İNTO THE WİLD (olmaz olsun böyle evlat)


Dün istirahatteydim, evde, vakit var, çocuk okulda, film izliyim dedim, demez olaydım, daha çok hasta etti beni bu film. Amerikalı ergen, sen fonda biriken eğitim paranı bağışla, cebindeki parayı yak, düş yollara. Neymiş, ailesinde sorunlar varmış, neymiş efendim, para çokmuş ta huzur yokmuş, Alaskaya gidecekmiş, doğada yaşayacakmış, babababbbbaaa baaaaa!!! Gene sinirlendim, sonunu da yazıcam bu gazla şimdi... Yani çocuk farklı, tamam, istemiyor, kariyerini de, sistemini de... İyi de bu aile, kardeş, ne oldu şimdi? Sen niye önlemini almıyosun maceralara atılırken? Wallahi çok kızdım. Ama seyredilmeli yine de, Sean Pean çekmiş bi kere, based on the true story, ikiii, çok etkiliyor kabul etmek lazım üüüççççç.....

Kardeş arkadaş katılımlı bloğumuza da bekleriz, dööörrrttt...
http://seyreyledik.blogspot.com/

13 yorum:

  • Deli Anne diyor:
    30 Eylül 2011 00:21

    A-aaa daha az önce bu filmin final cümlesini yazmıştım birine: happiness only real when shared.

    Ben bu filmi izledim. öylesine gibi geldi. ama meğer çok etkilenmişim... hep hatırlıyorum.

  • Unknown diyor:
    30 Eylül 2011 00:28

    o zaman ne die kendini tecrit ediyosun, paylaşsana a ergen, dimi delişcim :)

  • hypo diyor:
    30 Eylül 2011 00:45

    birde ben seyredeyim sinir olayım!

  • Unknown diyor:
    30 Eylül 2011 00:50

    lütfen, hypo, babasın sen, seyret bunları :)

  • Nil diyor:
    30 Eylül 2011 01:08

    tüh keşke dün haberim olsaydı. tüm gün arandım ne izlesem diye

  • Unknown diyor:
    30 Eylül 2011 01:18

    Olsun nilhancım, bundan sonra göz atarsın film ararken :)

  • SadeAnne diyor:
    30 Eylül 2011 04:36

    çok güzel ve etkileyici bir film. özellikle gerçek bir hikayeyi anlattığı için.son sahnelerde gözlerimin dolduğunu hatırladım şimdi.

  • Berna diyor:
    30 Eylül 2011 06:04

    Sean Penn'i pek severim, o çektiyse de izlemeye değer derim :)

    Ne zamandır bakmıyorum bloglara, senin blogunu açında birden Duru'nun kocaaaaaman fotoğrafını görünce şaşırdım bir an :) Yanaklarını sıkasım geldi bu güzelliğin :))

    Sevgiler ;)

  • Unknown diyor:
    30 Eylül 2011 06:17

    ocean sprey, gözlerin dolmaması elde değil en çok ta buna kızıyorum zaten :(

    berna, hoş geldin, bende severim farklı duruşunu, milk te pek güzeldi...çok teşekkür ederiz, ekini öperiz...

  • Ben Kızımın Delisiyim diyor:
    30 Eylül 2011 12:46

    Hemen izleyeceğim:) Böyle yorumlanmış bir film izlenmez mi;)

  • Unknown diyor:
    30 Eylül 2011 14:02

    :) izlenir ;)

  • didem diyor:
    6 Ekim 2011 00:17

    Ben bu filmi izlemis ve uzun sure etkisinden cikamamistim. Biliyorum...

  • AslıASLI diyor:
    10 Ekim 2011 15:33

    Listeye aldım izlemek istiyorum :) sean pean çektiyse kesin iyidir diyorum :)

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar