tatlı kızın aldıklarının arasında..

  • isoon diyor:
    27 Eylül 2011 03:41

    çok teşekkürler, hoşgeldin şükran, gene bekleriz...

  • isoon diyor:
    27 Eylül 2011 03:44

    bu arada Atatürk resmi de yakışmış bloğuna :)

  • Krnc diyor:
    27 Eylül 2011 09:04

    :))))
    Ay yerim çok tatlı maşallah:)
    Çocukların ciddi halleri beni bitiriyor,ısırasım geliyor onları:))

  • İkiz Annesi diyor:
    28 Eylül 2011 06:36

    Ahh ahh bu bilmişlerle ne yapacağız bilmem:)
    Benim cadılar da senin prenses gibi kitap kurdu inşallah büyüyünce de böyle olurlar:)

  • ÖZİ'NİN HOBİLERİ diyor:
    28 Eylül 2011 08:13

    Benim kızlarda bayılıyor kitaplara.Kitap reyonundan çıkmamız saatleri alıyor.Şimdiki çocuklar bir harika her şeylerine kendileri karar veriyor.Bazen benimkilerde çok sinirlendiriyor beni ama ben içimden iyi ki böyleler diyorum.Maşallah kuzucuklarımıza...

  • didem diyor:
    6 Ekim 2011 00:19

    Bu cimcimeler neler soyler neler... Aferim kitaba merakli olmasi harika.

  • isoon diyor:
    10 Ekim 2011 00:23

    krnc, gerçekten o kaşları çatık kararlı halleri karşısında gülmemek zor oluyor bazen...

    ikiz annesi, umarım devam eder çünkü akşam yatırırken bile bazen masal okumak o kadar zorluyor ki beni, göz kapaklarım birkaç kilo oluyor sanki, bunların karşılığı bilgisayar oyunları olmaz umarım...

    Özinin hobileri, kendimiz ettik, kendimiz bulduk, söyliycekte pek bişey yok :))

    didemcim, bayılıyorlar ama ah bir de kendileri okumaya başlasalar artık :)))

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar